Bolo zvláštne, čo po tom, ako spolu mali sex len druhýkrát cítila. Vždy na neho mala chuť, túžila po jeho tele. Po tom jeho a žiadnom inom.
Po vyučovaní ju znova prekvapil. Zostala v triede dlhšie, pretože nevedela nájsť učebnicu. Veľmi náhodne a z nejakého dôvodu sa nachádzala na lavici, kde sedel predtým Malfoy.
Najprv sa obzrela, aby sa uistila, že ju nesleduje niekde zdiaľky, no nebol tam. Zobrala si svoju učebnicu a vo chvíli, keď ju zdvihla z nej vypadol malý papierik, na ktorom bol stručný odkaz.
Cez deň nemôžem. Stretneme sa večer o deviatej v Núdzovej miestnosti.
~D~
A tak tu bola. Nečakala naňho vonku, ale už rovno vo vnútri. Bola tu presne tá istá posteľ, ktorá niesla spomienky z ich prvého spojenia.
Práve dnes mala chuť ho prekvapiť ona. Nevedela, aké to bude mať následky, či ju potrestá, alebo bude rád, ale chcela to skúsiť. Mala na sebe čierne šaty a pod nimi čierne čipkované spodné prádlo. Túžila sa okolo neho ovíjať ako jeho osudová žena. Precítiť jeho tlkot srdca a horúčosť.
Sedela na posteli a čakala. Bála sa a bola nervózna z toho, čo si o nej pomyslí. Lenže už tu bola a bola rozhodnutá dneska prehodiť ich role.
Keď vošiel, tak si jej ani nevšimol. Len za sebou zatvoril dvere a potom sa otočil. Pozeral do zeme, jednu ruku mal vo vrecku.
Už na seba chcela upozorniť, ale nebolo to potrebné. Zdvihol pohľad aj sám. Jeho modro-šedivé oči boli v tej tme, v ktorej stál ešte viacej viditeľné. Bral ju pohľadom, hlavne nohy. Pohľad bol takmer rovnaký, ako keď si vtedy sadla na stôl a prekrížila si ich. Teraz sa k jeho pohľadu pridali aj iskričky, ktoré predtým nevidela. Ten jeho nebezpečný plameň.
Urobil prvý krok vpred, pričom si oblízal pery. ,,Bolo to rýchlejšie, než som si myslel," tichý, ale hrubý. Keď vystúpil na svetlo, tak videla v jeho tvári niečo, čo sa podobalo na...hrdosť. ,,Myslel som si, že bude trvať dlhšie, kým sa rozhodneš byť tomu viacej otvorená. Dobre, teraz sa začína tá pravá zábava."
Najprv nevedela, čo tým myslel, ale potom si to pospájala. Postavila sa. ,,Nerobíš to prvýkrát. Dievčatá, s ktorými si pracoval na svojom projekte s nezáväzným sexom. Vlastne prechádzam tvojim výskumom."
Pokrčil ramenami. ,,Nenazval by som to výskumom a už vôbec nie projektom. Áno, pár žien už dostalo ponuku, ktorú aj prijalo, ale neberiem to tak. Robím to hlavne pre nich, aj keď si z toho odnášam nejaký ten podiel." Počas vysvetľovania sa priblížil až úplne k nej.
,,Ale nejaký proces to má." Povedala potichu. Pozerala sa do zeme. Chcela celé vysvetlenie bez ohľadu na to, či jej chce, alebo nechce odpovedať.
,,Ja dám ponuku. Ak ju žena prijme, tak sa začína zoznamovanie s telom, pravidlami a tak ďalej. Následne čakám, až príde žena s tým, že chce, aby som ju ojebal," uškrnul sa a ona vedela, že naráža na to, že dneska mu dala dosť jasne najavo, že už sú v tejto fázy. ,,Ďalej to už ide samo."
,,Chceš povedať, že potom ju pošleš k vode." Zhodnotila a krátko sa zamračila do zeme.
,,Nie, jedine, že by to chcela. Funguje to dovtedy, kým žena chce."
,,Tomu neverím!" Pozrela sa mu rovno do očí.
,,Je to tak. Buď to ukončí ona. Je len jeden dôvod, kvôli ktorému mám právo skončiť s tým ja."
,,To je?" Založila si ruky na prsiach.
,,Keď si niekoho nájde a ja to zistím. Ako som už povedal: Nedelím sa."
Už tomu chápala o niečo viacej. Dával a zároveň bral spôsobom, akým to dokázal len on. Mal však hranice, ktoré sa dali prekročiť. Ona zatiaľ nepotrebovala zisťovať, kde tieto hranice končia.
Opäť sa naňho pozrela. Jeho pohľad ju vyzliekal. Vôbec sa nesnažil zakryť svoj záujem o jej vzhľad. ,,Si krásna." Keď sa k nej sklonil, tak čakala, že ju začne zase bozkávať, ale on ju len pobozkal na líce. Držal sa späť.
