Ukázalo sa, že Draco Malfoy dokáže človeka milovať tak veľmi, až to bolo zlaté. Nevedela ani spočítať, koľko krásnych zážitkov spolu zažili, ale vedela na istotu povedať, že chcela, aby ich bolo viacej.
Boli manželia už dva roky. Zbehlo sa to rýchlo a skôr, než sa stihla vôbec nadýchnuť boli v zväzku manželskom. Keď dokončila školu, tak sa nestačila ani spamätať a on pokľakol. Bola taká prekvapená, že nedokázala ani povedať áno. Popravde sa mu hodila okolo krku a rozplakala sa.
Po škole šli naozaj každý iným smerom. Nemohli byť spolu ani keby chceli. Hermiona na chvíľu šla bývať do Brlohu, keďže iný domov nemala. V pláne bolo, že si kúpi vlastný dom, alebo byt až po čase, avšak nestihla to.
S Dracom si stále písali listy. Lenže táto cesta cez poštu bola zdĺhavá a Hermionu to prestávalo baviť. Už mu chcela navrhnúť, aby sa stretli, ale on ju predbehol. Pozval ju na rande a keď zistila, že idú do nejakej luxusnej reštaurácie, tak určite neľutovala. Samozrejme, že nechcela, aby na ňu zbytočne míňal peniaze, ale ten večer bol čarovný aj tak.
Čo sa stalo po tom, ako skončili s večerou? Zobral ju k sebe do bytu. Bola prekvapená, že vôbec nejaký má a že dokonca v muklovskom Londýne, ale nepýtala sa ho. Jediné, čo povedal, že ho mrzí bolo to, že ho do tohto bytu chodili navštevovať rodičia a aj keď mu bol ich názor jedno, tak si s nimi zatiaľ nechcel kaziť vzťah tým, že by im povedal, že chodí s ňou.
Nalial jej pohárik červeného vína a potom nalial aj sebe. Spomenul niečo, že je to prípitok k tomu, že presne pred rokom spolu začali s tým čímkoľvek, čo mali niekedy začiatkom dodatkového ročníka.
Možno chcel, aby to bol nevinný večer a možno bol zámer to, že to skončilo tak, ako to skončilo, ale čo sa dalo čakať od dvoch ľudí, ktorí sa navzájom fyzicky priťahovali? Nebolo prekvapením, že to celé zakončili v posteli. Tentokrát to však nebolo rovnako divoké, ako zo začiatku ich vzťahu-nevzťahu. Draco sa s ňou miloval.
A potom to už všetko bolo strašne prirodzené. Stretávali sa viacej a vo väčšine prípadoch aj tak vždy boli aj v jeho byte, kde Hermiona trávila večery. Jedného rána sa tam neočakávane objavila Narcissa spolu s Luciusom a zostali poriadne v šoku, keď našli Hermionu ráno pri raňajkách, ako mu sedí v lone na stoličke- samozrejme boli obaja oblečení- a bozkávala ho na krku, pričom sa obaja smiali.
Situácia s Dracovmi rodičmi sa zase rýchlo vyriešila. Narcissa brala Hermionu ako svoju vlastnú dcéru, ktorú nikdy nemala a Lucius...no ten aspoň nemal žiadne sprosté poznámky, pričom si Hermiona bola istá, že mal rozhovor s Dracom a preto sa Lucius radšej držal v úzadí. Plus naňho možno trochu zatlačila aj Narcissa.
No a tak sa nasťahovala k Dracovi do bytu. Niežeby to bolo vždy bez hádok, ale dokázali spolu žiť a dokonca ani jeden z nich nemohol povedať, že je mu prítomnosť toho druhého nepríjemná.
Netrvalo to ani mesiac, kým ju zobral na prechádzku muklovským Londýnom a len tak na ulici z ničoho nič si kľakol na jedno koleno a z vrecka saka vytiahol krabičku, v ktorej sa leskol nádherný prsteň s menším diamantom.
Vtedy nevedela, ako mala reagovať. Len stála a pozerala sa dolu naňho s otvorenými ústami. Snažila sa dýchať, ale bolo ťažké aj vôbec stáť. Nakoniec sa rozplakala a doslova naňho skočila. Zachytil ju a sám zabránil tomu, aby si sadol na zadok z jej náhleho objatia. Bral to však ako súhlas a preto si nemohol odpustiť úsmev.
Hermiona Jean Grangerová Malfoyová. Bolo pekné, keď ju tak na ministerstvu a aj celkovo nazývali. Byť manželka Draca Malfoya bolo príjemné. Draco sa k nej správal ako ku princeznej.
Nič viac si nemohla priať. Jediné, v čo dúfala bolo, že sa to nikdy nepokazí...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Miluješ ma? |Dramione| ✓
Fanfic,,Milujem ťa." Prudko sa otočil. ,,Miluješ ma?" Nadvihol obočie a prezrel si ju od vrchu nadol. Pozeral sa na ňu s očakávaním. Čakal, že mu povie, že to nemyslí vážne. Keď nič také nevidel a ani nepočul, tak si dovolil na chvíľu zatvoriť oči a tro...