Gözlerimi açamıyordum sanki bir şey gözlerimi açmamı engelliyor. Sonunda açınca odamda olduğumu ve başımda Pamir ve Çağrı vardı.
Beni mi beklediler
Karşı koltukta yan yana oturarak uyuya kalmışlar. Zorlukla ayağa kalkıp yandaki pikeyi üzerlerine örtüp ayağa kalktım
Kapıyı açıp çıkınca masada Küçük adamı gördüm yanına adımlayıp "Ne yapıyorsun küçük adam." dediğimde başını bana doğru kaldırıp resmini gösterdi.
"Bu kısa olan sen misin" dediğimde başını salladı, "Bu babam, buda annem." dediğinde şaşırdım sahiden bu çocuğun annesi nerede?
"Çok güzel çizmişsin biliyor musun ben düz çizgi bile çizemem." dediğimde güldü "Her yiğidin harcı değildir resim çizebilmek." dediğinde güldüm "Adın ne?" bana baktı, "Yiğit" dedi.
"Güzel ismin varmış." dedim bana bakıyordu bir şey sormak ister gibi.
"Sor hadi" dediğimde baka şaşkınca bakıp "Sorayım mı?" başımı 'Evet' anlamında salladım.
"Resimlerimi annem görüyor mudur Mektuplarıma cevap vermiyor yoksa mektuplsr ona ulaşmıyor mu " dediğinde yutkundum.
"Bazı anneler uzaktan sever sevgisini hissettirmezler" dediğime şaşırdı ve küçük kaşlarını havaya kalktı, "yani mektuplarımı görür mü" dediğinde güldüm "elbette" dedim.
"Aç mısın" dediğimde elini karnına koyarak "hem de nasıl" bende ayağa kalkarak "o zaman yılın en mükemmel gurmeleri olarak yemek yapalım" dediğime güldü ve elini havaya kaldırarak "eveet" diye bağıdı.
👨🏻🍳👩🏻🍳
"TAVUKLARI PİŞİRMİŞEM HACIYIDA ÇARŞIYA GÖRDERMİŞEM" hem şarkıya eşlik edip hem de gurmeliğimizi konuşturuyorduk.
Büyük istekler üzerine İzmir bombası yapıyorduk.
Kurabiyeyi fırına verirken arkadan da müzik çalıyordu. arkamı dönüp Yiğitle ellerimizi birbirine çarptık, "İyi bir takım olduk asker." dediğimde güldü ve fırına bakmaya başladı "Ne zaman pişer" dediğinde bilmiyorum anlamında salladım.
O sırada mutfağa Ahmet, Sema ve abi takımı giriş yaptı.
Ahmet bey şaşkınlıkla üstümüze bakıp "Sizin bu haliniz ne kızım?" tam cevap verecektim ki küçük adam cevap verdi, "İzmir bombası yaptık" dediğinde Ahmet beyin kaşları havalandı "Sabah, sabah yiyebilecek misiniz" dediğinde ben, "Ben midesizim her şeyi yiyebilirim sorun yok ama küçük adamı bilemem"
"Kaç kere dedim sana benim adım Yiğit Kocamanım ben" dediğinde güldü "Hadi be oradan küçüksün işte kabul et" dedim ellerim belimde onun boyuna eğilerek
"BABA BİR ŞEY DE!" dediğinde Çağrının dalgınlığına geldi galiba "Bir şey" deyince gülmeye başladım.
🏫🏫
Sınıfta ders işliyorduk Toygarın ısrarıyla yan yana oturmak zorunda kaldık, "Dün çok fena ateşlendin şimdi iyi misin?" dediğinde şaşırdım cidden mi "Pamir ve Çağrı abi olmasa havale geçirecektin" dediğinde kaşlarım havaya kalktı "O yüzden odamda sabahlamışlar!" diye mırıldandım.
"Eve gidince teşekkürlerimi iletirim." dedim zil çalınca kantine inip kantinci abinin yanına indim "Abi lahmacun var mı?" dediğime şaşırdı "kızım okulun kantininde lahmacun ne arar" dediğinde deri nefes verdim.
"Çiğ köfte ver o zaman abi" dedim
...
"ama Toygarcığım lahmacun nasıl olmaz lahmacun benim yaşam sebebim." şuan ne mi yapıyordum. Kantinciyi Toygara şikayet ediyordum.
"Kızım mal mısın lahmacun okul kantininde ne arar okul çıkışı gider yeriz" dediğinde sevinçle Toygara sarıldım ve yanağından kocaman öptüm.
sonra ne yaptığımı fark edince elektriklenmiş gibi ayrıldım
Aras, "pabucum dama atıldı iyimi" dediğinde "beni abime ispiyonlamadan önce düşünecektin." dediğime güldü o arada masamıza yani yanıma biri oturdu kafamı ona döndürünce
döndürmez olaydın!
"maganda?" dediğimde bana dönüp "Özür dile bitsin bu iş arkadaşım senin yüzünden burnu kırıldı." dediğinde kendimi tutamadım gülmeye başladım
"Burnu mu kırıldı" dediğimde Arasta bana eşlik ediyordu Toygar çatık kaşlarla Magandaya bakıyordu.
"Senin de kırılsın istemiyorsan siktir git" dedi Toygar. Maganda "Hadi ya ne yapacaksın merak ettim doğrusu." dediğinde
Toygar güldü "Anandan çıktığın güne lanet edeceğin kesin." dedi.
Gözüme çok karizmatik geldi şuan tam bir Big boy
O arda masaya Turuncu saçlı çocuk geldi "Bir sorun mu var Toygar" dedi.
Maganda, "Sohbetinize doyum olmaz ama özür dileyeceksin Asi kız" dediğinde sinirle kalkıyordum ki Aras, "Kızım okuldan daha yeni atıldık ilk günden vukat çıkarmayalım"
"İkinci olur yani" dediğime karşılık Aras, "Geri zekalı" dedi.
Toygar gözlerini Magandanın gittiği yerde oyalandı yanındaki kişi seslenince gözleri Portakala döndü Bana dönüp "Evlan, bu Araf arkadaşım" dedi Araf derin bir nefes verip elini bana uzattı "Memnun oldum." dedi
"bende" dedim Araf Toygara dÖnüp, "Ne oldu bilmiyorum anlatmak için seni zorlamayacağım istersen anlatırsın Ben Gecenin yanındayım." dedi Toygarın gözleri aniden Arafa dönüp başını salladı.
Araf gitti. Aras da işi çıktığını söyleyip kant
"Bu gece denen kızdan mı hoşlanıyorsun" dediğimde Başını salladı "e açılsana oğlum." dediğinde başını iki yana salladı, "Sevgilisi var." dediğinde şaşırdım.
"e" anlat şu kızı barı" dediğinde güldü bana döndü "Kaderleriniz aynı oda karışmış Araf onun ikizi. Böyle, turuncu, turuncu saçları var" diyerek güldü.
"O konuşamıyor." dedi.
şaşırdım ama böyle şeyler olağan durumlardır bazılarının sınavı budur.
"ama gözleriyle her şeyi anlatıyor" dediğine gülümseyip ona sarıldım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ SOKAK
HumorBen Evlan Alkın trajik bir şekilde boka batmış durumdayım adım attığım her yede mayın var sanki atığım her adım nefesimi kesiyor aldığım nefes ciğerlerime yetmiyor. Ben kim miydim? ben, Evlan. 17 yıl önce bir hata yüzünden hayatı kararan Evlan.