10 Şubat 2023
Sabah uyandığımda Yoongi uyanmadan kutuya bir kez daha bakmak istedim. Sessizce kalkıp salona geçtim. Son kez içindekilere bakıp kutuyu kapattım.
"Jimin ne yapıyorsun?"
"Hiç"
"Baktın mı?"
"Hayır"
Son zamanlarda çok yalan söyler olmuştum.
"Hadi kahvaltımızı yapalım gel"
Elimden tutup mutfağa çekti. Beraber kahvaltımızı hazırlayıp sessizce de yemiştik.
"Hadi hazırlan kutuyu Hoseok'a verelim sonra da seni okula bırakayım."
Onu başımla onaylayıp odaya geçtim. Kırmızı bir sweet ile altına siyah hafif dar bir pantolon giymiştim. Siyah montumu da elime alıp Yoongi'nin yanına gittim.
"Ben hazırım"
Beni onaylayıp kutuyu eline aldı. Gözlerim dolmuştu. İstemiyordum vermeyi. Evimde olması bile bana iyi geliyordu.
"Jimin hadi"
Başımla onaylayıp arkasından evden çıktım. Arabaya binince kutuyu arkaya koyacakken elini tuttum.
"Ben tutuyum."
Bir süre tedirgince baktı sonra beni onaylayıp dizlerimin üstüne koydu.
Hoseok hyungun evine gidene kadar sessizce yolu izlemiştim..
"Jimin, güzelim böyle olma. Onları çöpe atmayacağız ya da başka bir şey yapmayacağız. Bir süreliğine saklayacağız."
"Yoongi evde dursun söz veriyorum açıp bakmayacağım. Bak söz verdim. Hoseok hyunga söyle götürmeyelim."
"Bebeğim lütfen yapma böyle. Hadi inelim"
Arabadan inip benim tarafıma geldi. Kapımı açıp inmemi bekledi. Kutuyu sıkıca tuttum.
Ağır adımlarla kapının önüne gitmiştik. Yoongi kapıyı çalınca çok beklemeden Hoseok hyung kapıyı açmıştı.
"Hoşgeldiniz gelin"
Kenara çekilince bizde içeri geçmiştik.
"Kutuyu getirdik Hoseok"
Hoseok hyung bana gülümseyip kutuyu elimden aldı. Eş zamanlı olarak gözümden bir damla yaş aktı.
"Hyung biz Jiminle biraz konuşsak. Ben sonra onu okula bırakırım."
Yoongi bana bakıp onayladı. Ardından saçlarım arasına bir öpücük kondurdu. Zar zor ona gülümsedim. O çıkınca Hoseok hyung bileğimi tutup beni bahçeye çıkardı.
"Şimdi bu yapacaklarım senin için Jimin."
Anlamsızca ona baktım. Sol tarafımı gösterdi. Oraya baktığımda da bir ateş gördüm. Korku ile gözlerimi ona dönderdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Always With You
FanfictionKeşke diyorum.. Keşke o gün susmasaydım. Keşke o gün korkmasaydım. Keşke.. Keşke.. Ve yine keşke.. Benim hayatım hep keşkelerle mi dolu olacak? Başlangıç: 07.05.2023 Bitiş: 15.07.2023