{10}

1.1K 178 34
                                    

Motor sürerken denge kaybetmek kaza yapmak demekti. Tamda şuan onu yaşamıştım.

Hızla düşen motorun etkisi ile kaldırıma kadar sürüklendim. Başımda inanılmaz bir ağrı ile beraber kolumun acısıda eklendi.

Gözlerim kapanıyordu Tanrım olamaz! Yakalancağım.

Ayağa kalkmaya çalıştım ancak kalkamıyordum ki artık kalksam bile etkisi olmazdı polisler çoktan gelmişti yanıma.

"Yarış bitti galiba hm?" Polis eğilip kaskımın camını açtı. Yüzümdeki kar maskesi yüzünden kaskı tamamen çıkarıp maskeden de kurtuldu.

"Alın bunu arabaya" yanıma gelen 2 polis beni ayağa kaldırmaya çalıştı ancak her yanım ağrıyordu acıyordu. Acıyla inleyip yürümeye çalıştım zorluk çıkarmıyordum çünkü eğer çıkarırsam cankm daha çok yanacak.

Kelepçe takıldıktan sonra arabaya bindirdiler beni. Kısa yolculuktan sonra karakolun önündeydim. Panik yapmıyordum sicilim tertemizdi sadece şuan polisten kaçmak aşırı aptalca bir haraketti o yüzden belki ceza alıcaktım.

"Kodese atın aklı başına gelsin" polislerden biri gelip kelepçemi çözdü ve kodese sokup kilitledi.

"Aish! Canım acıyor zaten bari doktora gitseydim"

"Sonra gidersin ilk önce akıllan polisten kaçmakta neymiş hah!"

Anlık sinirle küfür ettim ve bunuda polis duydu. İşte şimdi 1 hafta aldım kesin.

"İş başındaki polise hakaret 4 gün"

"Yaz yaz 3 gün daha yaz" Kafa dinlerdim biraz. "7 gün hapishanenin tadını çıkart Lee Minho" Polis kodeslerin olduğu bölümden çıktı ve gitti polis.

Evet Minho yine yalnızsın neyse alıştığım bir durum.

Yeni aklıma geliyordu şuan Jisung ile konuşamayacağım.

Akıllı saatim dahil bütün elektronik eşyalarımı aldılar ve burası soğuktu. En azından motorcu ceketi var üstümde.

{1 gün sonra}

Canım arkadaşlarım hala ortalıkta yoktu nöbetçi gardiyana seslenip arama yapıp yapamayacağımı sordum. Kodesden çıktı ve kısa süre sonra geri geldi.

"Sadece 2 dakika konuşabilirsin" gardiyan kodesi açıp kelepçe taktı ardından köşedeki telefon kabinine doğru sürükledi beni.

Söylediğim numarayı tuşladı ve kulağıma yaklaştırdı telefonu kısa süre sonra açıldığında konuşmaya başladım.

"Kimsiniz?"

"Chan hyung ben Minho"

"Tanrım! Nerdesin sen heryerde aradık bulamadık."

"Kodese düştüm 1 hafta yokum"

Chan sinirli ve endişeli bir ses tonuyla tekrar konuşmaya başladı.

"Olm suçsuz adamsın nasıl düştün hapishaneye"

Chan hyungum diye demiyorum çok akıllıdır kendisi. "Anlatırım sonra zamanım kısıtlı. Jisung'a Minho hapisteymiş deme"

"Tamam dikkat et merak etme temiz iç çamaşırı getiririz 2 saate" kıkırdayıp konuşmaya başladım. "Tamam bekliyorum" Gardiyan telefonu çekip kapattı geri kodese sokup kilitledi ve köşesine çekildi.

Oturup beklemeye başladım ardından sıkılıp uzanmaya başladım.

Şarkı mırıldanmaya başladım ama sesim yankılanıyordu küçük boş kodeste.

Yan tarafta kalan suçlu seslendi "Kes sesini dertliyiz şurda sen kiss me diyosun oraya gelirsem güzel öperim bak!" Ne gergin insanlar var ya.

"Sanki gelebilicen kes" şarkıyı mırıldanmaya devam ettiğimde gardiyan elindeki jop ile yanyana ve karşılıklı sıralanmış kodeslerin demir parmaklıklarına vurup ses çıkartıyordu.

"Yoklama!" Dediğinde herkes sırayla ismini saydı sıra bana gelince bende söyledim sonrasında böyle devam etti.

.
.
.

Minho-Jisung

Jisung
Selam
(İletildi 21:34)
İyi geceler
(İletildi 22:54)
Bırakmazsın sanıyordum
Umarım iyisindir
(İletildi 02:21)
Minho bende seni seviyorum wslında
arksdaşça
Nwden bakmuyorspn
(İletildi 03:49)
Bak lütfen
(İletildi 07:45)

.
.
.

Minho'nun rahatlık amk

Jisungu ben doğurdum

Ya aşırı mutluyum varya

Kısa sürede 348 okuma 98 oy yani

BU ARADA kötü yazıyorsam olaylar hani çok çabuk gelişiyosa taslak bölümler yazmaya başlamadan düzelteyim bundan sonraki bölümleri ki akılda kalıcı güzel olsun

Neyse sizi çoooooooooooooook seviyom ig deki videomda 500+ like oldu ilk tutan videom aşırı mutlu oldum bugün

Bol bol kalp kalp kalp 💗💗💗

Arsonist Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin