Asal, az önce kediyken bir anda mutasyon geçirip aslan oldu. Neymiş efendim herif bacaklarıma bakmış adamı gebertecekmiş. Hayır yani sen niye karışıyorsun ben gebertemiyor muyum?
Tabi siz soruyorsunuz ne oluyor? abilerim Asalın beni üzmeyeceğine dair söz verdirtip üzerse nasıl pozisyonla- bence siz anladınız.
Şuan evden çıkıp, AVM ye gittik. Sinirle bana bakan adamın yanına giderken Asalda bunu bekliyormuş gibi arkamdan geldi. Dişlerimin arasından, "Bir sorun mu var beyler?" dediğimde gülmeye başladılar.
Yüzünde bok mu var!?
Suratıma bakıp böğüre böğüre gülmeleri sinirimi bozmuştu sinirle tam konuşacakken Asal öfkeyle, "Neye gülüyorsunuz söyleyin bizde gülelim?" dediğinde bende sırıtmaya başlamıştım.
Kaos severiz.
Sinirle adama kafa attığımda kısa bir an başım dönmüştü. Adam sarsak adımlarla geriye giderken en sonunda dayanamayıp yere yapıştı arkadan Asaldan gelen bir kahkaha duydum. Arkadaşı tam bana yumruk atacaktı ki, Asal adama yumruğunu geçirdi.
Ardından diğer arkadaşı Asala saplamak için bıçak çektiğini görünce nefes alamadım Tam asala saplayacaktı ki bıçağın hedefine ben geçtim. Karnımda derin bir sızı hissedince enayi gibi bıçağı tutacağıma önüne neden önüne atladığımı sorguluyordum.
Salaksın.
"Evlan?" diye bir ses duyduğumda yavaş yavaş vücudumun uyuştuğunu fark ettim. Ölüyordum bir haftada en çok yaralanan insan olarak rekorlar kitabına girmeyi umuyordum.
Vücudumda eller hissettiğimde kendimi bıraktım. Asal çenesini başıma koyup sadece transa girmiş gibi, "Bir şey yok, bir şey yok..." son duyduğum seslerin bu olmamasını umarak bilincimi kaybettim.
BU BÖLÜM KISA OLDU çünkü meşgulüm malum okullarda açılınca uzun zamandır bölüm ATMADIĞIMI FARK EDİNCE KISA DA BÖLÜM ATAYIM DEDİM
SİİZİİ SEVİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ SOKAK
HumorBen Evlan Alkın trajik bir şekilde boka batmış durumdayım adım attığım her yede mayın var sanki atığım her adım nefesimi kesiyor aldığım nefes ciğerlerime yetmiyor. Ben kim miydim? ben, Evlan. 17 yıl önce bir hata yüzünden hayatı kararan Evlan.