21 ⚠️

36 6 10
                                    

9 Mart 2023

Özel bir gün. Hemde çok özel bir gün! Bugün Yoongi'nin doğum günü!!!

Normal olarak Bay Min'den izin almıştım. Yoongi'ye de rahatsızım demiştim. Endişelenmişti ama bence bir şeyler de anladı.. Sadece hevesimi kırmak istemediğini düşünüyorum..

Chaewon'u Seokjin hyung, Namjoon hyung ve Hoseok hyunga emanet etmiş evi düzenlemeye başlamıştım. Önce güzel yemekler yapmış, romantik bir masa hazırlamış, güzelce giyinip süslenmiştim.

Hediye paketimi de masanın üstüne koyup Yoongi'yi beklemeye başladım. Bu kez çok özel olacaktı onun için.

O kadar çok heyecanlıydım ki ellerim titriyordu. Biraz daha beklersem kalp krizi geçirirdim kesin. Ama neyse ki Yoongi gelmişti.

"Hmm güzel yemek kokuları geliyor bebeğim. Sen rahatsız değil miydin?"

"Hadi ama Yoon anlamıştın zaten"

Gülüp bana sarılmıştı.

"Çok güzelsin bebeğim."

"Size layık olmaya çalışıyorum sadece Bay sevgili"

Gözlerime baktı. Öyle bir baktı ki zaman durmuştu adeta. Ardından dudağını dudağıma yasladığında dudaklarımı araladım. Alt dudağımı dudakları arasına alınca bende onun üst dudağını emdim.

Elimin biri göğsünde biri de saçları arasındaydı. Onun elleri ise belimdeydi. Ondan ayrılıp anlımı anlına yasladım

"Sevgilim yemekler soğuyor"

"O zaman yemeklerimizi yiyelim bebeğim"

Masaya oturup yemeklerimizi yemiştik. Sıra hediyeye gelmişti. Ona hediyesini verip arkasından sarılmıştım.

Bir defter hazırlamıştım. İlklerime dair bir şeyler barındırıyordu.

Onu ilk gördüğümde söylediklerini not etmiştim o sayfadan bir bölümünü yapıştırmıştım ilk sayfaya.

Sonra ilk dersimizi, ilk sarılışımızı, ilk içmemizi, ilk öpüşmemiz, ilk buluşmamız, ilk beraber uyumamız, onunla ilk kez gittiğim seans... Kısacası onunla yaptığım tüm ilklerim.

İlk sevgilim Yoongi'ydi. İlk öpücüğümü de ona vermiştim. İlkim de o olacaktı. İlk olduğu gibi her şeyde sonum da o olacaktı.

Son sayfayı açtığında sadece kısa bir yazı vardı. O sayfayı okuyunca hızlıca bana döndü.

Her şeyimde ilkim oldun sevgilim. İlkim ve sonum olacaksın. Son sayfa.. Yapılmamış bir ilk..
9 Mart senin doğduğun gün ve benim bakireliğimi kaybedeceğim gün.. Artık zamanı gelmedi mi sevgilim? Bence geldi. Ben her şekilde hazırım..

Yutkundu. Defteri elinden alıp kapattım ardından elinden tutup kaldırdım. Ağır adımlarla odamıza getirdim onu. Yatağın dibinde durup ona döndüm. Kolumu boynuna doladım.

"Chaewon'u hyunglara emanet ettim. Rahat olabiliriz sevgilim"

"J-jimin sen ciddi misin?"

I'm Always With YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin