18.Bölüm

2.8K 116 20
                                    

Hümeyra'dan

Canım sıkılmıştı. Ne kadar daha bekliyecektik acaba?

-"Neyi bekliyoruz?"

-"Sözer'in gelmesini."

Şaşırmış bi şekilde ona döndüm.

-"Madem Yiğit beni kurtaracak ne diye kaçırdın beni, canın mı sıkılıyordu."

Söylediklerimden sonra yüzünde sinsi bi gülüş belirdi.

-"Kim demiş ki Sözer'in seni kurtaracağını. Ben sadece buraya gelicek dedim kurtaracak demedim.
Seni onun gözlerinin içine bakarak öldürmek çok güzel olucak."

Sona doğru kısılan sesiyle, duymadığımı sanmıştı ama duymuştum. İnanmıyorum ya adam resmen beni öldürmeyi kafaya koymuş.

-"Ben seni tanımıyorum bile derdin ne bilmiyorum. Kimle ne derdin varsa git onunla çöz bırak artık beni."

Beni takmatıp kafasını kapını oraya çevirdi. Sinsi gülüşü yüzünde belirirken bende oraya baktım.

Nefes nefese kalmış bir şekilde bize doğru gelen Yiğit

Sonunda geldi.

Hızla Zafer'in üzerine atlayıp yumruklarını geçirmeye başladı.
O sırada içeriyi Zafer'in adamları doldurmaya başladı.

-"Gebertcem seni pislik herif."

Zafer'de artık karşılık veriyodu.

-"Yeter artık!" Bağıra bildiğim kadar bağırdım. İşe yaramış olacak ki bana döndüler.

Yiğit tam onun üzerinden kalkıp yanıma geliyordu ki Zafer ondan ince davranıp başıma silah dayadı.

-"Aaa bak şimdi ayıp ediyorsun Sözer misafirimi hemen alıp gidecek misin? Oysa ki daha yeni gelmiştiniz."

-"Kes lan sesini senin derdin benimle. Ona zarar verirsen seni yaşatmam."

Kapıda bu sefer Eymen belirdi.
Silahını belinden alıp Zafer'e doğrulttu.

Zafer onu fark etmiş olacak ki konuşmaya başladı

-"Ooo Eymen'de geldiğine göre, Hümeyra'yı öldürebilirim değil mi?"

-"Onun kılana zarar gelsin bak seni işkence ede ede öldürmüyor muyum ben? Bırak onu, benden intikam almaktan da vazgeç ben senin kardeşini öldürmedim diyorum neyi anlamıyorsun?"

Gözlerimi sonuna kadar açıp Yiğit'e baktım.

-"Sen öldürdün bile bile sen ölüme terk ettin onu, sana olan aşkı onu gün geçtikçe yedi bitirdi sen de bunu bile bile onu ölüme terk ettin. Hepsi senin yüzünden, sende senin sevdiklerini de hepinizi öldürücem."

Yok ben bundan daha fazlasını kaldıramıycam.

Bi de bayıl Feriha

Fena fikir değil şuraya mı bayılsam buraya mı?

Şurda silahlar patlayacak sen dalga geçmeye devam et

Haklısın iç ses, yok ben burdan sağ çıkarsam bi porsiyon tımarhane rica edicem. Böyle olmayacak yani.

-"Çek şu lanet silahı Hümeyra'nın kafasından."

-"Yiğit Anıl Sözer yolun sonuna geldin işte, senin de en az benim kadar canın yanacak. Yaktığın kadar yanacaksın."

Görücü Usulü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin