blood

117 9 0
                                    

Весь ранок, після розмови з Міньярдом, пройшов як в тумані.
Було важко переконувати себе, що нещодавня розмова з Ендрю, те, як він дивився на мене, — не плід моєї уяви. Можливо, це просто реалістичний сон, який я сплутав з життям. Такий варіант подій здавався вірогіднішим за те, що я хоч трохи цікавлю Міньярда, та й взагалі чого це я маю його цікавити.

Тому коли я з Рейнольдс зайшов в кафетерій, я відчув нетерплячку. Я хотів глянути Ендрю в обличчя. Побачити, чи він знову — холодна, байдужа маска, яку я знав протягом останніх тижнів. Або я справді сьогодні чув, те що чув.

Елісон говорила, про те що вона нарешті запросила Сета на бал і, що скоро ми зможемо поїхати на узбережжя.

Хвиля розчарування охопила мене, коли мої очі безпомилково знайшли столик дивної сімейки. За ним сиділо четверо, Ендрю там не було. Він пішов додому? Морально розчавлений, я плентався у черзі. У мене пропав апетит, я купив тільки лимонад. Здається Елісон — це не сподобалося..

— Або ти зараз візьмеш їжу.

— Або?

— Або я запхаю в тебе цю пляшку.

— Не треба, — я пирхнув і почав сміятися. — Я справді не голодний.

— Ну хотяб трохи з'їж, — Елі категорично не здавалася, а я лише помахав головою.

— Ендрю Міньярд знову витріщається на тебе, — зауважила Рейнольдс, пробивши стіну байдужості його ім’ям. — Хотіла б я знати, чому він сьогодні сидить сам.

Я поглянув куди дивиться Елісон, і побачив Ендрю Міньярд з цікавістю в очах. Він дивився на мене з-за порожнього столу у протилежному від звичного місця сімейки, кінця кафетерію. Тільки-но зустрівшись поглядом зі мною, він підняв руку і порухом вказівного пальця запропонував мені приєднатися до нього.

— Він тебе кличе? — поцікавилася Елісон, повторюючи його рух.

— Напевне?

— Тоді чому ти стоїш, а ну іди..киш, — Елісон почала підганяти мене до столика Ендрю.

— Ти мене виганяєш?

— Імено це я і роблю, — посміхнулася невинною посмішкою.

Я підійшов до столика, де сидів Ендрю.  Я стояв як вкопаний, не знав куди дітися.

— Посидь сьогодні зі мною, — запропонував Міньярд.

Endrils. Saga. Dusk.Where stories live. Discover now