Ben geldim 🥳
Hepinize merhaba karanlığı aydınlatan yıldızlarım.
Keyifli okumalar. 🌸
Oy ve güzel yorumlarınızı bekliyorum. 🥰
#inatlaşma #karakol
…..
Hayat bisiklet sürmek gibidir. Dengede durmak için sürekli hareket etmek gerekir demişler. Ben de bugün olduğum kadın olmak için çok mücadele verdim.Hayat için önemli olan hiçbir zaman kaç tane zorlukla karşılaştığımız olmadı. O hep kaç tanesinin üstesinden geldiğimizle ilgilendi.
Bizi hep türlü türlü sınavlara sokup yaşadıklarımıza rağmen dik durmamızı istedi.Bazen yıprattı bazen kanattı bazen de kendin olmayı unutturdu.
Derinin altında olup görevi kan pompalamak olan ama insanlar için çok daha derin anlamları olan organı söküp alıyor ve canını yakmadan da bırakmıyor hiçbir zaman.
Hayat budur işte. Kiminin güzel bulduğu kiminin ise ölmek için yalvardığı yer.
Nefes alman için oksijen bulunduran lakin kimilerini nefessiz bırakan yer.
Doğduğunda dünyayı isteyerek veyahut istemeyerek bırakana kadar geçirdiğin süreye verilen ad.
Can yaşayan varlıklar için kullanılan bir tabir. Peki bedenen sağ ama ruhen ölülere ne deniliyor ?
Benim bir cevabım var ama şu an söyleyebilecek cesaretim yok.
Her şeyin bir zamanı vardı ve o zaman geldiğinde olacaklardan kaçamazdın.
Sen akrep ve yelkovanı durdursanda
hayat akmaya devam eder.O yüzden zamanı gelince kadar o karanlığa gömdüğüm ve gözükmemesi için uğraştığım şeyleri kimsenin bulup aydınlatmaması için uğraşacağım.
Kim bilir belki zaman bile gelmek istemiyordur.
Oturduğum koltukta biraz öne eğilip sehpanın üstünde bulunan ve çeşitli ambalajları olan çikolatalarda göz gezdirip en güzel gözükene uzandım.
Sabah Berfu ile konuştuğumuz gibi sehpanın üzeri envai çeşit abur cuburla doluydu.Cips,çikolata,çekirdek,kola,
soğuk kahve,gofret…Banyo almamın üstünden üç saat geçmemişken kızlar gelmişti.Ben de o arada etrafı biraz toplamıştım.
Dağınıklıkla sorunum yoktu ama toz gördüğüm zaman tiksinirdim.Evet temizlik takıntım vardı ama abartacak kadar değildi.
Evet hiç takıntın yok. Yani alt tarafı bir keresinde arabaya yakıt doldurduğun zaman, yakıt kapağı kirli diye arabayı benzinlikte bıraktın.
Abartma.
Abartma mı ? Kızım sen manyaksın farkında mısın ? Senin bu takıntın yüzünden kimse almayacak bizi. Ben de kimsenin iç sesiyle evlenip yuva kuramayacağım.
İç sesime gözlerimi devirdim.Gerçekten hayal gücü bir harikaydı.
Biliyorum tatlım harikayım.
İç sesimle girdiğim diyalogu kesip Ela'nın konuşmasına dikkatimi verdim.
"Yok bu Elif benim başımı koparıyor."
Açık olan ekrana baktığımda gördüğüm manzaradan hiçbir şey anlamamıştım.
Elif ?Ela sanki sesimi duymuş gibi "Şu uzun kahve saçlı kadından bahsediyorum." dedi.Ona kısa bir bakış atıp ekrana doğru döndüm ama yine bir şey anlamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN BEYAZI
RandomBu öküz aklınca benimle uğraştığını mı sanıyordu ? Ama ben döverim bunu bak.Parçalarım. Sabır dileyip gözlerimi bu sefer daha sıkı yumdum. Malum Allah muhafaza yine bir kaza olabilirdi. Bir süre sonra sesini işittim. "Dönebilirsin. Sakladım saklama...