4 Mart 2023
İzin günümüzü ne kadar evde geçirip dinlenmek istesem de Yoongi beni dışarı çıkarmıştı. Şimdi el ele yürüyorduk sahilde.
"Bebeğim lunaparka gitmek ister misin?"
"Olur gidelim!"
Evet dışarı çıkmak için pek istekli değildim ama dışarı çıkınca da iyi gelmişti.
Arabaya binip lunaparka gittik.
"Neye binmek istersin bebeğim?"
"Dönme dolap!"
"Ona en son binelim. Güneş batımında güzel olur"
Onu başımla onaylayıp aletlerle bakmaya başladım.
"Of ben çok kararsızım Yoon"
"Güzelim hepsine binicez tamam mı?"
Ona gülümseyerek baktım.
"Hmm o zaman soldan başlayalım sırasıyla hepsine binelim dönme dolaba gelince saate bakarız duruma göre sağ taraftan devam ederiz olur mu?"
"Olur! Hadi binelim!"
Dönme dolap dışında bütün hepsine binmiştik. Güneş batmaya başladığında ise dönme dolaba binmiştik. Tam tepeye gelince durmuştu. Telaşla Yoongi'ye baktım.
"Yoongi noluyor? Niye durdu?"
"Sakin ol bebeğim manzaranın tadını çıkar."
"Ama niye durdu?"
"Sadece manzarayı izle bebeğim inince açıklıycam sana tamam mı? Endişelenme normal şeyler bunlar"
Onu başımla onaylayıp gün batımını izledim. Bir süre sonra Yoongi hareketlendi. Ona baktığımda dizleri üstüne çökmüş elinde bir kutu vardı.
"Jiminim güzel bebeğim"
Kutuyu açtı. İçinde iki tane alyans vardı.
"Benimle evlenir misin?"
Dolu gözlerimi onun parlak gözlerine kenetledim.
"Evet!"
İkinizde ayağa kalkmıştık. Kolumu boynuna doladığımda kolları belimi sarmıştı. Benden ayrılıp yüzüğü parmağıma taktı. Diğerini de ben alıp onun parmağına taktım. Dudaklarımızı birleştirip uzun bir öpüşmenin ardından anıllarımızı birleştirdik.
"Seni seviyorum Jimin'im"
"Seni seviyorum Yoongi'm"
Dönme dolaptan indiğimizde arabaya geçtik.
"Yemek yiyelim öyle geçelim eve olur mu?"
Onu başımla onayladım. Gözüm sürekli yüzüğe gidiyordu.
"Ben istedim."
Ona anlamaz bakışlar atarken O pür dikkat yola bakıyordu.
"Dönme dolabı ben ayarladım. Rica ettim onlar da kırmadı beni"
"Yoon ne diyeceğimi bilemiyorum. O kadar güzel birandı ki. Teşekkür ederim"
"Neden güzel bebeğim"
"Bana bu duyguyu yaşattığın için"
"Ben de teşekkür ederim"
"Neden sevgilim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Always With You
FanfictionKeşke diyorum.. Keşke o gün susmasaydım. Keşke o gün korkmasaydım. Keşke.. Keşke.. Ve yine keşke.. Benim hayatım hep keşkelerle mi dolu olacak? Başlangıç: 07.05.2023 Bitiş: 15.07.2023