4 yıl sonra:
aradan 4 yıl geçti. biz büyüdük,zorlukları beraber atlattık, beraber gülüp beraber ağladık.
minho ile nişanlanmama yaklaşık 1 saat vardı. inanamıyorsunuz değil mi? bende inanamıyorum.
"bebeğim çok güzelsin" minho, arkamdan gelip belimi kavradı ardından boynuma öpücüklerini sıraladı.
4 yılda neler mi oldu? minho ve arkadaşları 2 sene önce soygun işlerinden ellerini tamamen çektiler. ondan öncede hapishaneye girmekten kurtulmuşlardı her zamanki gibi.
hyunjin ve jeongin ani gelişen aşk ile sevgili olmuşlardı ve şuan araları bizden daha iyi bile denilebilir.
"minho nikanlanıyoruz amına koyayım!"
hala arkamdan belime sarılan minho kıkırdayıp konuşmaya başladı. "neden küfrediyorsun güzelim"
"heyecanlandım ondan sey ettim" dediğimle tekrar gülüp geri çekildi.
"jisung beni nasıl bu kadar aşık ettin sen tanrım"
"ağlayacağım aşkımdan" kafamı onun omzuna koyup sıkıca sarıldım. "ağlama bebeğim, bugün en mutlu günümüz. gerçi seninle olan her günüm mutlu."
"beraber dinlediğimiz Silent Cry var ya o şarkı benden sana"
kafamı kaldırıp dudaklarını uzunca öptüm, arkadaşlarımız içeri girene kadar.
"elimde büyüdü essek sıpası" chan ve seungmin bize adeta öz çocukları evleniyormuş bakıyorlardı.
"sizde evlisiniz zaten tam babamlarımızsınız ya" minho'nun dediğine hepimiz gülerken nikah salonuna gitmek üzere çıktık.
nikahın kıyılacağı yere geldiğimizde gözler bizi buldu ve alkış sesleri yükseldi.
ellerimi minho'nun ellerine sarıp beraber nikah masasına gittik.
yanınızdan geçtiğimiz kişilere baş selamı vererek geçip masaya oturduk. "herkes hazır ise başlayabiliriz. sayın lee minho, han jisung'u hiçbir baskı altında kalmadan eşiniz kabul ediyor musunuz?"
"evet!" minho'nun neşeli sesi salonu doldururken tekrar alkış sesi doldurdu.
"sayın han jisung, lee minho'yu hiçbir baskı altında kalmadan eşiniz kabul ediyor musunuz?"
"evet!" hepimizin yüzünde güller açarken şahitlerimizinde onayları alındı. nikah memuru önüme uzattığı evrakları imzalamamı istediğinde dolu gözlerimle imzaladım.
"ben de sizi devletin bana verdiği yetkiye dayanarak eş ilan ediyorum. tebrikler"
hepimiz imzaladığımızda evlilik cüzdanını alıp heyecanla havaya kaldırdım.
salon alkış sesleri ile dolarken minho yüzümü kendisine çevirip dudağıma kısa bir öpücük kondurdu. bu hepsinden farklıydı fazlaca duygu doluydu.
.
.
.arkadaşlarımızla nikahtan sonra eğlenmek için kapattırdığımız bara gittik. yaklaşık 16 kişi sabaha kadar eğlenmeyi planlıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arsonist
FanfictionHan Jisung kredi kartı borcunu yatırmak için bankaya gelmişti. Borcunu ödeyip gidecekti ki baskın yapıldı. Maskeli 6 genç herkesi yere yatırdılar sonrasında Lee Minho kasaya gidip olabildiğince fazla parayı aldı. Soyguncular çıktığında Minho bankanı...