Мені не хотілось вилазити з диванчика Ендрю, але його погляд ясно дав зрозуміти, що часу в нас немає і мені потрібно чим скоріше піднятись, що я впринципі і зробив. Вийшовши з кімнати, я тоскно подивився на кімнату Ендрю, враження було таке, наче я більше ніколи не ступлю за цей поріг. Мені хотілось залишитись там навічно, разом з Ендрю.
— Ти ж розумієш, що я не можу читати твої думки? — тихий голос Ендрю, вивів мене з своїх думок, які прикували мене кайданами.
— Розумію і це мені подобається, — правдиво відповів я.
Стараючись відігнати куди подальше нестерпне відчуття, яке я сам не міг описати, чи то я так сильно хотів побачити куди ми поїдемо, чи то я так сильно хотів побачити, як буде відбуватись вся ця гра? У висновку Ендрю посадив мене на переднє сидіння і впихнув мені у руки пакет з їжею, яку Ебі ласкаво запакувала. Здається тоді я пробелькотів, щось про вдячність.
— 160% Джостен. — сказав Міньярд, як тільки ми від'їхали на добру відстань від дому.
— За що? — здивована запитався я.
— За те, що так багато думаєш, — сказав роздратовано він, наче я мав сам здогадатись.
— Але ж ти не читаєш моїх думок.
— Так, я не можу.
— А якби міг?
— Я не можу.
Я закотив очі, розуміючи, що це погана ідея для продовження розмови. Вона всеодно нікуди не приведе.
Ми мовчки доїхали додому, Ендрю уважно дивився на мене, перед тим, як сказати:
— Я заїду за тобою.
— Гаразд.
Він мовчки продовжував дивитись на мене, так немов зараз це остання часточка того, чого він хотів зробити. Але я все ще не можу зрозуміти, що ж він хоче зробити? І чому саме я?
— Я не скажу тобі цього. — твердо мовив Ендрю.
— Ти казав, що не можеш читати мої думки.
Міньярд закотив очі і нахилився, аби поцілувати мене в уста. Секунда перетікала в хвилину, а ми все ще ярісно цілувались, допоки я не відсторонився і сам не вийшов з мазареті, на прощання помахавши рукою Ендрю.
Зайшовши додому, я кинув свої ключі на тумбочку збоку і пошкандибав на другий поверх. На вулиці прохолодно, я не збирався мерзнути, адже не знав, а ні куди ми їдемо, а ні на скільки ми їдемо. Вдягнувши поверх своєї чорної футболки худі, я затремтів від очікування. Наверх я обов'язково накину косуху Ендрю, в своїй я точно задубію. Я ніяк не міг збагнути, як я зміг вижити в роках тікання, якщо тремчу від кожного поруху вітра? Я не встиг роздумами над цим питанням, як хтось подзвонив на телефон, який був внизу. Я протяжно застогнав і спустився до низу. Зараз я прагнув почути один-єдиний голос, будь-який інший мене розчарує. Та я знав, що якби Ендрю захотів поговорити зі мною, то, напевно, просто матеріалізувався б у кімнаті.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Endrils. Saga. Dusk.
VampireСутінки з лисами. В цьому фф Ендрю буде м'якшим, йому як не як 178 років. Зріст Ендрю я теж змінила, не можу я його уявити карликом. Тому він буде 175. Я ніколи особливо не замислювався над тим, як доведеться померти, хоча протягом кількох останніх...