𝐦𝐞𝐝𝐲𝐚|𝐂𝐨𝐫𝐯𝐢𝐧𝐚 𝐂𝐨𝐥𝐥𝐢𝐧𝐬
•
KSKS dersinin ardından Ravenclaw ortak salonunda şöminenin karşısında uyuklamak üzere yarı kapalı gözlerle kızları izliyordum.Sanırım çok ilgi çekici şeyler konuşuyorlardı ama şuan duyabildiğim tek şey şöminedeki odunun çıtırtısıydı. "Sana diyorum Corv!" Runa'nın ani çığlığı yüzünden sığışmaya
çalıştığım ufacık koltukta düşmek üzereyken dengemi son anda sağlayabildim.Ters bakışlarım üzerinde gezinirken suçunu anlamış gibi masumca gülümsemeye çalıştı."Ne?" Üzerimdekileri düzeltirken konuya dahil olmaya çalıştım. "Bize katılsan harika olur." Başımı sallayıp onaylarken Mavis'in dikkatli bakışlarıyla karşılaştım. Başımı ne? dercesine salladığımda gözlerini kıstı. "Neden uyumadın?" Kaşlarımı çattım. "Göz altların çok kötü görünüyor." Homurdanarak kollarımı göğsümde birleştirdim. "Mükemmel iltifatın için teşekkürler."
Gülümseyerek omuz silktiğinde Maven ve Runa da beni incelemeye başladı.
"Evet Mavis haklı.Neden uyumadın?"
Birçok sebebi var Runa ama hepsi aynı kişiye çıkıyor. "Pek uykum yoktu." İnanmış gibi görünmüyordu ama inanmış gibi yapmaya karar verdi. Şüpheci bakışları hâlâ üzerimdeydi."Hadi konumuza dönelim!" Maven heyecanla atıldığında konunun ne olduğunu bir kez sorguladım. "Günlerdir Riddle'dan Asher'a ne yaptığını öğrenmeye çalışıyordun." Ben mi? Evet.
"Ne yaptın? Sana söyledi mi? Asher'a ne yapmış?" Soruları ardı arkasına gelirken hızlıca atıldım. "Sakin ol Maven düşündüğün gibi bir şey olmamış." Kaşları çatıldı. "Asher'a hiçbir şey yapmamış.""Ama nasıl?" Yaptı Maven ama bunu sana söyleyemem.Geçen gün Marvolo ile son konuşmamızda emin olmuştum. Zihinlerle oynamakta ustaydı ve Asher'a da aynısını yapmıştı.Asher'a ne olduğu umurumda değildi ama Marvolo'yu ifşa edemezdim.Zihinlerle oynayabildiğini, isterse insanları delirtebildiğini kimse bilmiyordu.Benden başka.
"Çok normaldi Maven.Asher'a neden zarar versin ki?" Çatık kaşları yerinde dururken Mavis veya Runa bana hak vermemişti.Onlar da mı Maven gibi düşünüyordu? Çok normaldi.Marvolo psikopattı ve ne isterse yapardı.
Ama şimdilik bu konuyu kapatmalı ve şüpheleri uzaklaştırmalıydım."Hadi bu kadar konuşmak yeter.Şimdiki ders ne?"
•
"Acıktım." Maven söylenmeye devam ederken homurdanarak gözlerimi kapatıp başımı ağaca yaslamaya devam ettim. "Yeni yedik Maven!" Mavis susturmak istercesine konuştuğunda Runa katılırcasına sesler çıkardı.Yağmur son hızıyla yağmaya devam ederken muhtemelen çamur olan üstümü konrol etmeye karar verdim.Evet üniformam mahvolmuştu.
"Corvina'nın peşinden gelmemiz hataydı." Runa bana ters bakışlar atarak üstündeki çamurları temizlemeye, saçındaki ıslaklığı gidermeye çalışıyordu.
"Israr ettiğimi hatırlamıyorum." Gözlerini devirerek ayağa kalktı. "Hadi kalkalım artık Corv.Hastalanmak istemiyorum."Maven ve Mavis ayaklandığında yaslandığım ağacın dibinde oturmaya devam ettim. "Siz gidin gelirim birazdan." Tekrar konuşmak üzereydi ki cebimden çıkardığım sigara paketiyle onaylamaz bakışlar attı. "Geç kalma."
Onaylayan mırıltılar çıkardığımda hızlı adımlarla yanımdan uzaklaşmaya başladı.Yağmur ve rüzgar hızlandığında sigarayı ateşlemek için bir taraftan elimle ateşin sönmesini engellemeye çalışıyordum.
Biri beni göre muhtemelen,hayır kesinlikle çıldırdığımı düşünürdü.Göz altlarım uykusuzluktan şişmişti yağmurun ortasında üstüm başım batmış bir şekilde oturup sigara içiyordum.Evet kesinlikle delirmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐨𝐫𝐯𝐮𝐬 [𝐓𝐨𝐦 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞]
FanfictionCorvina Collins her şeyden kaçabilirdi, kaçmıştı da. Ya da sadece öyle olduğunu sanıyordu. Ama gerçek şuydu ki, geçmişi onu kovalamaya devam ediyordu. Ve... Tom Riddle da. • a broken mirror and broken souls • 'But I lost myself when I lost you.' •...