{3}

1.6K 230 54
                                    

Gecenin bir yarısı seslerle uyandım. Polis sirenleri.

En son polis sirenlerini evimde duyduğumda 4,5 ay polis yakamızı salmamıştı.

Odama baskın yapılınca onların komut vermesini bekledim nedeni ise eğer ben onlar demeden yaparsam daha önce polislerin bizimle uğraştığını anlaşılırdı.

En son ki olaydan sonra ülke değiştirdik. Japonya'dan Güney Kore'ye.

Polisten gelen komutlar ile yere yüz üstü yattım ve ters kelepçe taktı.

"Pardonda benim ne suçum var?"

"Suç ihbarı var" Bunu yapacak birisi yoktu. "Aish çabuk bitir işini canım acıyor"

Canım harbiden acıyordu kolum ters gelmişti. "Arayın odayı"

Bütün odayı dağıtıp aradılar büyük ihtimalle para arıyorlardı ama biz gerizekalı değiliz.

"Banka hesaplarınız para dolu bu paranın kaynağı ne!" Polisin biri yanımda diz çöküp saçımdan tutup kafamı yukarı çekti. "baba parası"

Babam en zengin iş adamlarındandı ama onun parasına ihtiyacım yoktu.

Yalan söyleyeni sikselerdi kucaktan inmezdim heralde.

İki polis beni kaldırıp salona getirdi koltukta kelepçeli oturan diğerlerinin yanına oturttu. Oturtmadı direkt fırlattı.

"Hwang Yeji. Yaş 22 sadece abisi var anne baba yok. Banka hesabında 200.000 dolar var"

Biraz bekleyip yeniden konuştu galiba hepimizin bizimde bildiğimiz bilgileri sıralayacaktı. "Lee Minho yaş 25 babası Lee's Holding sahibi. Bankasında 326.000 dolar var"

Diğerlerini söylemeden elindeki dosyayı inceledi. "Hepiniz bankası dolar dolu ve hiç biriniz çalışmıyorsunuz"

"Benim baba param var Hyunjin ve Yeji'nin ailesinden miras var Changbin devlet için çalışan beyaz şapkalı hacker, Chan eski iş adamı ondan kalan parası o Ryujin ise Chan'in kardeşi olduğu için zengin"

Polisler anlamaz suratlarıyla suratıma bakıyordu.

"Sizinle işimiz daha bitmedi" Elindeki ses kayıt cihazını kapatıp dosyaları topladılar kelepçelerimizi açıp evden çıktılar.

Masada duran kağıtlardan birini alıp kalem çıkardım 'soygun işleriyle alakalı konuşmayın ses kayıt cihazı olabilir'

Kafalarıyla onaylayıp evi aramaya başladılar.

Yarım saatlik arama sonunda bulduğumuz 2 kayıt cihazı ve tamamen dağınık olan ev ile bakışıyorduk.

Cihazları alıp kapattığımda daha fazla olabileceğini düşünerek gruba yazdım.

Arson

Minho
Hala olabilir
1 hafta boyunca NORMAL SUÇLU OLMAYAN insanlar gibi davranalım mümkünse ben 4 duvara kapanmak istemiyorum

Changbin
Okey pasam

Ryujin
Okey dokey yo

Yeji
Tassak geçme seviyesi harika amk

Hyunjin
Hapisten çıkmak için gardiyanlarw yalvaran Yeji Ryujin ve Changbin'i görmesek iyi

Chan
Salaklar
Bizim güvenlik için olan ev ne güne duruyo toparlanın ora gidiyoz

Minho
Doğru lan
Oky baskan

Hızla odalara dağılıp eşyalarımızı toparladık tek valizle odadan çıktığımda diğerleride salondaydı. Masada duran ses kayıt cihazlarını alıp açtım. Ne olur ne olmaz.

"Tatile nereye gidiyoruz Chan?" Umarım anlar.

"Yol nereye giderse Minho hadi çıkalım"

Kapıyı kilitleyip dışarı çıktık. Arabaya yerleştikten sonra şoför koltuğuna oturduğunda yolculuğa başladık.

Araba limuzin gibiydi yoksa hayatta sığamazdık 6 kişi.

Gideceğimiz yer 3 saatlik yoldaydı o yüzden uyumayı tercih ettim.

Zaten diğerleride uyumuştu.

Bu sürede aklımda olan şey Jisung ve bizi ihbar eden kişiyi düşünmekti.

_____

Of olmuyo ya

Sonraki bölümde görüsükk

Arsonist Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin