𝐦𝐞𝐝𝐲𝐚|𝐂𝐨𝐫𝐯𝐢𝐧𝐚 𝐂𝐨𝐥𝐥𝐢𝐧𝐬
•
Elimdeki çiçeklerle oynayan bana,garip bakışlar atan Mavis'in mırıldanmasıyla başımı kaldırdım. "Hm?" Runa ve Maven bu halime güldü. "Ne? Neyi kaçırdım?"
Mavis de kıkırdadığında elimdeki çiçeği yere koyup sırtımı ağaca yasladım.
"Aşık olduğunda ne kadar aptal olduğundan bahsediyorduk."Kaşlarımı kaldırarak güldüm. "Bana imalar yapmayı kesin kızlar!" Yalancı bir sinirle söylendiğimde biliyordum ki üçünün de umurunda olmamıştı.
Birkaç gece önce odaya geç döndüğümde Runa beni karşılamıştı.Neler olduğunu anlatana bakar birçok baskıya maruz kalmıştım.Yüzümdeki aptal sırıtmayı gizleyemediğimde ise her şeyi anlamıştı ve ertesi gün sabahın erken saatinde ikizlerin de bunlardan haberi olmuştu.
Evet Marvolo ile tekrar çıkıyordum. Neler olacağından emin değildim ama...
Söylediği gibi artık fazla düşünmeyecek, bazı şeyleri akışına bırakacaktım.
Sanırım bu zihnimi birçok düşünceden kurtarırdı."Kış tatili için neler düşündünüz? Çok az kaldı." Runa'nın sorusuna Maven'dan cevap gecikmedi. "Aslında Mavis ile burada kalmak istiyorduk ama annem eve çağırdı." Mavis başıyla desteklediğinde Runa da başını salladı. "Beni de eve çağırdılar.Tanrım! İki hafta boyunca evde ne yapacağım?" Runa derince iç çektiğinde üçünün de gözleri bana dönmüştü.
"Annem büyükannemin yanına Londra'ya ziyarete gideceğinden bahsetti.Açıkçası gitmek istemiyorum." Mavis kaşlarını kaldırdı. "Neden? Bu oldukça eğlenceli olabilir." Aklıma gelenlerle kıkırdadım. "Örgü kurslarına gitmek ve tüm gün kurabiye yemek istemiyorum."
Runa bana katılarak başını salladığında bu sefer Maven atıldı. "O zaman ne yapacaksın?" Dudağımı büzdüm.
"Annem izin verirse evde tek başıma kalmayı düşünüyorum." Runa ellerini çırparak dikkatleri üzerine topladı.
"O zaman bu tatilde kesinlikle buluşuyoruz!" Bu haline gülümseyerek başımı salladığımda ikizlerden de onay geldi."Hadi tılsım dersine geç kalmayalım." Mavis önce saatine sonra bize baktı.
Ayağa kalkıp üzerimi temizlerken çantamı da omzuma taktım.Runa anında kolunu omzuma doladı. "Yanımda kısa kaldığını biliyorsun değil mi?" Gözlerini kısarak bana baktı. "Kes sesini." Gülerek yürümeye başladığımda onu gördüm.
Malfoy ile beraber koridorda yürüyordu.Gözlerimi başka yöne çevirerek sınıfa doğru yürümeye devam ettim.Onu Malfoy ile gördüğüm çoğu zamanda konuştukları tek konu toplantılar olurdu.
Sanırım hâlâ aynıydı.Sınıftan içeri girdiğimde Maven ve Mavis'e bakındım.Ders Slytherin ile ortak mıydı? Elimi alnıma vurdum.
Henüz yeni fark etmiştim.Gerçekten son günlerde bana bir şeyler olmuştu.Maven'ın yanındaki boşluğa oturup çantamı masanın üzerine koydum.Biçim değiştirme kesinlikle ilgimi çeken bir ders değildi.
İlgimi çeken bir ders var mıydı ki?
Sınavlarda sıçacaktım.
Camdan dışarıya bakındım.Kar hızlanmıştı.Muhtemelen ders bittiğinde tüm öğrenciler bahçeye doluşacaktı ve yalnız başıma sigara içemeyecektim.
Ne harika ama..."Sigaranın zararlı olduğunu bilmiyor musun Corvus?" Bakışlarımı hızla camdan, yanıma çevirdim.Marvolo ne zaman gelmişti?
Arka sıralara bakındım.Runa ve Maven sırıtarak bana bakıyor ve elleriyle değişik hareketler yapıyorlardı.
Marvolo da o yöne döndü.Aptalca hareketleri kesip sessizliğe büründüler.
Sanırım ondan gerçekten korkuyorlardı.Tek başına oturduğu için homurdanan Mavis'e gülümseyip Marvolo'ya döndüm.
"Benden fazla sigara içen sen değil miydin?" Meydan okurcasına gülümsedi ve kaşlarını kaldırdı. "İddiamızı unuttuğunu görüyorum." Kaşlarımı çattım.Ne iddiası?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐨𝐫𝐯𝐮𝐬 [𝐓𝐨𝐦 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞]
FanfictionCorvina Collins her şeyden kaçabilirdi, kaçmıştı da. Ya da sadece öyle olduğunu sanıyordu. Ama gerçek şuydu ki, geçmişi onu kovalamaya devam ediyordu. Ve... Tom Riddle da. • a broken mirror and broken souls • 'But I lost myself when I lost you.' •...