7

53 11 19
                                    

9 Şubat 2023

"Hyung benim yüzümden eve erken gidemeyeceksin"

Mahçup bir şekilde Hoseok hyunga baktım.

"Sorun değil Jimin. Sınavın nasıl geçti?"

"Bilmiyorum iyi gibi de değil gibi de. Sonuçlar ne zaman açıklanırsa o zaman göreceğiz"

"Geçmiştirsin Jimin endişelenme. Olmasa da sorun değil bir dahakine denersin."

"Teşekkür ederim hyung"

"Hadi bakalım başlayalım. Bugün seninle güzel şeylerden bahsedicez. Hatta bir süre bu devam edecek. Yoongi hyung ile nasıl tanıştığınızı anlatmak ister misin?"

"Tabiki!"

1 Ekim 2020

Yeni üniversitemde ilk günümdü. İlk 3 dersi boş geçirdikten sonra Profesör Choi ile birlikte genç biri daha girdi sınıfa. Gözümü ondan alamıyordum. O çok yakışıklıydı. Kimdi bu adam?

"Merhaba gençler. Bu arkadaşınız geçen sene bu sıralarda mezun oldu ve bu sene bir çok derslerinizde bulunmak istedi. Neredeyse tüm derslerinize akademisyenlerle birlikte gelecek ve bazı bölümlerini o anlatacak. Zaten Yoongi'yi bir çoğunuz tanıyorsunuz."

Adı Yoongi'ymiş. Bir sene boyunca onunla mı ders işleyecektik? Bu çok havalı! Artık yaşlı akademisyenleri dinlemektense bu çok iyi hissettirecektir!

"Yoongi sen bir sıraya geç otur. Bir şey olursa gelirsin."

"Tamam profesör"

Sıralara göz gezdirip benle göz göze gelince gözlerimizi ayırmadan yanıma adımladı.

Yanıma oturunca yutkundum. O çok güzel kokuyordu.

"Sen yeni misin?"

"Evet"

Sesim nere gitmişti? Beni duymuş muydu? Hiç emin değildim o yüzden bir de başımla onayladım. Kıkırdayıp profesöre bakmaya başladı.

Dersin başlaması ile bende dikkatimi profesöre  verdim. Söylediği her kelimeyi not ediyordum.

"Woah her dediğini yazmışsın. Profesör seni sevecek"

Ona dönüp gözlerimi kırpıştırdım.

"Benim böyle bir derdim yok. Nefret de edebilir."

"Seninde öyle bir derdin olmalı o zaman. Eğer sevilirsen güzel bir sürpriz yapar sana hm"

"Ne sürprizi?"

"Yoongi sen devam etmek ister misin?"

"Benim dedikleriminde hepsini not edersin umarım"

Kalkıp profesörün yanına gitti. Profesör gibi onun da dediklerini not etmiştim. Ders bitince de profesör ile konuşarak çıktılar.

9 Şubat 2023

"Sürprizi neymiş biliyor musun hyung?"

I'm Always With YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin