Неправильно, ой неправильне місце вибрав я. Слід було б здогадатися, та куди піти у Форксі? Темно-зелений ліс занадто нагадував локацію нічного кошмару, щоб шукати тут спокою для розуму і духу. Тепер, коли завмерло чвакання кроків, тиша нестерпно тиснула на вуха. Птахи замовкли, краплі падають частіше - швидше за все, над габою лісу почався дощ. Коли я сидів, папороть підіймалася вище за мою голову; людина спокійно могла пройти стежкою, не помітивши мене. У гущавині значно легше вірилось у нісенітниці, безглуздість яких бентежив у власній кімнаті. Тисячі років промайнули над лісом, не змінивши нічого; міфи, легенди й перекази сотень різних земель, пригнічені пропорційною чіткістю спальні, набували реальності у зеленій імлі.
Я змусив себе зосередитися на двох винятково важливих запитаннях, що потребували відповіді.
По-перше, я повинен вирішити, чи може бути те, що розказав Бойд про сім'ю Ваймака, правдою.
Мозок негайно гучно заволав голосом Мері: «Ні!» Підтримувати безглузді ідеї - ідіотизм, що відгонить патологією. А що коли...? - запитав я себе. Я знову перелічив в голові речі, котрі спостерігав на власні очі: нереальна сила і швидкість, колір очей, що змінюється від жовтого до чорного і навпаки, нелюдська врода, бліда холодна шкіра. Ба більше, у пам'яті спливали дрібниці, що не помічалися раніше: здається, вони ніколи не їдять; а ще ця хвилююча, бентежна граційність, з якою рухаються! Він прогуляв урок, на якому ми визначали групу крові. Остаточно не відмовився від участі в пікніку, доки не дізнався, куди ми збиралися. Він, здається, знає, що думають усі навколо... крім мене. Сказав мені, що він небезпечний, що він негідник...
Чи може сім'я Девіда Ваймака бути вампірами..?
Так, вони - це неабищо. Щось поза межами раціонального обґрунтування відбувалося просто перед моїми скептичними очима. Байдуже, Ендрю Міньярд - не-мертвий із Бойдової страшилки чи супергерой за моєю версією. Він - не... людина. Він щось більше. Інше.
Отже, так: можуть. Зупинімось поки що на цьому.
Тут виникає найважливіше запитання. Якщо вони - вурдалаки, що мені робити?
Якщо Ендрю - вампір, як мені поводитися далі? Вплутувати когось я не збираюсь і не збирався. Я не хочу ще більше ставити когось під загрозу; розповісти комусь - прямий шлях до жовтого будиночка і зустріч з Лолою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Endrils. Saga. Dusk.
Про вампировСутінки з лисами. В цьому фф Ендрю буде м'якшим, йому як не як 178 років. Зріст Ендрю я теж змінила, не можу я його уявити карликом. Тому він буде 175. Я ніколи особливо не замислювався над тим, як доведеться померти, хоча протягом кількох останніх...