23

30 5 18
                                    

Jimin'den

Keşke der insan. Keşke.. Ama kötü bir şey olduğunda demez mi bunu? Ben ise iyi bir şey olduğu için kullanıyorum.

İlk defa iyi bir şey için keşke dedim.. Keşke iyileşmeseydim..

İnsanların dönüm noktaları vardır. İyi veya kötü bir ya da birçok dönüm noktası olur. Benim dönüm noktalarım birden fazla..

Büyümem bir dönüm noktasımıdır bilemem ama çok kötüydü diyebilirim. Korku içinde büyüdüm. Bir kabus içinde büyüdüm. Ve en büyük dönüm noktama geldi zaman. Benim ruhumu da öldüren o dönüm noktası.. Annemin kucağımda kanlar içinde kalması. Anahtarlığımın kanlar içinde olması..

Sonra en güzel dönüm noktam geldi. Yoongi ile karşılaştık. Tanıştık, sevgili olduk, nişanlandık, çocuğumuz oldu ve evlendik.

İyileşene kadar olan dönemim zordu ikimiz içinde ama iyileştiğim zaman.. Bakın bu da bir dönüm noktası!

Benim ve Yoongi'nin dönüm noktası. İlk zamanlar iyileştiğime o kadar mutlu oluyordum ki ama nereden bilebilirdim keşke diyeceğimi..

Yoongi değişti. Eskisi gibi bana nazik davranan dokunmaktan bile korkan Yoongi bana bağırmaya başladı. Beni kırmaya başladı.

Bunların hepsi de Junwoo yüzünden geldi ya başımıza zaten. Yoongi'nin güvensizleşmesine sebebiyet vererek kendini batırdı ve bizi öldürdü.. Onun yüzünden Yoongi ona yalanlar söylediğimi düşündü. Uzun süre durmadı hayatımızda ama uzun süre etkisi sürdü.

Hastane de sürekli nereye gidersem karşıma çıktı. Yoongi'nin gördüğü yerlerde ise temas etti bana. Yoongi için önlüklerimizin değmesi bile sinirlenmesi için gayet makul bir sebepti.

Yoongi Bay Min ile konuşup kovmasını istedi ama 1 yıllık sözleşmesi olduğu için yapamadı.

İzin günümdü. Chaewon ile parka gitmiştik ve yine karşıma çıkmıştı. Evimin yanındaki parkta! Yoongi bunu nerden öğrenmişti bilmiyorum ama öğrenmişti.

Bana biri ile görüşüp görüşmediğimi sordu ve bende sinirlenmesin diye ona söylememiştim. İşte tüm birlikteliğimiz boyunca yaptığımız en büyük kavga burda başlamıştı. Ve yıllar boyu bunun etkisini taşıdı ilişkimiz. En ufak bir şeyde sinirlenir olmuştu Yoongi. Nerdeyse haftanın en az 5 günü kavga eder olmuştuk.

İşte dediğim keşke bu! Keşke iyileşmeseydim o zaman Yoongi bana daha nazik davranırdı.

Şimdi nasıl mıyız? Oh.. Şimdi.. Hala aynıyız. Kızımız büyüdü. Ve biz bir mahkeme salonundayız. Bu da diğer bir dönüm noktamız.

Evet boşanıyorduk. İçimizdeki büyük kırıklıklarla.. İkimizde istemiyorduk asla ama inat bizi buraya getirmişti.. Kavgalarımıza rağmen de 8 yıl zor dayanmıştık zaten..

Hepimiz içeri geçmişti. Yoongi tam karşımda oturuyordu. Ona baktıkça boğazımdaki düğüm daha da rahatsız etmeye başlamıştı.

Hakim gelince anlaşamadığımızı söyleyip yerimize oturduk. Ve sonra Chaewon geçti ortaya.

"Siz onların böyle söylediğine bakmayın. Onlar birbirlerini gerçekten çok seviyorlar. Birbirlerinden bir gün bile ayrı kalamıyorlar. Gece birbirlerine sıkı sıkı sarılıp uyuyorlar. Kavga ettikten sonra birbirlerinin gözlerine bakışları çok derin. Sadece aptal bir inat yüzünden geldiler bu hale. Jimin babamın eli kesilsin hemen yanına koşar Yoongi babam ya da Yoongi babam yorgun olsun Jimin babam hemen masaj yapar. Onlar birbirlerine gerçekten aşıklar."

Gözünden akan bir yaşı gördüğümüzde ikimizde hareketlenmiştik ama avukatlarımız bizi tutmuştu.

"Bakın gözlerindeki sönen ışığa. Burdan boşanmadan çıktıklarında o ışığı tekrar görücem ama boşanırlarsa bir daha o ışığı göremiycem. Ayrıca bana bir seçim hakkı vereceğinizi biliyorum ve bu seçimi yapamam. Eğer bir seçim yapmam gerekirse de biraz daha süre tanımanızı isterim."

Kızım tıpkı babası gibi çok zekiydi. Daha 8 yaşındaydı ama bana şuan bu durumun saçmalığını göstermişti.

Alttan alabilirdim. Gerçekten alttan alabilirdim tüm tartışmaları. Belki o zaman böyle olmazdık.. O ben tedavi görürken öyle yapmıştı. Her şeyde alttan almıştı. Kızdığı zamanlarda bile alttan almıştı.

Birden ayağa kalkmam ile herkes bana baktı.

"Ben boşanmak istemiyorum"

Sesim netti.

"Yoongi"

Yutkundum.. Yutkundu..

"Özür dilerim."

Şok içinde bakıyordu. Neden özür dilediğini bilmiyordu bile.

"Bize bir şans daha verelim mi?"

Bu sorumun üzerine gözündeki parlaklığı gördüm. Kalbimde tarif edilemeyen bir acı daha oluştu.

Beni başı ile onayladı. Biliyordum eğer konuşursa sesi ağlamaklı çıkacaktı ve bunu istemiyordu.

Hakim tokmağını vurup 'karar' deyince hepsi ayağa kalktı.

"Mahkemenin 1 ay sonra taşınmasına karar verilmiştir"

1 ay Jimin. 1 ay boyunca bu durumu atlatmasında yardım et. Sonra her şey eskisi gibi güzel olacak..

Bu yazar bir şeyin içine sıçmazsa zaten o zaman korkun..

Aklıma başka şeyler gelmediği için ilk gelen seçeneği kullanıyorum..

Umarım güzel gidiyordur..

Yoonmin ile kalın🐱🐥💛

I'm Always With YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin