Yoongi'den
9 yıl önce
"Junwoo çok tatlı değil mi ama? Baksana gözlerine"
"İyice aşık bir adam oldun Yoongi"
"Jun ben aşkımdan ölüyorum"
"Aranızı yapayım mı?"
Gözlerimi büyütüp şaşkınca ona baktım. O ciddiydi!
"Ne!? Gerçekten yapabilir misin!?"
"Ne sandın sen kankanı?"
Bir bana bir Chul'a baktı. Sonra gülümseyerek yanımdan kalkıp yanına gitti.
Heyecandan ne yapacağımı bilemiyordum. Kalbim depar atıyordu sanki..
.
.
.Her şey böyle başlamıştı bir hafta sonra sevgili olmuş mutlu bir ilişkinin içindeydik. Bir süre sonra tartışmalarımız olmaya başladı. Benden hep bir şeyler saklamaya başladı. Tam 7 ay olmuştu.
Onun evine gidiyordum. Elimde bir buket çiçek ve kafamın içinde özür cümleleri..
Yedek anahtar ile girdim içeri.
"Chul ben geldim! Evde misin?"
Onun odası dışında tüm evi dolaştım.
"Uyuyorsun değil mi uykucu bebek"
Odaya girmem ile elimdeki çiçeği düşürmem bir oldu. Junwoo bana gülerek bakıyordu. Chul ise yanında yatıyordu.
Yerlerde kıyafetleri atılıydı.
"Oh.. Yoongi?"
Junwoo'ya baktım. Bunu bana nasıl yapabilirdi. En yakın arkadaşım.. Çocukluk arkadaşım.. Sırdaşım.. Kardeşim..
Aklım durmuştu sanki o an. Junwoo'yu tanınmayacak hale getirmiştim resmen. Chul sesimize uyanmış korku ile bana bakıyordu.
"Y-Yoongi. Yemin ederim kafam yerinde değildi"
Onları öylece bırakıp kapının önüne geldim. Kolumu tutup beni durdurdu.
"Yoongi isteyerek yapmadım. Sana yemin ederim isteyerek değildi. D-dün Junwoo bana geldi. Sonra bi şeyler içirdi bana. Gerisini hatırlamıyorum bile"
Elimi sertçe çektim ondan.
"Chul alınırım ama sevgilim. Sabaha karşı uyurken çok eğlendiğini söylemiştin"
Daha fazla o ortamdan durmadan çıkıp gitmiştim.
5 Mart 2023
Evet.. Biliyorum Jimin bunu yapmaz. Chul de yapmamıştı zaten. Ama Junwoo çok tehlikeli bir adam. Jimin'in etrafında dolaşması bile beni deliye dönderiyor..
"Yoon.. Sevgilim söz veriyorum yanına gitmiycem."
"Bebeğim sen yanına gitmezsin bir şey yapmazsın zaten ama ondan korkuyorum. Sana yapabileceği şeyler.. Ah"
"Sevgilim düşünme bunu. Hem o kim ki bana bir şey yapsın hm. Ben babamdan kurtuldum! Rüyalarımdan kurtuldum!"
Kıkırdadım.
"Doğru. Ondan da kurtuluruz."
Beni başı ile onaylayınca daha sıkı sarıldım ona. Yüzünü boynuma gömüp minik minik öpücükler kondurdu. Bende saçlarını koklayıp öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Always With You
FanfictionKeşke diyorum.. Keşke o gün susmasaydım. Keşke o gün korkmasaydım. Keşke.. Keşke.. Ve yine keşke.. Benim hayatım hep keşkelerle mi dolu olacak? Başlangıç: 07.05.2023 Bitiş: 15.07.2023