1. BÖLÜM " YENİ AİLE"

2.5K 58 24
                                    

Sabah, sabah daha kargaların bokunu yemediği bir gün ışıklarıyla gözlerimi açtım. Karşımda ablamı gördüm bir anlık korkuyla kargaları kıskandıracak kadar muhteşem sesimle! çığlık attım. Ablam çığlığımdan rahatsız olmuş olması gerek ki yüzünü buruşturdu.

bu kızı tepemde görünce sonsuza dek uyuma isteği çık aklımdan!

"Kuyruğuna basılmış kedi gibi ne carlıyorsun kalk kız!" Sabah, sabah ne bu tantana anlamadım. bir bırakmadılar ki bir yayıla yayıla yatayım. "Abla! bence şimdi tam şuan yok ol çünkü ben bir beş yıl daha uyuyacağım" dedim ki yüzümde bumbuz bir şey hissetim.

benim!

benim yüzümde!

bir anda ıslak yüzümle çığlık attım ki bunu aşağıdaki abim bile duymuş ki sinirle aşağıda  bağırıyor aynı zamanda programa sövüyordu  "Lan sizin dilinizin kemiği yok mu? kesin lan sesinizi Müge anlıyı izleyemiyorum LAN KARI  KAÇACAKSAN ADAM AKILLI BİRİNE  KAÇ ŞUNUN SIFATA BAK AMINAKOYİM LAN ÇİRKİNLİKTEN GUİNES REKORLAR KİTABINA İLK İNSAN DİYE GİRECEK KODUMUN KELTOŞU!" Ablamla aynanda sıkıntılı nefes verdik Ablam, "Başladı bizimkinin mesaisi" dedi ve odandan çıktı. 

bende kahverengi bol pantolon üstüne de  beyaz bir krop -İnşallah böyle yazılıyordur- giydim. üstüme üşümemek için deri ceket giydim ve aşağı uçtum ama uçarken götümü bu uğurda feda etmiş olabilirim. "AĞ GÖTÜM OLMAZ GÖTÜM BANA LAZIM BIRAKMA BENİ BANA İHANET ETME" diye cırladım ki bir gülme sesi duydum. başımı kaldırdığımda bana çok benzeyen kumral saçları, kestane rengi gözleriyle çok uyumluydu. Bana parlaya gözlerle bakıyordu. 

Onun yanında kumral saçlı, zeytin gibi gözleri olan bir çocuk vardı. Benim erkek versiyonum vardı sanki ve bana kahpe Bizans gibi bakıyor! 

onun hemen yanında siyah saçlı 14-15 yaşlarında çocuk  kocaman gülümseme ile bana bakıyordu benim erkek versiyonum koluyla garibanı dürtünce sırıtmayı kesti ama hala parlayan gözlerle bakıyordu onun hemen yanında ise Siyah saçlı ve siyahın en koyu haliyle gözleri vardı ama gözlerindeki karanlıklara inat parlayan gözlerle bakıyordu

karşılarında da Abim ve Ablam oturuyordu ablam yere düştüğümü görünce sessiz fısıldadığını sandığı ses tonuyla "Geri zekâlı" dedi. Bunu başka bir zaman dese kafasını şişirirdim ama durum ciddi galiba çünkü Abim gözlerini yere sabitlemiş yumruğunu sıkıyordu ve ablam bilekliğiyle oynuyordu ablam sadece gergin olduğu zaman bilekliği ile oynar.

"KARDEŞİMİ VERMEM!" diye bağıdı bir anda ben bile korktum Amına koyayım

"Oğlum sadece DNA testi yapacağız test pozitif çıkarsa alacağız kızımızı" dedi ne dedi o 

Ablam "Ne alaka ya? onu biz büyüttük siz kızınızdan nasıl vazgeçtiniz bilemem ama benim kardeşim istemediği sürece onu alamazsınız bizden o bunu kabul edersiniz yapalım testi."

"Hatırladığım kadarıyla benden başka kardeşiniz yok şuan konuştuğunuz her neyse konu ben değilim değim mi?" 

Abim ayağa kalkıp bana sarıldı "Ne diyor bunlar yer cücesi?" dedi ve beni kollarının arasına aldı.

Bir süre sarıldıktan sonra beni koltuklara yönlendirdi. "Abi-" abim sözümü kesti "anlatacağız." dedi. Ablam diğer elimi tutup konuşmaya başladı "Senin doğduğun iki doğum olmuş doktorlar karıştığını söylüyor. Gidip DNA testi yapacağız ama emin ol sonuç ne olursa olsun ben Annenim." dedi. Ablam o benim sadece ablam değildi o Annemdi...

"Abla? ne demek bu." dedim abim beni kendine çekti ve, "yalan söyleyemeyeceğim sonuçlar belli ama unutma ki sonuç ne olursa olsun  biz senin abin ve Ablanız ve unutma ki  arkanda koskoca komiser ve kıdemli yüzbaşı var."

ÇIKMAZ SOKAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin