,,Chcem mať istotu, že večer prídeš. Viem, ako to zariadiť."
,,Ako-
Urobil niečo, čo absolútne nečakala.
****
Jeho pery dokonalo zapadli k tým jej. Muž, ktorý ju fyzicky priťahoval ju práve pobozkal! Musela hneď reagovať a bozk mu oplácať.
Myšlienky šli stranou. Boli tu len oni. Ani jeden z nich nemohol povedať, kto bozk prehĺbil. Možno to boli obaja v tú istú chvíľu. Ich jazyky sa preplietali a tvorili harmóniu dokonalej súdržnosti.
Skoro ani nezaznamenala, ako jeho ruky blúdili ďalej. Z jej tváre, na krk a potom po jej tele až k pásu. Dalo by sa povedať, že ju objímal.
Následne ju silno prirazil k stene. Jej hlava narazila na stenu, ale to bolo to najmenej, čo teraz riešila. Strach z toho, čo sa stane, alebo čo si bude myslieť, keď sa ho dotkne bol už preč. Položila obe svoje ruky na jeho hruď. Cítila, ako mu bije srdce.
Chytil ju za zadok a vyzdvihol si ju. Automaticky mu omotala nohy okolo pásu. Ruky stále držal na jej zadku, ktorý stlačil vo chvíli, keď mu zaplietla jednu ruku do vlasov a potiahla ho za ne. Jeho telo viac prirazilo k jej a ona si bola istá, že keby ho práve nebozkávala, tak by vzdychla.
Stačilo tak málo a bola úplne stratená! Mal pravdu keď povedal, že keby sa jej čo i len dotkol, tak ju má tam, kde ju chcel. Bolo to dobre, alebo zle?
Nemala možnosť rozmýšľať. Jeho ruka sa zdvihla a zachytila jej čeľusť, tesne pod jej uchom. Jeho prsty sa skrútili okolo jej krku, vyklenúc jej hlavu dozadu, keď ju pobozkal hlbšie.
Teraz už mu zastonala do úst. Vedel sa dobre aj bozkávať. S ústami proste vedel robiť veci, ktoré boli viac než len úžasné a ktoré mala Hermiona možnosť okúsiť prvýkrát v živote.
Vkĺzol prsty do vlasov, stiahol jej hlavu dozadu a pritlačil pery na spodok jej hrdla. Hermiona slastne zatvorila oči a užívala si čokoľvek, čo jej ponúkol.
Pomaly, ale iste ju bozkával na krku. Zanechával za sebou len mokré stopy jeho bozkávania, štípania a cmúlania jej pokožky.
Zastavil sa až blízko u jej ušného laloku. Zhlboka dýchala, pretože mala pocit, že každý nádych je viac a viac plytký. ,,Si naozaj veľmi nedočkavá," iba to zašepkal. Sotva to počula. ,,Ale ja ťa chcem vidieť až večer."
,,Prečo?" Tiež hovorila potichu. Jej mozog bol natoľko zatemnený, že už nevedela, čo sa ho pýta.
,,Nebudem sa opakovať, Grangerová. Ráno odchádzam a večer budem s tebou." Už bol trochu rozhorčený, ale stále ju nepustil. Ani ona k tomu nevidela dôvod, takže sa mu hrala s vlasmi. Boli naozaj veľmi jemné.
Kedy sa jej pohľad naňho zmenil? Určite to bolo už na začiatku roka, ale takto? Veď predtým sa ho bála aj dotknúť a teraz? Teraz sa v podstate dotýkajú jeden druhého neustále. Predsa len...ich posledná pauza od stretnutia u Slunghorna bola len dva dni dozadu.
,,Vieš, Grangerová," vyrušil tok jej myšlienok. ,,Mám pre teba rovno dva príkazy, ktoré do dnešného večera splníš," už sa nadýchla, že sa ozve k protestu, ale predbehol ju. ,,To nebola otázka."
Zaťala čeľusť a aj zuby, keď prikývla.
,,To je moje dievča," trochu sa od nej odtiahol. Jeho pohľad smeroval na jej pery. ,,Po tom, čo sa tu stalo ti až do ôsmej večer zakazujem strkať si tvoje nezbedné prsty na to miesto, kde môžem byť len ja," výraz jeho tváre bol rovnako tvrdý, ako aj jeho hlas. ,,Viem, že si povedala, že si to nerobila, ale ešte dneska vydržíš, áno?" Opäť pokývala hlavou na znak súhlasu. Beztak by to neurobila. ,,A môj ďalší príkaz je..." prezrel si ju zhora nadol. ,,Príď bez spodného prádla." Pohrýzol sa do pery.
,,Spomínal si, že sa ma môžeš dotknúť len ty," načala tému, keď chcel pokračovať. ,,Prečo?"
,,Čo je moje, to je moje. Nedelím sa," odpoveď bola veľmi jednoduchá a stručná. ,,Pýtaš sa z dôvodu, že si toto pravidlo porušila?"
,,Nebolo to v pravidlách, ktoré si mi dal," protestovala a jeho otázku úplne ignorovala. ,,Ani si sa nezmienil."
,,Grangerová," to už bola vyhrážka. Poznala to. ,,Práve som toto pravidlo pridal. Opýtam sa znova, pretože som si není istý, či si ma počula: Bola si s niekým iným?"
