4.ANEMONUN HİKAYESİ

5 2 0
                                    

"Bu hikayede anlatılan olaylar,kişiler ve kurumlar tamamen hayal ürünü olup tamamen kurgudan ibarettir."

Şarkılar; Amy WİNEHOUSE-Back to black/Peppina-Mademoiselle Noir

Öğlene doğru sıkıntıdan patlamamak için şirketi gezmeye karar verdim.Hem böylece etrafıda öğrenmiş olurdum.Samete haber verip,asansörle rastgele bir kata geldim.Şirket fazla hareketliydi.Tam da düşündüğüm gibi sürekli koşuşturan,ellerinde en az dört beş dosya ile oradan oraya koşuşturuyorlardı.

"Merhaba" bir anda önüme dank diye atlayan kişiyle irkildim.

"Bay Yektanın yeni korumasıymışsın!" tatlı tatlı gülümseyen kıza bakıp başımla onu onayladım.

"Ben Melek,sen?" uzattığı eli kibarlık adına sıktım.

"Sare" diyerek cevapladım.Tabiki öyle arkadaşım olsun felan diye isteyerek yapmadım bunu.

Birinci strateji;ortamı ve insanları çok iyi tanı.

"Ben insan kaynaklardanım.Senin dosyanı gördüm,gerçekten çok havalısın,cidden hepsini yapabiliyormusun?Çok yeteneklisin."

"Çok küçük yaşta öğrenmiştim."

İkinci önemli strateji;Kendinden bahset,güvenlerini al ve seni tanıdıklarını düşündür.

"Bilirsin ebeveyn zoruyla işte." dedim hafifçe gülümseyerek.Yalan!Ebeveyn zoru mu?Hayır,tamamen hayatta kalmak içindi.Mecburiyetti.

"Ah zamanında ailem bana da böyle bir şey yapsaydı ona çok minnettar olurdum.Dövüşebilen,kendini savunabilen insanları oldum olası kıskanmışımdır.Ve bunu başaran bir hemcinsimse hem gurur duyarım hem kıskanırım."

Kızla biraz sohbet ettik,o sırada bana katıda gezdirmiş olmuştu.

Biri ona seslendiğinde üzgünce bana baktı "Gitmem lazım,sana gezmede kolay gelsin."Hzıla yanımdan ayrılırken bana el sallamayı da ihmal etmedi.Arkamı döner dönmez yüzümde ki gülümsemeyi anında sildim.Yalandan gülmekten elmacık kemiklerim ağırmıştı.Etrafa gülücük saçmaktan gerçekten nefret ediyorum.

Yaklaşık iki saatlik bir tur yapmıştım ama daha şirketi yarısını bile zor gezmiştim.Devasa derecede büyük bir şirketti.Tekrar kendi katıma çıktım.

"Bayan Sare,bende sizi aramak üzereydim.Bay Yekta bir toplantı için şirketten ayrılacak."Sekreter kızın söylediklerinş onaylayıp Sametin odasına gittim.

"Geldiğine göre artık gidebiliriz." Bana gülümseyip önündeki dosyaları kapattı."

Yektanın toplantısı bir başka şirketteydi.Yaklaşık iki saat süren toplantının ardından mesai saatininde sonuna gelmiştik.Samet kendi evine gitmek üzere başka bir araca binerken,bizde yeni evime gidecek olan araca bindik.Ben,Samet olmadığı için öne oturdum ve arkada Yektayı tek başıma bıraktım.

Evin içi akşamları daha bir sessizdi.Odamı şöyle bir süzdüm.Evin geri kalanı gibi pastel tonlarındaydı.Sabahtan beri doğru düzgün birşey yememiştim ve evi de tam olarak bilmiyordum.İlk iş mutfağa gidip hazır kupa çorbalarından yaptım ve içine ekmek attım.Ardından kısa bir ev turu yapmak için yerimden kalktım.Yekta gelir gelmez odasına girmişti.O ortalıkta yokken rahatça gezebilirdim.Asosyal bir insan olması işime gelirdi nasıl olsa.

Evde bir küçük spor salonu,bodrum katta ve üst balkonda olmak üzere iki havuz,bir sauna,bir yemek odası ve Yektanın arabalarının olduğu bir garaj vardı.Diğer odalar ıvır zıvırlarla felan doluydu.Evimizin son turu olan arabarın önünde yürümeye başladım ve tahmini olarak maliyetlerini hesaplamaya çalıştım,evet sadece çalıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞAHMAT+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin