Kapıya bi kaç darbe attıktan sonra kapı açıldı.
Hızla içeri girdi.
-"Hümeyra!"
Korkuyla başımı kaldırıp gözlerinin içine baktım. Odadan çıkmak için hamle yapacaktım, hızla beni duvara itip kaçmama müsade etmeden kolları ile sardı etrafimı.
Kokusunun burnuma gelmesiyle mayışmıştım. Hayır Hümeyra! Kendine gel çabuk.
Hızla ellerimi kaldırıp göğüsünden ittim. Ama nafile beyefendi öküz gibi maşallah.
-"Çekil önümden, zaten bizim evliliğimiz gerçek evlilik değil unuttun mu?"
Sinirle gülüp yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
-"Evlendiğimiz geceyi hatırlatmak isterim."
Söylediği şey yüzümü kıpkırmızı yapmaya yetmişti.
-"Kes sesini, çekil önümden."
-"Asla! Benden gitmene izin vermiyorum. Sen benimsin ben seninim "
-"Beni zorla tutamazsım burda."
Yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve üfledi
-"Seni deliler gibi seviyorum, sana aşığım Hümeyra'm."
Yüzümü aşağa indirdim gözümden bi damla yaş çoktan firar etmişti.
Ellerini çeneme götürüp başımı kaldırdı.
-"Ne olursa olsun ucunda ölüm dahi olsa senden vazgeçmem anlıyor musun? Vazgeçmem. Sen bana Allah'ın emaneti, hazinesisin. Seni bırakmak gibi bi düşüncem yok hepsi sinirle söylenen sözlerdi. O yüzden benden gitmeyi unut seni asla bırakmam."
Sessizliğimi korudum, o da bundan istifade ederek dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı.
O anın siniri ile elimi kaldırıp yüzüne yapıştırdım. Yok öyle şey sen sinirle benim arkamdan saydır sonra da öpmeye çalış.
Sinirle gözlerini kapatıp kafasını kaldırdı
-"Hümeyra, bak sana her şeyi izah ettim çocukluk etme lütfen."
Onu umursamadan odadan çıktım tabi o da peşimden geldi koşarak.
-"La havle rahat bırak beni, gitmiyorum bi yere."
Durup rahatlamış bi şekil de nefes alıp verdi.
-"Tamam o zaman ben işe gidiyorum, akşama görüşürüz yavrum."
Hiç birşey demedim. Sakin bi şekilde gitmesini bekledim.
Hasbama bak ne sanıyor acaba gitme kararımdan vazgeçtiğimi filan mı?
Siz de şimdi abartıyorsun filan demeyin, abartmıyorum burnu sürtsün biraz.
Hızla odama gidip eşyalarımı topladım. Küçük bi bavul yapıp kapıdan çıktım. Apartmanda çıkıp taksi durdurdum. Bizim evin adresini verip dışarıyı izlemeye başlamıştım.
Evin önüne gelince parasını ödeyip taksiden indim. Kapının önüne geldim. Sitres olmuştum eğer babam beni üzdüğünü öğrenirse bi daha yollamazdı beni onun yanına.
Kendime gelip kapıya bi kaç kere vurdum.
Kapı açıldığı gibi annemin boynuna sarıldım.
-"Güzel kızım, hoşgeldin."
-"Hoşbuldum."
Annemin beni görünce ışıldayan gözleri arkamda duran bavulu görünce yerini şaşkınlığa bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü
RomanceGörücü usulü ile hayatlarını birleştiren iki gencin hikayesi ~ Hümeyra ve Yiğit~