{24}

602 90 78
                                    

oy sınırı:20
yorum sınırı:40
birazda şerefsizlik yapalım di mi
______
Jeongin'den:

hyunjin'in dediğinin üstüne haberleri açtım.

"Sayın izleyecilerimiz ani bir ihbar ile bölüyoruz 1 hafta önce saat 03:42 sularında kimliği belirlenemeyen 6 şahısın banka soygunu yaptığını sizlere sunmuştuk. şimdi ise yine aynı kişilerin geçenlerde yapılan toplu soyguna karıştığı öğrenildi. tek gecede 3 banka birden soyuldu. "

spiker elindeki kağıtları değiştirip tekrar konuşmaya başladı.

"6 kişilik olan soyguncular aynı zamanda kundakçı. soydukları yerlere imzalarını paraların üzerine değişik semboller çizerek veyahut yakarak bırakıyorlar. güney korenin bütün polisleri şuanda 3 çeteyi arıyor"

bizimkiler fena sıçmıştı şimdi ne olacaktı?

"15.05.23 tarihinde yapılan soygunda 6 kişilik gruptan birisinin içeriden bir mağduru kurtardığı bahçedeki güvenlik kameralarına yansımıştı. kurtarılan kişide masum birisi değil sicilinde kasten adam yaralama var o kişide şuanda göz altında"

jisung göz altına mı alınmıştı?! hassiktir!

seungmin'in odasına dalıp dolu gözlerimle bağırarak konuşmaya başladım. "Jisung göz altında!"

"ne" aniden yataktan kalkıp telefonunu eline aldı. "ne yapmış!"

"ya minho jisung'u kurtarmıştı ya bahçedeki güvenlik kamerasında jisung'un yüzü gözükmüş şimdi geçen gün yapılan toplu soygun yüzünden jisung onları tanıyordur diye ağzından bir şeyler almak için göz altına almışlar!"sesim sona doğru titrek çıktı.

seungmin telefonundan rehbere girip birisini aradı kim olduğunu göremedim.

"chan ne oluyor?" hoparlöre alıp chan'ın konuşmasını bekledi.

"sevgilim halledicez jisung'da göz altına alınmış minho karakola gitti şimdi"

"hangi karakol?" konuşmaya atladığımda adresi verdi. "tamam bizde gidiyoruz"

seungmin telefonunu kapatıp cebine attı o sırada felix aradı.

"seung chanlerle konuştunuz mu?"

"evet *** karakoluna gidiyoruz gel hadi"
.
.
.

karakolun önüne geldiğimizde arabadan inip içeri girdik.

girişteki polisin yanına gidip "Han Jisung ile ilgili bir yanlış anlaşılma var"

tabi ki inanmadılar. bizden adımızı,numaramızı ve kimlik bilgilerimizi istediler.

"şuanda ziyaret saati gidip görebilirsiniz ancak sadece 20 dakika" kafa sallayıp gardiyan rehberliğinde kodeslerin olduğu yere geldik.

jisung'u apar topar evden çıkardıkları belliydi altında gri esofman üstünde beyaz tshirt vardı ve burası soğuktu. "jisung iyi misin?"

"sence?" Minho ile tanıştığından beri bu 2. kez hapishaneye girişi.

"ne yapıcaz şimdi?"

"minho neden gelmedi?"

burda söyleyemezdim başımızda gardiyan vardı. "işi varmış" jisung anladığını belirtircesine kafasını salladı.

"lisa'nın avukat arkadaşı var kore'nin en ünlü avukatlarından. lisa ile konuşup onu tutun"

"tamam" 10 dakika kadar jisung'u nası çıkaracağımızı konuştuk, gardiyan gelip sürenin bittiğini haber edince veda edip gardiyan eşliğinde kodeslerin bulunduğu bölümden çıktım.

Arsonist Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin