Rozdział 21

9 4 0
                                    

Zimowa Gwiazda

- Ćmia Gwiazdo, czemu mi to robisz...?- Zapytała słabo Zimowa Gwiazda leżąc a wokół niej była krew.
- Przecież wiesz że cię kocham...- Wymruczał Ćmia Gwiazda. Kotka miała zaplątane w jeżyny tylnie łapy żeby nie mogła uciec.

Jaskrawy Wiatr

- Jaskółczy Śpiew, Brzozowy Pysk i Motyli Trzepot ściągną na siebie uwagę.- Powiedział zastępca Zimowej Gwiazda.- Ja, Deszczowy Poranek i Makowy Liść uwolnimy Zimową Gwiazdę. Zrozumiano?- Powiedział Jaskrawy Wiatr i ruszył ze swoim patrolem.
- Ciekawe kto nas złapie!- Wykrzyknęła Motyli Trzepot i rzuciła się do biegu a za nimi prawie cały klan.

Jastrzębia Furia

Kotka widząc walczące klany rzuciła się na Jaskrawy Wiatr, przygniotła do ziemi i wbiła zęby w gardło po czym je rozerwała. Dumna ze swojego czynu ruszyła dalej.

Jaskrawy Wiatr

Kocur poczuł bardzo silny ból, lecz on ustawał. Przed jego oczami pojawiły się mroczki aż całe zaszły czernią.
- Halo?- Zapytał budząc się na gwiezdnej polanie.
- Przykro nam umarłeś...- Odezwał się cziś głos.
- Nie...- Wyszeptał.
Deszczowy Poranek

Dostał się do legowiska przywódcy i uwolnił Zimową Gwiazdę. Zabrał ją do obozu i ułożył w legowisku.
- Już dobrze, Zimowa Gwiazdo...- Wymruczał i okrył ją ogonem.
- Jaskrawy Wiatr nie żyje!- Wykrzyknął cziś głos wchodząc. Każdy kot był poraniony. Po chwili jednak stało się nieszczęście
- Złamane Łapy!- Wykrzyknął Deszczowy Poranek widząc lisa wybiegającego z starszym z obozu.
- Nie! To nie mogło się stać!- Wykrzyknęła Jaskółczy Śpiew. Córka Złamanych Łap...- Pomyślał Deszczowy Upadek.
- Klanie Gwiazdy! Czemu nam to robisz...- Wychrypiała Zimowa Gwiazda.- Deszczowy Poranku... Tracę ostatnie życie... Mam nadzieję że dobrze poprowadzisz klan...- Powiedziała cicho a jej oddech powoli cichł.
- Nie...- Powiedział.- O co ci chodziło.
- Szary kot przyniesie odsiecz klanom. Jednak czy to zadziała?- Rozległ się obok jego ucha głos obrócił się i ujrzał Zimową Gwiazdę a obok niej... Wierzbowe Futro.
- Witaj, Deszczowa Gwiazdo.- Wymruczała.- Wiesz już o co jej chodziło?

Omen Jastrzębiej Furii Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz