𝐦𝐞𝐝𝐲𝐚|𝐂𝐨𝐫𝐯𝐢𝐧𝐚 𝐂𝐨𝐥𝐥𝐢𝐧𝐬
•
Runa'nın dürtmelerine karşın küfürler savurarak gözlerimi açmaya çalışırken, bana söylenmeye başlaması iç çekmeme neden oldu. "Hadi Corvina!" Yastığımı bir kenara fırlatarak doğruluğumda gözlerimi ovuşturdum. "Ödevleri son geceye bıraktığın için haline bak." Anne edasıyla söylenmeye devam ederken yüzümü bile yıkamaya fırsat bulamadan formalarımı giymeye başladım. "Cübbemi nereye koydun?" Yatağımın üzerine cübbe fırlattı. "Bilmiyorum benimkini al." Başımı sallayarak cübbeyi üzerime geçirdiğimde,asamı da cebine sıkıştırarak çantamı omzuma taktım.
"Sonunda gidebiliriz." Kıkırdayarak elimi Runa'nın omzuna attım.Ondan sadece birkaç santim uzundum ama bu bile onu sinir etmeme yetiyordu.Runa'nın insanları eleştirme konulu sohbeti yemekhaneye girdiğimizde son bulmuştu ve bundan mutlu görünmüyordu.
Ravenclaw masasında yerimizi bulurken, gözlerim ikizleri aradı.Sonunda Maven ile göz göze geldiğimde gülerek el salladı.
"Gelmiyor musunuz?" Mavis'i dürterek masadan kalktıklarında,gülümsemeye başlamıştı.Maven her zaman pozitifti."Günaydın!" Gülümseyerek yanımda yer açtım. "Mükemmel haberlerle geldim."
Mavis güldü. "Şu tüm gece bana yüz kez anlattığın şey mi?" Maven omuz silkti.
"Asher bugün okula dönmüş." Kaşlarım çatıldı.En son ortadan kaybolduğu günden beri onun hakkında hiç konuşmamıştık. "Umarım Riddle onu dövmüştür." Runa heyecanla ekmek parçalarını ağzına atarken Maven'ın ağzından çıkacak kelimeleri heyecanla bekliyordu. "Gayet normal görünüyordu."Runa şaşkınlık dolu birkaç ses çıkardı.
"Nasıl yani? Riddle hiçbir şey yapmamış mı?" Maven başını salladı. "Emin değilim ama çok garip görünüyordu." Kaşlarımı çattım. "Garip mi?" Mavis onayladı. "Normalde olduğu gibi değildi.Her zamanki kötü çocuk havası yoktu." Runa güldü. "Kesinlikle Riddle yaptı." Evet kesinlikle Riddle yaptı. "Kes şunu Runa."Maven atıldı. "İşte orada oturuyor." Gözlerim Slytherin masasında gezindi.
Asher masanın köşelerinde bir yerde oturup yemeğini yiyordu.Normal görünüyordu.Nasıl bir gariplik olabilirdi ki? Kaşlarımı çatarak incelemeye devam ettim.Arkadaş grubunun yanında değildi ama yüzü ve vücudu normal görünüyordu.Riddle bir şey yapmış olabilirdi.Gözlerim masada gezinmeye devam ederken yeşillerde duraksadı.
Delici bakışları üzerimdeydi ve bu sefer nedenini bilmiyordum.Kaşlarımı kaldırarak yüzüne bakmaya devam ettim.Gerçekten bir psikopattı ya da öyle davranmayı seviyordu.Sanırım ilk seçenek daha olasıydı.Tekrar masaya döndüğümde üçünün de derin bir sohbet içinde olduğunu gördüm.Kenarda kalmaya karar vererek ekmeğime çilek reçeli sürdüm.Ders muhtemelen aritmansiydi.İç çekerek ekmeğimi bitirmeye çalıştım.
Dakikalar süren kahvaltı işi bittiğinde ikizlerle ayrılarak sınıflara dağıldık.
Kalabalık olan sınıfta kendimize yer bulduktan sonra başımı masaya koydum.
Son günlerde annemle mektuplaşmamıştım ve babamın ölüm yıldönümü yaklaşıyordu.Ne yapacağımı bilmiyordum.Muhtemelen eve dönmeliydim ama annemin buna karşı çıkacağını biliyordum.Her şeyin karmaşık olduğu gibi ayna konusunu hâlâ çözememiştim.Buraya gelmem bir kurmacaydı.Bildiğim ayrıntılardan biri buydu.Kara büyü konusundan kesinlikle emin değildim.
Herkesin gücünün yetmeyeceği bir şey..
Aslında hepsi birer saçmalık gibiydi.Kim Runa'nın kötü olduğunu düşünmemi isterdi ki?
Karmaşık olan zihnim daha da karıştığında bakışlarımı Runa'da gezdirdim.Etraftaki sohbeti dinliyordu.Ders kitabını çıkararak koydum.Sanırım bu dersi dinlesem iyi olacaktı.İfrit almak isteyeceğim son şey olurdu.
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐨𝐫𝐯𝐮𝐬 [𝐓𝐨𝐦 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞]
FanfictionCorvina Collins her şeyden kaçabilirdi, kaçmıştı da. Ya da sadece öyle olduğunu sanıyordu. Ama gerçek şuydu ki, geçmişi onu kovalamaya devam ediyordu. Ve... Tom Riddle da. • a broken mirror and broken souls • 'But I lost myself when I lost you.' •...