Následne čakám, až príde žena s tým, že chce, aby som ju ojebal
Mala mu znova dať najavo svoj záujem? Že to chce?
Skĺzla nežne do jeho objatia a on jej pohladil stehná. Vošiel pod šaty. Bol čas sa pohrať. Vedela to ona aj on.
„Zbožňujem sa ťa dotýkať." Šepol. Brala to ako ďalšie vyzvanie k tomu, aby to prebrala do svojich rúk. Dával jej povolenie.
„Tak sa ma dotýkaj." Povedala a dala mu nohu okolo pása. Uchopil ju rukou a dlaň nasmeroval až k nohavičkám. Dych sa jej zrýchlil. Bolo to také jednoduché. Niekedy ani nemusel nič robiť. Stačilo, keď ju začal bozkávať, alebo hladkať. To bolo dosť, aby bola dokonale vzrušená.
A to bolo aj dnes. Odzipsoval tie jej čierne šaty, ktoré predtým tak obdivoval a bozkával pokožku. Nikam sa neponáhľal. Miestnosťou sa niesla vôňa jeho sprchového gélu.
Zašla mu prstami do boxeriek. Jeho penis stál. Vždy ako na rozkaz, keď sa ku nej priblížil. Páčilo sa jej, ako ho vzrušovala.
Len v bielizni ju uložil do kresla, kľakol si a začal ju dráždiť jazykom. Žiadne slová, len činy. Hlboko do nej vošiel. Akokeby už vedel, čo jej robí dobre. Preto jej prstami pozorne roztiahol pysky a jemne masíroval klitoris. Doslova tiekla. Vzdychala. Nechcela, aby prestal.
,,Pokračuj." Vydýchla. Pokračoval. Stále intenzívnejšie a prstami vnikol dnu. Nežne masíroval aj zadok a kombinácia týchto dotykov jej úplne rozvibrovala vnútro.
Keď už cítila, že to nebude dlho trvať, tak sa odtiahol, zaprel sa rukami na obidvoch stranách kresla a po prvýkrát ju dnes večer pobozkal.
Zobral si ju do náručia a opäť s ňou kráčal až k posteli, na ktorú ju jemne posadil. Medzičasom mu rozopla a následne aj vyzliekla košeľu.
Dotýkala sa jeho nahej pokožky, prechádzala mu po chrbte bruškami prstov a občas zanechala nechtami aj jemné červené brázdy. Vedela, že od nej dneska chce, aby sa mu ukázala v svetle, v akom ju ešte nikto nevidel. Sexi a divoká.
Bozkávala mu hruď. Postupovala nižšie, rozopla mu nohavice a vrhla sa hladne na jeho penis. Stál a tak bolo všetko omnoho ľahšie.
Robila mu to intenzívne. Rýchlo vzdychal. Stále to však boli len vzdychy, ktoré od neho získala aj naposledy, keď mala v ústach jeho pýchu.
Pritlačil jej hlavu na jeho lono. Už prebral iniciatívu a zmenil sa z nežného mladíka na dominantného muža, ktorý sa jej zmocňoval. Bol stále intenzívnejší a naliehavejší.
Vysadil si ju na lono. Natiahla sa dozadu na zapínanie jej podprsenky, ktorú si rovno dala dolu a odhodila niekam za seba. Chytila ho oboma rukami a pritláčala si nahé prsia na jeho hruď. Bol silný. Držal ju pevne. Pozeral jej priamo do očí, keď do nej vnikol.
Dnes to bolo naozaj intenzívne. Búšil do nej a ona sa podvoľovala jeho penisu. Držal ju za boky a búchal nimi o tie jeho. Jej telo ho prijímalo s nehou a nadšením.
Keď prehodil ich pozície a hodil ju na posteľ, pričom pokračoval odzadu, dosiahla som prvý orgazmus. Tá koncentrovaná živočíšnosť a vášeň spolu s niečím, čo proste viselo vo vzduchu, bola zmes, ktorou ju doslova opíjal. Zbožňovala, keď jej to robil. Keď do nej búšil a jeho divokosť bola priam neovládateľná. Celý čas sa nevedela dočkať práve tejto chvíle. Pri druhom orgazme mala zimomriavky. Pri tomto už ho dosiahol spolu s ňou.
Cítila sa tak uvoľnene a dobre. A nikto jej tento pocit nemohol vziať.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Miluješ ma? |Dramione| ✓
Фанфик,,Milujem ťa." Prudko sa otočil. ,,Miluješ ma?" Nadvihol obočie a prezrel si ju od vrchu nadol. Pozeral sa na ňu s očakávaním. Čakal, že mu povie, že to nemyslí vážne. Keď nič také nevidel a ani nepočul, tak si dovolil na chvíľu zatvoriť oči a tro...