{4}

1.5K 209 179
                                    

Jisung-Minho

Minho
Selam
Saat daha beşmiş ya
Uyandırmam umarım

Jisung
Minho sen misin
Uyanıktım zaten
Selam

Minho
Evet benim

Jisung
Buluşmak ister misin çok sıkılıyorum

Minho
Maalesef
Şehir dışına gidiyoruz

Jisung
Hm anladım
Neden ki

Minho
Tatil gibi dinlenmek için

Jisung
Sormasam mı|
Kaç kişisiniz?

Minho
Kıskandın mı kıyamam|
6 kişiyiz arkadaşlarımla
Belki biliyorsundur Ryujin ve Yeji geçenlerde videoları popüler olmuştu
Changbin chan hyunjin ve ben bu kadarız

Jisung
Evet biliyorum
İyi eğlenceler size
Kızlarla|
Saçmalama jisung arkadaşı bile değilsin aptal|

Minho
Sağol
Sana sonra yazıcam
Hyunjin taciz etmek üzere benide

Jisung
Yazık wğdöpwdm

Minho
Peöd9emd
(Görüldü 05:36)

________

Eve uzun zamandır gelmedikleri için tozluydu ve Minho'nun toza alerjisi vardı. 

"Of çok kötü" öksürürken girdiği gibi dışarı çıktı.

"Minho'nun toza alerjisi var içerde durarsa kötü olur eşyaları yerleştirip bi temizleyelim burayı" Chan'in söylediğine herkes katılıp valizlerini kendilerine ait odalarına çıkarttılar.

Minho arabada uzanırken uyuyakalmıştı bile.

Yaklaşık 2 saat sonra arabanın kapısı açıldı. "Minho uyan geldik"

"Haha çok komik" huzursuzca uyanıp arabadan indi.

"Padişahımız geldi"

"Sus köle" Salonda bayılan arkadaşlarına baktı Minho. Hyujin ve Chan yerde öylece uzanırken Yeji,Ryujin'in kucağında uyuyordu.

Changbin diğerlerini sırayla odalarına gitmeleri için uyandırırken kimse uyanmıyordu.

En son mutfaktan su almaya gitti Minho ve Changbin sırayla herkese azar azar döktüklerinde ilk Hyunjin "Allah'ım bismillah" diyerek uyandı.

Changbin'in gülüşüne herkes uyandı tabi.

Chan'in üstüne atladı Minho "Ben Jisung'u istiyorum bana Jisung'u al!" Bağırarak Chan'i sarsıyordu.

Yeji ve Ryujin tüm gün 'Minho asıksın' diyerek gezdikleri için Minho saklama gereği duymadı. Hoşlanıyordu Jisung'dan.

"Ya koskoca adamsın yaptığın harakete bak"

Minho dudaklarını büzüp odasına gitti üzüntüyle uyudu.

____

"Baba benim suçum yok!"

Yine azar yiyordu Jisung. 22 yaşındaki bir insanın babasından azar yemesi ne kadar doğru?

"Kuzenin neden öyle diyor o zaman!"

"Baba ben senin oğlunum Soo Ho değil"

"Sen oğlum değilsin benim tek oğlum Wooshik!"

Jisung babasıyla sürekli kavga ederdi ama bu onu gerçekten kırmıştı. Sadece sarılıp ağlayabileceği birini istiyordu.

Ona değer verecek birini.

Hızla evden çıktı ama gidecek yeri yoktu. Arkadaşlarına gidemezdi onları sıktığını düşünüyordu.

Parasıda yoktu. En son çare olarak 2. Kuzeni Lisa'nın yanına gitti.

Kapıyı çaldı açıldığında Lisa,Jisung'u böyle görmeyi beklemiyordu.

"Jis ne oldu sana gel içeri"

Jisung hiçbir şey demeden içeri geçti üstü başı dağınıktı çünkü dayak yemişti.

"Bebeğim anlatmak ister misin yine baban mı yaptı?"

"Lisa ben bıktım gerçekten herşeyden bıktım tek istediğim yok olmak" ağlamıyordu ancak sesi titriyordu. Lisa ses çıkarmadan sıkıca sarıldı kuzenine.

"Geç içeri sana kahve yapayım"

Jisung kafasını sallayıp salona geçti ve kuzenini beklemeye başladı. Çok geçmeden Lisa elinde kahvelerle gelince Jisung'un yanına oturup onu dinlemeye başladı.

"Soo Ho dayak yemiş ama annesine okulda dayak yediğini söylemeye korkmuş Jisung beni dövdü demiş"

"Orospu çocuğu yemin ederim velet ya nasıl kuzeniz biz bununla anneside ayrı gıcık"

Jisung ona hak verip konuşmaya devam etti. "Haklısın neyse işte halam babama demiş babamda dövdü işte beni dinlemeden. "

"Babanı sikeyim"

"Bende"

"Annem babamdan ayrılmakta haklıymış ama benim velayetimi alabilirdi. Yanlışlıkla doğmuş çocuğu kim ister ki?"

"Öyle deme Jisung'um sen çok değerlisin onların sana verdiği değere ihtiyacın yok"

"Bana asıksın biliyorum bu kadar belli etme" Jisung kıkırdayarak konuştu.

"Bara gidelim mi?"

"Gidelim ama üstüm kötü"

"Sen bi kere çok içtin baban kızmasın diye buraya getirmiştim o zamanki kıyafetlerin var gel vereyim"

"Bende diyorum deri pantolonum nerde"

"Bi iki kez giymiş olabilirim kuzencim"

Jisung göz devirip güldü misafir odasına gidip giyindi. Hazır olduğunda Lisa'nın makyaj malzemeleri ile yüzündeki kızarıklığı kapattı.

"Hadi çıkalım"

"Bu kadar yakışıklı olma yavşarlar falan başında duramam Mark'ıda çağırıyorum belki Jisoo'da gelir"

"Kahretsin ki doğuştan mükemmelim!"

__________

Lisa bisex bu arada

Arsonist Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin