14.Bölüm

3.1K 112 17
                                    

Hümeyra'dan

Arabadan indim ve hemen eve girdim sürekli utandırıyordu beni sürekli, salona girdim anne ve babam oturuyordu

-"Selamünaleyküm."

-"Aleykümselam kızım, nerede kaldın sen hani çeyiz alışverişine gelecektin."

-"Anne Yigitle konuşmam gereken bi konu vardı o yüzden gelemedim. Siz ne yaptınız, alışverişi?"

-"Çok güzel şeyler aldık, ama sende olsaydın güzel olurdu."

-"Ben sizin en güzellerinden seçtiğinizden eminim."

-"Orası öyle tabi. Hadi baban gelir birazdan sofrayı kuralım."

-"Namazımı kılayım, üstümü başımı bi değiştireyim. Kurarım sofrayı."

-"Tamam."

Odama geçtim, üstümü başımı değiştirdim. Yorulmuştum direk abdest alıp namazımı kıldım.

İşlerimi halledip mutfağa geçtim sofrayı kurdum.

O sırada babam da gelmişti, sofraya oturup yemek yemeğe başladık

Yemeklermizi yedikten sonra mutfağı toparladım ve odama geçtim.

Bugün olanları düşünmeye ihtiyacım vardı. Aslında size birşeyden hiç bahsetmedim Yiğit ve benim bi geçmişimiz var yani nasıl anlatsam

5 Yıl önce

-"Anne ben gelmesem olmaz mı sınavlarım var."

-"Olmaz kızım, hadi hazırlan ayıp olur gelmezsen, babanın yakın dostu."

-"Tamam hazırlanıyorum şimdi."

Ayaklarımı sürüyerek mutfaktan çıktım. İstemiyordum işte gelmek, niye zorluyordu bu kadar.

Odama girdim, dolabımıdan bişeyler çıkardım hazırlamaya başladım.

En sevdiğim elbisemi ve şalımı takım, çantamı da alıp odamdan çıktım

-"Anne ben hazırım."

-"Tamam kızım baban arabada bekliyor git sen bende geliyorum şimdi."

-"Tamam."

Evden çıktım ve arabaya doğru yürümeye başladım, kapıyı açtıp arabanın içine girdim. Annem de peşime hemen gelmişti.

Annem de gelince babam arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı,uzun ve sessiz bi yolculuktan sonra bahçeli bi evin önünde durduk.
Güzel bi evdi, bahçesi çiçeklerle süslenmiş hoş bi görüntüsü vardı. Arabadan indim anne ve babamın peşine takıldım. Kapının önüne gelince babam kapıyı çaldı ve beklemeye başladık. Kapıyı babamın dostu İhsan amca açtı, yanında da eşi Neriman hanım vardı.

Neriman hanım gülümseyerek konuşmaya başladı

-"Hoşgeldiniz, buyrun."

Annemle sarıldılar, sonra bana döndü

-"Hümeyra ne kadar büyümüşsün güzelleşmişsin kuzum hoşgeldin." diyip bana da sarıldı

Görücü Usulü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin