13'

1.4K 118 49
                                    

𝐦𝐞𝐝𝐲𝐚|𝐂𝐨𝐫𝐯𝐢𝐧𝐚 𝐂𝐨𝐥𝐥𝐢𝐧𝐬

Zihnim düşüncelerle doluyken bir yandan elimdeki kaşıkla sıcak çikolatayı karıştırıyor diğer yandan camdan dışarıyı izliyordum.Kar çok güzel yağıyordu ama birkaç saate fırtına olacağı kesindi.Sıcak çikolatadan bir yudum daha alarak dakikalar sonra kızlara döndüm.

"Corvina geldiğinden beri pek iyi değilsin.Bir sorun mu var?" Kaşlarımı kaldırdım. "Ha?" Maven kupasını kenara koyarak dikkatle beni inceledi. "Kesinlikle bir şey olmuş."

Sanırım fazla belli ediyordum.Aslında bembeyaz olmuş suratım da beni ele veriyor olabilirdi.Birkaç gün içinde oldukça zayıflamıştım da.Bütün bu düşünceler ve sesler beni bitiriyordu.

Hızlıca başımı iki yana salladım.
"Ah hayır! Ben gayet iyiyim.Yalnızca bir şey düşünüyordum." Runa inanmamış gibi kaşlarını çattı. "Kilo mu verdin sen?"
Yanaklarımı sıkmaya çalıştığında Mavis de Runa'ya katıldı. "Evet kilo vermişsin."

"Yemek yemiyor musun?" Maven'ın sorusuna karşın başımı iki yana salladım. "Hayır yiyorum." Kupayı dudaklarıma götürüp bir yudum daha aldım. "Hadi artık beni düşünmeyi bırakın.Ben gayet iyiyim sadece bu aralar evde yapacak aktivite bulamadığım için çok fazla uyuyorum."

Çökmüş göz altlarım için geçerli bir bahane olabilirdi.Bu yalanıma ilk kanan Mavis olmuş olacak ki mutlu sesiyle bir şeyler anlatmaya başlamıştı bile.
Şüphelenen Maven'ın dikkati de dakikalar sonra dağılmıştı.
Bu iyiydi.

"Demek yarı zamanlı çalıştığın kafe burasıydı." Runa bakışlarını etrafta gezdirdi. "Çok tatlı bir yermiş." Gülümseyerek başımı salladım. "Bende Hogwarts'a gittiğimden beri ilk defa geliyorum." Aklıma gelenle kaşlarımı çattım. "Bu arada keşke önce eşyalarınızı eve bıraksaydık." Gözlerim çantalarında gezindi.

"Sonra bırakırız önemli değil.Nasıl olsa seninle kalacağız!" Beni yalnız bırakmadıları için mutluydum.Kısa süreliğine de olsa lanet kâbuslardan kurtulacaktım.Düşüncelerimden hızlıca kurtulup konuşmaya katıldım.
Runa'nın gözleri menüde gezindi.
"Siz hangi pastadan isteyeceksiniz?"
Ellerini çenesine götürdü.
"Sanırım ben çilekli olanı alacağım."

Mavis de hemen menüye baktı. "Ben çikolatalı olanı istiyorum." Maven da Mavis'e ayak uydurdu. "Peki sen ne yiyeceksin Corvina?"
Menüye bakmadım.
"Bende çilekli olandan alayım."

Maven siparişleri verirken bakışlarım tekrar dışarıya döndü.Rüzgarla birlikte karın şiddeti artıyordu.Birazdan eve gitsek iyi olacaktı.
Siparişlerimiz geldiğinde pastaları yemeye koyulduk.Sıcak çikolatamdan son yudumu da alarak kızlara bakındım.
Artık gidebilirdik.

Çantamı koluma takıp hesabı ödedikten sonra dışarı çıktık.Yanıma şapka bile almamıştım.Sohbet etmeye devam ederken evin önüne gelmiştik bile.Kapıyı açıp kızların içeri girmesine yardımcı oldum.Evdeki sıcak havayla derin bir nefes vererek üzerimdeki kabanı çıkardım.

Kendimi rahatça koltuğa bıraktım.
"Pekâlâ bu gece ne yapıyoruz?" Mavis heyecanla konuşurken bir yandan da ellerini birbirine çarpıyordu. "Geçenlerde Muggle dükkanından bir gerilim romanı aldım.Beraber okuyalım mı?" Mavis'in sorusuna karşın Runa bunu hızlıca reddetti. "Delirdin mi?"

Runa dışarıyı işaret etti. "Gece elektrik kesintisi olabilir.Bu sokakta yalnızca birkaç ev var ve sadece birkaç kızız. Korkmak istemiyorum." Runa'nın korkusu yüzünden aceleyle konuşmasına karşın gülmeye başladım.Ancak geçen gece yaşananlar aklıma geldiğinde gülüşüm yavaşça soldu.
Korku pek iyi olmazdı değil mi?

𝐂𝐨𝐫𝐯𝐮𝐬 [𝐓𝐨𝐦 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin