-"Sende kimsin diyorum çöz beni."
-"Çok güzel kızsın ama, eğer şu çeneni kapatmazsan leşini sererim yere." dedi tıslayarak.
Nasıl birşeyin içine düştüm ben.
Bu adamı ömrümde ilk defa görüyorum, ama ne hikmetse beni kaçırıyor bi de üstüne öldürmekle tehtid ediyor la havle ya.Ruh hastası adam gülmeye başladı. Deli mi ne bu da, hala neden burda olduğumu bilmiyordum ve bu durum çok can sıkıcıydı.
Karşımda ki adam bana yaklaşıp çenemi kavradı
-"Tanışma zamanı geldi o zaman, hem Sözer gelmeden tanışıp kaynaşmalıyız değil mi?"hırsla elinden kurtulup yüzüne tükürdüm.
-"Dokunma bana hayvan herif." Bu yaptığım onu baya kızdırmış olmalıydı ki tokadı bastı yüzüme.
Çenemi tekrar kavradı ama bu sefer sıkıyordu. Canım yanıyordu, hatta o kadar canımı yakıyordu ki sol yanağımdan göz yaşım firar etmişti.-"Şaka yaptığımı filan düşünüyordun sanırım, ama sana benimle ilgili bi sır vereyim mi? Ben şaka yapmam." Belinden silah çıkartıp alnıma dayadı. Korkudan titremeye başlamıştım.
-"Tanımıyorum bile seni, ne istiyorsun benden?"
-"Yiğit Anıl Sözer' in canı yanması gerekiyor bunun için seni öldürmem gerekiyor." dediklerimi umursamıyordu bile kendi kendine mırıldandıp duruyordu.
Allah'ım bi ruh hastası tarafından kaçırılmadığım kalmıştı. Çok şükür bundan da eksik kalmadım.
İyi oldu be azcık heycan oldu bize de, ne o öyle sıradan sıkıcı gecen günler. Renk katıldı hayatımıza.
Şöyle elimin tersiyle bi tane çarpınca görürsün renkli hayatı, adam öldürmekle tehtid ediyor sen ne diyorsun Allah aşkına ya.
Sana da birşey demeye gelmiyor, hemen kızıyorsun burda sana moral olsun diye güzel şeyler diyorum ama yok.
Gözlerimi devirip önüme döndüm.
-"Tanışalım artık, adım Zafer Kaya sen söylemeden ben söylüyorum memnun oldum Ayşe Hümeyra.
Allah'ım çıldırmak üzereyim, bi anı öbür anını tutmadığı gibi sinir bozucu gülümsemesi beni delirtmeye yetiyordu.
-"Yiğitle ne derdin var bilmiyorum, ama beni kaçırmanın nedeni ne?"
-"Yiğit'in canını yakmak istiyorum. Bunu da değer verdiği birşeyi elinden alırsam başarabilirdim. Sonra dedim ki kendi kendime neden nişanlısını kaçırmıyorum."
La havlee cidden deli çekiyordum.
-"İyi şimdi de çöz beni, uğraşmam böyle saçma şeylerle."
Cıkladı
-"Olmaz öyle şey, bi kaç gün misafirimsin." Göz devirmekle yetinmiştim bağırıp çağırmak onu sinirlendirmektem başka bi işe yaramadığı için susup beklemeye başladım. Umarım beni bulurusn Yiğit Anıl Sözer umarım.
Yiğit'den
Yok ben deliricem, arabayı deponun önüne hızla park edip içeri girdim.
Eymen beni görür görmez adamları önüme dizdi
-"Beni iyi dinleyin şimdi, Kaya denen iti bulucaksınız bakmadığınız delik kalmayacak. Her taşın altına bakın, eğer bulmadan gelirseniz, hiç gelmeyin, beni de yormayın sıkın kafanıza."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü
RomanceGörücü usulü ile hayatlarını birleştiren iki gencin hikayesi ~ Hümeyra ve Yiğit~