Yazar'dan:
minho ve jisung hastaneden çıkıp eve geldiler. jisung'un evine değil minho'nun evine geldikleri için salonda 7 kişilerdi.
"sevgilim uyumak ister misin?" jisung, minho'ya yaklaşıp başını yarasız omzuna koydu.
"sarılacaksak evet" jisung kafasını biraz kaldırıp sevgilisinin boynunu öptü.
"biz yatıyoruz" minho kalktığında jisung'da kalktı,odaya gidip üstlerini değiştirdiler sonrasında minho yatağa yatıp jisung'u kendine çekti.
"hep böyle kalalım"
jisung kafasıyla onaylayarak konuştu. "umarım sevgilim" minho, jisung'un saçlarına öpücükler kondururken çok geçmeden ikiside uykuya daldı.
.
.
.
"sevgilim uyan yemek yiyeceğiz" minho huysuzca uyandığında jisung öpücük kondurdu çok sevdiği dudaklara."tamam geliyorum" jisung odadan çıktığında minho'da elini yüzünü yıkayıp mutfağa gitti.
herkes yemeklerini yedikten sonra mutfağı temizleyip salona geçtiler. "saat kaç?"
"on iki" jisung ayağa kalkıp mutfağa gitti kısa süre sonra salona elinde ilaçlarla geldi. "ilaçlarını içmelisin" minho'ya bir bardak su ve hapları verdi.
minho hepsini yuttuğunda bardağı sehpaya koyup jisung'u kucağına çekti. "ani haraket etme dikişin açılacak"
"hiç uykum yok" diğerleri kalkıp odalarına gittiler artık sadece iki kişilerdi.
"ne yapsak ki?" minho yan sırıtışını takınmış ve eli ile kucağını patpatlamıştı.
"sadece öperim ilerisi yok"
"kabul" jisung dikkatli haraketlerle sevgilisinin kucağına oturup iyice yerleşti.
sevgilisinin dudaklarına iştahla kapandı. o üst dudağı ile ilgilenirken minho,sevgilisinin alt dudağını kendine esir ediyordu. tek eli jisung'un belinde diğer eli ise boştaydı.
sol kolu tamamen ağrıdığı için haraket ettiremiyordu. jisung aniden acıyla ayrıldı. "dudağımı kanattın" minho güşümseyip elini dudaklarına götürdü.
"bi daha öpeyim bakalım geçiyor mu?" elini çenesine indirip tekrar öptü ama bu sefer sert değildi. metalik tat gelmeye başlayınca jisung geri çekildi.
"vampir misin ya?"
"hm,belki" jisung gülüp kucağında oturduğu adama sıkıca sarıldı. "seni çoooook seviyorum" minho,jisung'un harfleri uzatmasını tatlı bulup güldü. "bende seni çooook seviyorum' ikiside güldükten sonra jisung kendini yan tarafa attı.
"gel odaya gidelim" ikisi beraber kalkıp odaya gittiler. jisung,minho'yu cilveli haraketlerle yatağa ittirip üstüne yerleşti.
"bu gece dudaklarını yiyeceğim han jisung"
.
.
.
Hyunjin'den:chan'in ısrarları ile grup buluşması yapmıştık. şuan bizim evde 8 kişi-ryu ve yeji kendi evlerinde- oturuyorduk.
jeongin tam karşımda beni süzüyordu. farkındaydım ama bakmıyordum. kafamı aniden ona çevirince o gözlerini çekmeyip göz kırptı.
gülümseyip başımı eğdim. utandığım belliydi.
ortam garipti şuan. changbin'in kolunun altında ona sırnaşan felix,minho'yu kucağına yatıran jisung,seungmin'i öpmeden duramayan chan,sap jeongin ve ben.
aradan yarım saat sohbetle geçti ama jeongin'in gözü hala bendeydi. rahatsız değilim hoşumada gitmişti.
jeongin,chan ile beraber mutfağa gidip kısa süre sonra geri geldi ama kendi yerine değil benim yanıma oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arsonist
FanfictionHan Jisung kredi kartı borcunu yatırmak için bankaya gelmişti. Borcunu ödeyip gidecekti ki baskın yapıldı. Maskeli 6 genç herkesi yere yatırdılar sonrasında Lee Minho kasaya gidip olabildiğince fazla parayı aldı. Soyguncular çıktığında Minho bankanı...