24

32 4 11
                                    

Mahkemenin olduğu gün akşam

Chaewon'u Yoongi ile markete göndermiş Minju teyzeyi aramış onunla konuşuyordum.

"Jimin-ah ne yapmayı düşünüyorsun peki?"

"Hastaneden ayrılıcam."

"Başka hastanede çalışmak ilişkinizi olumlu etkiler mi ki oğlum?"

"Hayır hayır. Artık çalışmıycam. Belki ilerde bir üniversiteye girer profesör olurum ama şimdi dinlenmeliyim. Dinlenmeliyim ve ailemi iyileştirmeliyim"

"Bu işe yarayacak mı dersin hyung?"

"Eğer işe yaramazsa tekrar hastaneye dönerim Seungmin. Ama işe yarayacak. Yaramak zorunda"

"Eğer lazım olan bir şey olursa biz burdayız oğlum unutma"

"Hyung bu askerin her şey için hazır!"

"O askerim kendine iyi baksın."

Seungmin polis olmuştu. Minju teyzeyi de alıp İlsan'a gitmişti.

Anahtar sesi gelince onlarla vedalaşıp kapatmıştım.

"Baba bak babam bana ne aldı!"

Koşarak yanıma gelince dizime oturtup elindeki kitaba baktım.

"Neymiş bu bebeğim"

"Boyama kitabı! Hadi hep beraber boyuyalım!"

Yoongi yanımıza gelip dizimin önünde eğilmiş Chaewon ile aynı boya gelmişti.

"Güzelim sen önce yukarı çık üstünü değiştir elini yıka ve boyalarını al gel. Yemek yiyelim ve ondan sonra baban da isterse beraber boyarız hm olur mu?"

Gülümseyerek Yoongi'yi onaylayıp kucağımdan inip odasına doğru gitti.

Yoongi karşıma oturup konuşmaya başladı.

"Neden özür diledin mahkeme de?"

"Bence neden olduğunu biliyorsun"

"Junwoo olayı yüzünden?"

"Kısmen.. Yani Yoongi ben alttan alabilirdim. Bu yüzden de özür diledim."

Beni başı ile onayladı. Başka bir şey demedi. Tam ben bir şey demek için dudaklarımı araladığımda konuştu.

"Kumanda nerede?"

En sonunda bulup kumandaya uzandı. Televizyonu açıp ayaklarını uzatıp izlemeye başladı.

"Yoongi"

"Hm?"

Gözlerimin içine bakıyordu.

"Ben geldim!"

Chaewon'un birden salona dalıp bağırması ile ikimizin dikkati de ona kaymıştı. Kıyafetlerini ters giymiş olduğunu gördüğümüzde gülmeye başladık.

"Yah! Neden gülüyorsunuz!?"

Surat asıp dudağını büzmüştü. Kollarını bağlayıp kaşlarını çatıp ikimizde de gözlerini gezdirdi.

Yoongi gülmesini durdurup Chaewon'un yanına gitti.

"Gel güzelim üstünü düzeltelim"

Yanağına öpücük kondurup üstüsünü düzeltmeye başlayınca ayağa kalkmış mutfağa adımlamıştım.

Masayı hazırlayıp onları çağırdığımda hemen gelmişlerdi. Yemek boyunca Chaewon susmamıştı ve en son söylediği şeyle gözlerim dolmuştu.

I'm Always With YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin