Minho yanındaki 'hayvan' diye adlandırdığı arkadaşlarına küfür etmeden küfür eder gibi bakışlar atıyordu.
"Minho kalkta yardım et hayvan" Yeji temizlik yaparken birisinin oturmasından nefret ederdi. Eğer o yapıyorsa herkes yapmalıydı.
"Hastayım ben bak öhöhö" yalandan öksürüp kendini koltuğa bayılmış gibi attı.
"Aa bana hack görevi gelmiş" Changbin ayağa kalkıp koşarak odasına gitti. "Siz kaldınız kalk kalk kalk!" Yeji,Ryujin Chan ve Hyunjin'i polismiş gibi ayağa kaldırdı.
"Küçükken polis olmak istiyodum eğer polis olsaydım ilk sizi içeri tıkardım"
"Sicilimde suç bulursan tıkarsın" Hyunjin Yeji'ye sahte gülüşünü sunup depodaki süpürgeyi almaya gitti.
2 saatin sonunda zaten temiz olan ev daha da temiz oldu.
"Ev temizdi olm cidden temizlediniz mi?" Kahkaha atıp diğerlerinin siniri bozdu Minho.
"Klasik Yeji"
Minho telefonuna gelen mesajlara bakmak için orta sehpada ki telefona uzandı ama Hyunjin ondan önce davranıp aldı.
"Jisung'um kim lan?" Ryujin meraklanıp kalktı ve mesajlara baktı.
"Şifre koymayan beynimi" Minho ayağa kalkıp Hyunjin'den telefonu almaya çalışıyordu ama Hyunjin çoktan Jisung'a Minho'ymuş gibi yazmaya başlamıştı.
Jisung- Minho
Jisung
Naber?
Dün akşam çok saçma şeyler yazmışım
Kusura bakma
SarhoştumMinho
Sorun yok
Ben çok eğlendim
İstersen bir gün beraber içebilirizJisung
Ani oldu bu|
Ne dicem|
Bilmem kiMinho
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Jisung
?Minho
Lwn bşsi plmyo
Swl brniJisung
Seni tutmuyorum gidebilirsin.Minho
Yk yle değil kpke kovaloyoJisung
Evde değil misin?Minho
Wvdeym
Swvgilm gödüsürzJisung
Sevgilin miyim amk|
Ne ara sevgili olduk dün akşam mı neyi kaçırdım aq|
Sevgilim?Minho
Jisung
Kusura bakma
Telefon Hyunjindeydi
Oç hızlı koşuyp bide
Yakalayamadım ta çatıya kadar çıktıkJisung
İnanmış gibi mi yapsamMinho
*Fotoğraf*
Al bak yerde yatıyo piçJisung
Hm tamamMinho
Benim gitmem lazım
Ryu ağzıma sıçmak üzere
Öptüm 😽Jisung
Öptün mü|
Öptün|
Öp|
Bende öptüm grss😽_______
Minho telefonunu bırakıp basında ona bağıran Ryujin'e ufak bir tekme atıp mutfağa gitti.
"Siktiret yemek yapmayı dışardan söyleyelim ya!"
"Sen ısmarla o zaman" Ryujin bombayı fırlatıp odasına gitti. "Zenginim sorun yok ahaha" sahte kahkahasını sunup telefonundan yemek sipariş etti.
Evin içinde aniden yankılanan siren sesi herkesi salona topladı. "Noluyo lan!"
"Evin kamera kayıtlarına sızdılar bekleyin" Changbin hızla odasına gidip bilgisayarından evin sistemine girdi.
Kameralara sızan Jay'di
"Geldiğini böyle mi haber ediyosun piç"
Jay, Changbin,Minho,Hyunjin ve Chan yakın arkadaştılar. Jay 1 sene önce görev nedeniyle Amerika'ya taşınmıştı.
Changbin kameraları kurtarıp salona indi. Çok geçmeden zil çaldı.
Ryujin kalkıp kapıyı açtı. "Oo güzellik naber"
"Jay ne ara geldin sen?!" Ryujin sevinçle arkadaşına sarılıp özlem giderdi.
Kısa bir hoşgeldin faslı yaşandıktan sonra Hyunjin Jay'e misafir odasına yerleşmesinde yardımcı oldu.
"Changbin bi baksana"
Changbin koltukta Jay'e daha çok yakınlaşıp söyleyeceğini bekledi. "Şu saçında pembelik olan kız kim?"
"Yeji,Hyunjin'in kardeşi"
"Bana söylememişti pezevenk
Jay biraz yavşak bir tipti gay olmasına rağmen kızlara yavşardı.
"Selam tanışmadık galiba?" Yeji'ye ithafen konuşuyordu. "Evet. Adım Yeji"
"Hmm kendin gibi güzel" Yeji duyduğu ile utanırken Hyunjin oturduğu yerde dikleşmiş Jay'e 'ne diyo bu ibne' der gibi bakıyordu.
"Yavşamazsak iyi olur" Kim sevgilisine birisinin yavşamasını ister ki? Ryujin'de bu yüzden anında olaya el attı.
"Ah,kusura bakma bilmiyordum sevgilin olduğunu."
"Sorun yok" Yeji sahte gülümsemesini takınıp odasına gitti ardından Ryujin'de gitti.
"Sen erken dönmüşsün ya"
"Evet erken bitti görev bu arada 2 3 gün sizde kalsam sorun olur mu ev arıyorum zaten?" Amerika'ya gitmeden önce burdaki evini satmıştı.
"Sorun yok"
"Bu arada hepimiz gayiz de mi lan" Aynı evde 7 eşcinsel. Biraz garip.
"Evet"
"Hayır ben değilim" Hyunjin kendisinin eşciinsel olduğunu reddediyordu ancak eşcinsel olduğu gayet belliydi. Şuana kadar kızlarla cinsel ilişkiye girmişti ancak hiçbirine duygusal çekim hissetmemişti.
"Ben seni aşık olunca görücem Hyun" Chan adı kadar emindi Hyunjin'in eşcinsel olduğuna.
"Ben yatmaya gidiyorum" Minho kalkıp odasına gitti ama uyuyamadı. Biraz sosyal medyada gezmek istedi ve telefonunu çıkardı.
Jisung'dan instagramını istememişti ama bulması uzun sürmedi sadece adını ve soy adını yazınca çıktı hesabı.
________
ÖZ DEDEM K.K
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arsonist
FanfictionHan Jisung kredi kartı borcunu yatırmak için bankaya gelmişti. Borcunu ödeyip gidecekti ki baskın yapıldı. Maskeli 6 genç herkesi yere yatırdılar sonrasında Lee Minho kasaya gidip olabildiğince fazla parayı aldı. Soyguncular çıktığında Minho bankanı...