{13}

1.2K 132 73
                                    

Felix gece beni öyle eve göndermemişti beraber uyuyacağız diye tutturduğu Felix ile beraber uyuyordum.

Felix'in bu huyunu çok seviyordum işte. Arkadaşlarının morali bozulunca asla boşvermezdi sorunun ta kaynağına iner kaynağından çözerdi,eğer çözemezse mutlu ederdi. Şuan yaptığı gibi mesela.

Benim bütün hayatım Felix ile geçti ortaokulda zorbalığa uğrarken gördüm Felix'i onu kurtardım ancak benimde ondan yana kalır bir yanım yoktu sonra ikimiz zorbalık görmeye başladık. Bir gün bizden iri bir çocuk geldi yüz hatları çok keskindi bizi kurtardı zorbalardan ama son senemiz olduğu için bir daha hiç görüşemedik onunla.

Jeongin'de bebeğimiz gibidir mesela onunla alaklı birşey olduğunda ilk biz biliriz,ilk biz yardım ederiz. Tabi Seungmin'de var ama onunla sadece telefonla konuşabiliyoruz.

Felix yavaş yavaş uyanmaya başladığında komidindeki telefonumu aldım Seungmin aramıştı.

Arayıp hoparlöre aldım.

"Günaydın"

"Günaydın Seung'um"

"Uçağın inmesine 1 saat kadar kaldı inince yazarım size"

"Tamam biz kahvaltı etmeden Jeongin'ide alır geliriz beraber kahvaltı ederiz"

"Tamam bekliyorum dikkat edin öptüm"

"Bende öptüm"

Yazardan:

Jisung telefonu kapatıp yatakta ayılmak için dönen Felix'e baktı.

"Düşeceksin" Jisung,sarı saçlı çocuğun bu hallerine gülüyordu.

"Ah!" Felix aniden yere düşünce çığlık attı Jisung ise gülmekten Felix'in üstüne düştü.

"Ya salak dedim düşeceksin diye"

"Senin benden yana kalır halin mi var kalk lan üstümden" Jisung kendini yana atıp ayağa kalkan Felix'e baktı. Felix konuşmadan lavaboya gitti işlerini halledip kıyafet bakmaya başladı.

Jisung'da lavaboya gidip işlerini halledikten sonra Felix'ten kot tshirt alıp giyindi.

"Kanka şu çocuğa baksana çok yakışıklı!" Felix telefondaki kaslı çocuğu ve yanındaki kızıl saçlıyı Jisung'a gösteriyordu.

"Kanka yanında Minho var"

"Ne Minho mu?" Felix tekrar baktı gönderiye yanındaki kızıl saçlıyı fark etmemişti.

"Kaslı olana bakmaktan fark etmemişim! Of çok yakışıklı ya bu ne!"

"Bağırma olm hadi çıkalım 20 dakika kaldı"

Felix kafasıyla onaylayıp telefonunu cebine soktu ve evden çıktılar. İlk önce Jeongin'in evine gidip onu aldılar.

Yaklaşık 25 dakika sonra havaalanına geldiler Seungmin ise daha uçaktan inmemişti.

10-15 dakika sonra Seungmin kapıda gözüktüğünde 3'ü ona koşup üstüne atladı.

Seungmin hemen anladı arkadaşları olduğunu şuanki mutluluğunu hiçbir şeye değişmezdi.

"Bebeklerim!" Seungmin hepsine sıkıca sarıldı böyle aylarca kalabilirdi.

"Ağlamak üzereyim" Jeongin kafasını kaldırıp ellerini gözlerine bastırdı.

"İyice rezil olduk gelin arabaya gidelim"

Havaalanından çıkıp Felix'in arabasına geldiler. "Aşırı özledim sizi yemin ederim"

Arsonist Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin