Episode 7
"Bazı anlar"***
@aselaltun : Rica ederim
@aselaltun : Ama teşekkür edilecek bir şey yapmadım, doğruları söyledim.
@aselaltun : Ayrıca Galatasaray da oynuyorsun, ben bu yola bir baş koydum hiçbir oyuncumu kimseye yedirmem.
@keremakturkoglu : Evet, fark ettim.
@keremakturkoglu : Yine de teşekkür ederim.
@keremakturkoglu : Tüm o sözlerin gerçekten çok iyi hissettirdi.
@aselaltun : Eminim türevlerini milyon kez duymuşsundur.
@keremakturkoglu : Genelde maçtan sonra linç yiyor oluyorum.
@keremakturkoglu : Bu yüzden bu tür sözleri duymak biz futbolcular için bazı anlarda çok önemli oluyor.
@aselaktun : Sanırım yazım bazı anlara denk geldi?
@keremakturkoglu : Evet.
@keremakturkoglu : Dm kutum çok kalabalık olduğu için de seni bulmam uzun sürdü.
@keremakturkoglu : Bu yüzden teşekkürün biraz gecikti.
@aselaltun : Saçmalama Kerem
@aselaltun : Ben o yazıyı sen bana teşekkür et diye yazmadım.
@aselaltun : Hakkın yeniyordu.
@aselaltun : Dayanamadım, bu kadar iyi oynayan birisinin delicesine linç yemesi saçma geldi.
@aselaltun : Yazının yayılıp sana kadar ulaşmasını bile beklemiyordum.
@aselaltun : Şu an bile kendimi çimdikliyorum bu belki de bir rüyadır diye.
@keremakturkoglu : OWHSŞNWŞAMEJAKA
@keramakturkoglu : Canın boşuna acımasın, rüya değil.
@aselaltun : Evet bende fark ettim onu öalzvpwnsşsös
@keremakturkoglu : Tekrardan sana çok teşekkür ederim Asel.
@aselaltun : Kerem
@keremakturkoglu : Lütfen dinle Asel.
@keremakturkoglu : O yazının bana ne kadar iyi geldiğini bilseydin bu teşekkürümde neden bu kadar ısrarcı olduğumu anlardın.
@keremakturkoglu : Yaptığın sana göre basit ama senin deyiminle "delicesine linç yiyen" bir oyuncu için altın niteliğinde.
@keremakturkoglu : Elbette fanlarım tarafından güzel mesajlar alıyorum ama o an senin yazın bana çok iyi geldi.
@keremakturkoglu : Gitmem gerekiyor, tekrardan teşekkür ederim.
@keremakturkoglu : Sonra görüşürüz?
@aselaltun : Görüşürüz.
***
Merhabaaa ben geldim!!
Umarım bölümü beğenmişsinizdir, yıldızı parlatmayı ve yorum yapmayı unutmayalım lütfeen ❤️💛
Sonraki bölümde görüşmek üzere ❤️💛🦁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐚𝐝 | Kerem Aktürkoğlu
FanfictionGalatasaraya ömrünü adamış Asel, sevdiği futbolcu Kerem Aktürkoğlunu savunmak için Twitter da bir thread serisi hazırlar. Bir sabah uyandığında tahmin etmediği bir şey olur. Thread yayılmıştır ve dm kutusunda onu bekleyen bir mesaj vardır.