Зранку все як завжди. Ендрю поряд не було. Школа. Ендрю в школі не було, це все ще було - як завжди. Я почав хвилюватись, але думка про те, що він зараз полює, заставляла мене ковтнути клубок скупчення в горлі. На перерві до мене підійшла Елі закинувши руку мені на плече.
- Твого принца сьогодні немає?
- Він не принц, - вимучено мовив я.
- Але твій, - єхидно відказала Елісон, на що я нічого не відповів.
На уроках я був або з Елісон, або сам. Мені не хотілось контактувати з іншими людьми школи, тому коли закінчився останній урок - я вилетів на парковку, збираючись скоротити собі шлях додому.
Не очікуючи, що на парковці хтось буде я попрямував вперед, адже інші учні збираються і будуть виповзати школи за декілька хвилин після мене. Я зойкнув, коли міцні руки притиснули мене до чорної мазареті. Я широкими очима витріщався на Ендрю, який дивився зараз своїми карими очима в саму мою душу.
- Ти мене злякав.
- Пробач.
Він подався вперед, аби поцілувати мене. Затримав свої вуста від моїх за декілька секунд і тихо вимовив:
- Так чи ні?
Я туманно кивнув головою.
- Так чи ні? - наполегливо запитав Ендрю.
- З тобою завжди так.
Хмикнувши на мою відповідь, Міньярд припав до моїх губ. Його язик одразу потрапив в середину мого рота, хазяйновито провів по піднебінні і врешті сплівся з моїм язиком. Я задихався від настільки великого напору, відчуваючи тільки те, як мурашки і насолода бігають моїм тілом.
Відсторонившись від мене, я незадоволено заскиглив, чого сам від себе не очікував. Підібравши губи в полоску, я сів у машину. Ендрю захлопнув з моєї сторони дверцята, обійшов машину і сів за місце водія.
- Пристебнися.
- Куди їдемо? - зітхнувши, запитав я після того як пристебнувся.
- Прямуємо по трасі 101 на північ, - сказав він.
Зосередитися на дорозі, Ендрю напряг свої вилиці, здається він відчував мій пильний погляд на собі. Довелося заставляти себе відвернутися від профілю Міньярда, аби не полетіти головою остаточно.
- Я все ще не розумію, куди ми ідемо? - знову запитав я.
- До стежки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Endrils. Saga. Dusk.
VampireСутінки з лисами. В цьому фф Ендрю буде м'якшим, йому як не як 178 років. Зріст Ендрю я теж змінила, не можу я його уявити карликом. Тому він буде 175. Я ніколи особливо не замислювався над тим, як доведеться померти, хоча протягом кількох останніх...