Pustil ju a odstúpil od nej. Už stála na vlastných nohách, ale od steny sa ani nepohla. Pohľad, ktorým sa na ňu pozeral nepoznala. Bol taký temný, že čierne boli aj jeho inokedy šedivé oči.
,,Nie, preboha a s kým?" Pokrútila hlavou. On tam stál stále rovnako. Nebola si úplne istá, či jej verí.
,,No ja neviem, napríklad Weasley sa ti pozerá na nohy," až sa musela otriasť. ,,Dosť možno by s tebou rád jebal," pokračoval a urobil prvý krok smerom k nej. ,,Musíš si pamätať jedno: Nikto ťa nedokáže ojebať lepšie, než ja."
,,Sakra, Malfoy!" Nevydržala toto jeho obviňovanie. ,,S nikým som nič nemala a Ron sa mi nepozerá na nohy!"
,,Pozerá!"
,,Nič som nevidela."
,,Pretože ty nevidíš to, čo vidím ja!" Jeho tvár bola červená. Tentokrát od hnevu, nie od vzrušenia, ako v ten večer, keď mu kľačala pri nohách. ,,Možno si s ním nespala, ale urobíš to."
,,Už som s ním spala," odpovedala vyrovnane. ,,Chodili sme spolu, ale potom sme sa rozišli a zostali priateľmi."
Pozeral sa na ňu s mierne pootvorenými ústami. Po nejakej chvíli, ktoré jej prišli ako večnosť zdvihol ruku, pričom sa až zľakla čo jej chce urobiť, ale on si s ňou len pomasíroval spánok. Následne o krok odstúpil a prekryl si tvár rukami.
Keďže sa naňho už nechcela a ani nemohla pozerať, tak svoj pohľad držala u zeme. ,,Dobre, očividne si budeme musieť spraviť posedenie a povedať si o svojich predošlých vzťahoch, aby som vedel, na čo mám byť pripravený. V tomto prípade som totiž absolútne nebol a už vôbec som nečakal, že by si si v minulosti začala s takým sráčom, ako je Weasley."
Aj napriek situácii si musela odfrknúť. Zdvihla k nemu pobavený pohľad. ,,To by si pravdepodobne hovoril hodiny vkuse, však?"
,,Jednorázovky nepočítam." Už bol kľudný. Alebo sa o to aspoň snažil.
,,Mal si vôbec vzťah, ak nepočítaš jednorázovky?" Spýtala sa v pochybách.
,,Jeden bol." Nenávidela ho za to, aké jednoduché odpovede jej dával.
,,Parkinsonová?" Pokrútil hlavou. ,,Tak nejaká sestra Greengrasová?" Opäť záporná odpoveď. ,,Možno-
,,Aj keby si hádala jej meno ešte ďalších pár hodín, tak by si ho neuhádla," zahryzla si spodnú peru. Malfoy toho skrýval viac, než si pôvodne myslela. ,,Toto nerob!"
,,Čo?" Nechápala.
,,Prestaň si kurva kúsať do pery!" Pretočila oči, ale na teraz mu vyhovela. Nevedela však, na ako dlho. Vo väčšine prípadoch si ani neuvedomuje, že to robí.
Nastalo medzi nimi ticho. Hermiona ho aj chcela nejako prelomiť, ale nevedela ako na to. Ako nad tým tak rozmýšľala, tak to vyriešil za ňu.
,,Takže, mala si vzťah s Weasleym. Ešte niekto?" Pokrútila hlavou a zastrčila si jeden prameň vlasov za ucho. ,,Tipujem, že ty si jednorázovky nemala. Podľa môjho názoru si sa teda naučila delikátne fajčiť pri ňom, ale on ti nikdy ústami nedoprial," zasmial sa a pokrútil hlavou. ,,Typický Weasley. Podľa všetkého by to od teba chcel znova a možno ešte viacej, keď pozoruje tvoje telo. Vzhľadom k tomu, že sleduje hlavne tvoje nohy a stehná, tak by bol veľmi rád v tebe."
Cítila jeho dotyk na svojom líci. Ani nevedela kedy sa dostal k nej a už vôbec nie, kedy k nej natiahol ruku. Páčilo sa jej však, že to dokázal. Že vedel nájsť spôsob, ako sa jej dotknúť a ona o tom nemala ani poňatia, pretože jej dokázal zamotať hlavu a rozhádzať jej všetky myšlienky.
,,Zaručujem ti, že sa mu to nepodarí. Ten, kto na teba položí prst bude automaticky synom smrti," pohladil ju palcom po tvári. ,,Jediný, kto sa ťa bude môcť dotknúť a kto ťa bude môcť šukať, som ja," pozrela sa mu priamo do očí a zistila, že on sa na ňu pozeral po celý čas. ,,To je môj sľub pre teba, princezná."
Ďalšia kapitola z pohľadu Draca!
YOU ARE READING
Miluješ ma? |Dramione| ✓
Fanfiction,,Milujem ťa." Prudko sa otočil. ,,Miluješ ma?" Nadvihol obočie a prezrel si ju od vrchu nadol. Pozeral sa na ňu s očakávaním. Čakal, že mu povie, že to nemyslí vážne. Keď nič také nevidel a ani nepočul, tak si dovolil na chvíľu zatvoriť oči a tro...