𝐦𝐞𝐝𝐲𝐚|𝐂𝐨𝐫𝐯𝐢𝐧𝐚 𝐂𝐨𝐥𝐥𝐢𝐧𝐬
•
Yatakta uzanmaya devam ederken üzerimden çekilen örtü ile gözlerimi, ışıktan rahatsız olmuş bir şekilde kıstım.
Söylenmeye başlayacağım sırada Runa'nın çatık kaşlarıyla beraber bana bakmayı sürdürdüğünü fark ettim.
Örtüyü bir kenara fırlattı ve beni kolumdan çekiştirmeye başladı."Böyle olmayacak Corv! Birkaç saat sonra sınav var ve sen uyuklamaya devam mı ediyorsun?" Elimi sertçe alnıma vurdum ve neler olup bittiğini anlamaya çalıştım.Bu yılın son sınavları birkaç saat sonra başlayacaktı. Gireceğimiz son sınav notları oldukça önemliydi,özellikle bakanlıkta bir pozisyon düşünenler için.
Bakanlıktaki bazı yetkililer öğrencilerin sınav notlarına ve başarılarına göre, bakanlıktaki görevlerde çalışmaları için kısa süreli staj görmelerini sağlayacaktı.
Ve tahmin edelim ne oldu.
Kütüphanede geçirdiğim sürelerin hiçbirinde çalışmadığım için sınavlarda batıracaktım.Başarısız notlarım önce annemin daha sonra ise kütüphane bahanesi uydurduğum kızların dikkatinden kaçmayacaktı.
Hiçbir yerde işe giremeyecek, başarısız bir şekilde muggle dünyasında yaşamımı sürdürecektim.Düşünceler beynimi altüst ederken rahat nefesler almaya çalıştım. "Hâlâ uyanamadın mı?" Runa beni süzmeye devam ederken kıyafetlerimi işaret etti. "Hadi giyin sonra kütüphaneye gidelim."
Yalnızca başımı sallayarak üzerimdeki pijamaları, üniforma ile değiştirdim.
Cübbemi üzerime geçirerek asamı cebime koydum.Kütüphaneye doğru ilerlerken Runa'nın sözlerine yalnızca birkaç kelime ile yanıt veriyor, beni adeta boğan düşüncelerden kurtulmaya çalışıyordum.
Bu sene başarısız olursam hiçbir başarımın önemi kalmayacaktı.
Hayır, bakanlıkta işe girmeyi düşünmüyordum.Sadece kötü notlar almak beni de kötü etkileyecekti bunu biliyordum.Masalardan birine geçtiğimizde önümdeki kitaplara boş boş bakındım. "Maven ve Mavis gelmiyor mu?" Başını iki yana salladı. "Mavis,Maven çok konuştuğu için yatakhanede çalışacaklarını söyledi." Başımı yavaşça sallarken Sihir Tarihi kitabını açtım.
İçindekileri okumaya başlarken bir yandan da notlar almaya başladım.Yazılar bulanıklaşmaya ve harfler yerlerini değişmeye başlayana kadar başımı kitaptan kaldırmadım.Sadece bitmek bilmeyen düşünceler,gelecek kaygıları ve zor da olsa duyulan nefes seslerim zihnimde yankılanırken odaklanmak da zordu.Notları almayı bitirmiş elimdeki parşömeni ezberlemek için zihnimde sessizce tekrarlar yapıyordum.
Yani yapmaya çalışıyordum.Sonunda başımı parşömenden kaldırdığımda Runa'nın oturduğu yerde olmadığını gördüm.Etrafa bakındım, geldiğimde olduğu gibi birkaç öğrenci dışında kimse yoktu.
Nereye gitmişti?
Parşömeni cebime sıkıştırıp çantamı omzuma taktığımda çoktan ayağa kalkmıştım.Saate bakındım, sınava az bir süre kalmıştı.Sınıfa gidene kadar koridorlarda onu aradım ancak yoktu.Sonunda sınıfa girdiğimde masaların birinde olduğunu görmek derin bir nefes vermeme neden olmuştu.
Fazla paranoyak ve düşünceli mi olmuştum?Runa'nın yanındaki yerimi alıp sessizce parşömendeki şeyleri okumaya devam ettim.Son anda çalışmak ne kadar etki ederdi bilmiyordum ancak başka çarem yoktu.Tüm öğrenciler sınav haftasına çalışırken benim bunu unutmam akıl alır gibi değildi.Ya da, sınavdan çok düşüneceğim şeyler olduğu için olabilirdi.Etrafa bakındım.Neredeyse tüm son sınıflar burada toplanmıştı ve herkes bir nebze de olsa gergin görünüyordu.Sihir tarihi pek kolay bir ders değildi.
Marvolo'ya bakındım.Malfoy ve diğerlerini görmüştüm ama o etrafta görünmüyordu.İç çektim ve içeri giren profesörü izledim.Parşömeni çantama geri koyarken oldukça rahat görünen ve şuanda ayağa kalkan Runa'ya baktım.
"Nereye gidiyorsun sınav başlayacak?"
Göz kırptı ve gülerek arkadaki sıraya, Black'in yanına geçti.Marvolo, yanıma oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐨𝐫𝐯𝐮𝐬 [𝐓𝐨𝐦 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞]
FanfictionCorvina Collins her şeyden kaçabilirdi, kaçmıştı da. Ya da sadece öyle olduğunu sanıyordu. Ama gerçek şuydu ki, geçmişi onu kovalamaya devam ediyordu. Ve... Tom Riddle da. • a broken mirror and broken souls • 'But I lost myself when I lost you.' •...