5. Bölüm: "Çarpışma."

27 1 0
                                    

5

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

5. BÖLÜM: "ÇARPIŞMA."

"Kimden nefret edersen, bir gün kendini ona dönüşmüş şekilde bulursun."

Oliver Riot, Nervous🎶


Buraya gelmeden önce altı aylık bir süre tanındı bana.

Ve önüme iki ayrı plan sunuldu.

Biri babamın, diğeri Ladin'in verdiği; aynı başlayan ama farklı sonlanan iki plan...

Babamın beni kurtuluşu olmayan bir yola sürüklediği intikam planının aksine Ladin bana sadece bir kurtuluş planı yapmamış; bütün adımlarımı da hazırlamıştı.

Ama yeterince iyi olmadığımı söylediğinde bu detay aniden kaçmıştı gözümden. Göreve gideceksem eğer, kendi onayından geçebileceğim kadar iyi olmam gerektiğini söylediğinde öyle kalbim kırılmıştı ki; beni gözlemlediği eğitimlerimin ilk haftalarında daha sert olmaya çalışmıştım. Daha hızlı, daha dikkatli, daha güçlü... Kendimi fiziksel gücüme o kadar odaklı kılmıştım ki, bu söylediğinin aslında bir iltifat olduğunu Arseny bana bununla hakaret edene kadar anlayamamıştım.

"Neden daha iyi bir katil olmaya çalışıyorsun ki?" diye sormuştu, boş vaktimde bile ormanda atış talimi yaptığımı gördüğünde. "Şimdi bile yeterince kaçmıyor mu uykuların?" Bir hedefi göğsünden vurduktan sonra konuşmuştum: "Daha iyi bir katil olmaya çalıştığımı da nereden çıkardın?"

Bana aptalmışım gibi bakmıştı. Bu konuda ona kızamıyordum işte. "Ladin neyine yeterince iyi değil diyor sence? Karşındaki insana acımasızca saldıramayışına. Hangi bölgelerin daha çok can yakacağını bilmene rağmen oralardan uzak durmana ve herkesi kendin gibi düşünmene. Sana sadece savunma sanatı mı öğretiyorlar, Armoni? Sana öldürme sanatı öğretiyorlar. Sen de gidip bu konuda sana yetersiz denmesine alınıyorsun."

Bunun iltifat ya da hakaret olması arasındaki fark, benim bakış açımdı ve onlar benim bakış açımı bildiği için böyle konuşuyorlardı. Katil olmak istediğim falan yoktu. Ama cinsiyetim yüzünden hayatım boyunca o kadar çok küçümsenmiştim ki, motivasyonumun sonucunda ne getireceğini bilmeden tam tersini yapmaya programlanmıştım. Silah tutamayacak biri değildim çünkü, sadece bunu yapmak istememiştim ama onlara kendimi kanıtlama çabam bugün beni buraya getirmişti.

Altı ay boyunca Arseny ile birlikte daha iyi birer katil olmak için eğitilmiştik. Zaten bunun öncesinde bütün lise hayatımızda bu eğitimi aldığımız için pratiğimiz kuvvetlendirilmişti. Ladin, Haru ve arkadaşlarının peşine gönderdiği kişilerle olabildiğince bilgi toplamış, altı ay boyunca yaptıkları bütün işler, takıldıkları yerler listelenmişti. Dosyalarındaki sayfalar her gün artıyordu ve benden birkaç günde bir onları dikkatlice incelemem isteniyordu.

Yakuza'nın DüşüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin