18'

998 86 25
                                    

𝐦𝐞𝐝𝐲𝐚|𝐓𝐨𝐦 𝐌. 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞

Gerginlik dolu balonun ardından hızlıca geçen bir hafta oldukça sıradandı.Dersler çoktan bitmiş gitmek için hazırlık bile yapıyorduk.Hogwarts'ın sonuna geldiğime hâlâ inanamıyordum,öylece biteceğine de.Zaman burada sanki fazla hızlı geçmişti.Öyle hızlıydı ki şuanda sandığımı toparlamayı bitirmiştim bile.
Yarın trene bineceğim için her şeyi bugünden halletmiştim.Runa odada yoktu ki muhtemelen Gryffindorlu flörtüyle vakit geçiriyordu.

Annem bana dün yeni bir mektup gönderene kadar onunla konuşmayı bile unutmuştum. Notlarımdan bile haberi yoktu. Yarın tekrar eve dönecektim ki bu en zor kısımdı.Artık evde tek olmadığım için zor olmazdı değil mi?

"Corv!" Runa içeri adeta kapıyı kırarcasına gürültülü bir şekilde girdiğinde hızlıca arkamı döndüm.
"Hadi gidelim." Sandığı kenara koyup ayağa kalktım.

"Ne oluyor Runa?" Aynanın karşısına geçip asasıyla saçlarına şekil vermeye başladı. "İkizler akşamki partiye bizi de davet etti." Kaşlarımı çattım.Hangi parti?
"Ne partisi?" İç çekerek arkasını döndü.

"Haberin yok mu gerçekten? Slytherin kendi arasında bir veda partisi veriyormuş."

"Slytherin partisinde bizim ne işimiz var?" Gözlerini devirdi ve tekrar iç çekti.
Kendi asasıyla benim saçlarıma da şekil verirken aynada kendimi inceledim.
"Riddle ile çıktığını hatırlatmama gerek var mı? Hani Slytherin binasının gözde çocuğu?"

Bu sefer ben gözlerimi devirdim.Ne gözde çocuk ama. "Hâlâ gitmemiz için yeterli bir açıklama değil." Çıldırmamak için zor durduğunu görebiliyordum ve bu halleri oldukça komikti. Saçlarımı bırakıp asayı sertçe başıma vurduğunda acıdığını belli edecek şekilde homurdandım.

"Sevgilini öylece yalnız mı bırakacaksın?" Evet.
Başımı iki yana salladım ve kapıya doğru yürüdüm. "Şimdi mi gidiyoruz?" Beni onayladığında ortak salondan çıkmıştık bile.Dakikalar sonra Slytherin binasının kapısına vardığımızda devamını bekler gibi Runa'ya baktım.

"Ne bakıyorsun? Slytherin öğrencisi değilim ya kapıyı açamam." Gözlerimi devirdiğim sırada kapı açıldı.Gelen Malfoy'du. Bana baktığında yüzünde sinir bozucu o sırıtışı belirdi. Kapının önünde öylece durmaya devam ettiği için omuzundan ittirerek içeri girdim.

"Kaba şey." Arkamdan gelen homurdanma seslerini umursamadan içerinin yüksek sesli müzik ortamına ayak uydurmaya çalıştım.Maven ve Mavis bize uzaktan el salladığında onlara doğru yürüdük.

Etraf yeşil ışıklar,duman,içki doluyken boğucu bir havaya sahipti ama Slytherin partileri hep böyle olurdu, alışıktık.
Sanki veda partisi değildi de klasik bir partiydi. Ortamda bizden başka Ravenclaw veya başka bina öğrencisi görememek garip olsa da aldırış etmedim.

"Hadi Corv al bunu!" Mavis elime bir ateş viskisi tutturup kendi elindeki şişeyi içmeye başladı.Gülümseyip viskiden bir yudum aldım.Bu sırada bakışlarım hep olduğu gibi etrafta gezindi. Yine yoktu.
Bu kez beklememeye karar vererek odasına doğru yürüdüm.

Bina başkanı olduğu için kendine ayrı bir odası olması güzel bir şey olmalıydı.
Ceplerimde anahtarlığımı aradım.
Bulduğumda anahtarı yerine takıp çevirdim.Odada da yoktu.

Her zamanki gibi kaybolmuştu.

Terler içinde uyandığım yatakta derin nefesler aldım.Etraf aydınlıktı ve odamdaydım. Annem aceleyle yanıma yaklaştığında gülümsemeye çalıştım.
"Günaydın." Başımdan öptü ve kaşlarını çatarak beni süzdü.Neden terlediğimi sorguluyor olmalıydı.

𝐂𝐨𝐫𝐯𝐮𝐬 [𝐓𝐨𝐦 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin