„Kdy se vlastně vracíte?" zeptá se Johannes zamyšleně, když mě pozoruje jak balím věci do kufru.
„Těžko říct - hádám tak za tři až pět dní."
„Hm."
„Chceš uspořádat nějakou mega párty?" mrknu na něj pobaveně.
„Ne."
„Od doby, co jsme se vrátili ze soustředění mi přijdeš trochu divný - zamlklý," řeknu.
„Možná jen nebylo co říct," odsekne.
„Je to kvůli tomu, co se stalo v Itálii?" nadhodím.
„Možná."
„Myslím, že to tvůj pomyslný kredit ještě zvedlo," mrknu na něj.
„Připadám si - nevím - divně - nepříjemně - odhaleně," ošije se.
„Neviděla bych to to tak tragicky - mohlo to být horší."
„A v čem?" ušklíbne se.
„Mohl jsi kromě pozadí ukázat i popředí."
„Nejsem exhibicionista."
„Vážně?"
„Nemám problém v soukromí, protože se nemám za co stydět, ale takhle veřejně je mi to dost nepříjemný a - "
„Spíš by mě zajímalo, kdo tu fotku pořídil," zamyslím se.
„Někdo z týmu."
„O tom dost pochybuju - nemyslím si, že by si někdo z týmu chtěl fotit tvůj holý zadek."
„Už se o tom prosím nebavme," požádá mě.
„Kromě tvého zadku v bulváru tě trápí něco dalšího?" zeptám se ho. Pochybuju, že by za jeho špatnou náladu mohla jedna fotka v novinách, která ho ukazuje pouze v ponožkách. Naštěstí pro něj pouze zezadu.
„Nic."
„Tak co s tebou je?"
„Nic."
„Aha, takže jsi protivný jen proto, že je dneska středa."
„Tak nějak."
„Co budeš vlastně dělat až odjedeme?"
„Uspořádám mega párty," ušklíbne se.
„Tak a teď mi odpověz jako dospělý muž."
„Nemám plány, možná budu trénovat nebo vyrazím někam do klubu," pokrčí rameny.
„Kam se podělo tvoje obvyklé nadšení?"
„Zůstalo v Itálii."
„A nechceš jet s námi - tedy do klubu asi chodit nebudeme, ale zábava bude i tak," nadhodím opatrně.
„Dělat vám křena?"
„Nech toho. Beru tě čistě ze sobeckých důvodů - chci vyhrát a jelikož bych s tebou měla v týmu hned tři zdatné sportovce, tak by to byla velká šance."
„Takže čistě jen kvůli tomu?" zdvihne obočí. Spíš proto, že nechci abys tu byl sám.
„Jistě - cokoliv jiného by bylo příliš sentimentální a to ani jeden z nás není," řeknu nahlas.
„Koneckonců trénovat se dá i v Lillehammeru," usoudí po chvíli Jossi.
„Takže?"
„Možná bych mohl pár dní obětovat ve prospěch vítězství," zamyslí se dál.
ČTEŠ
Návrat šampionky
FanfictionAneta Foltýnová byla vycházející hvězdou českého biatlonu. Její slibnou kariéru přerušily vleklé zdravotní problémy a místo závodění se věnovala studiu psychologie. Po vysoké škole se vrátila k biatlonu jako poradkyně u juniorů, kde nakonec začala i...