20 Şubat 2023
"Jimin kutuyu vereceğin gün ne gördün rüyanda?"
"Hyung bunu anlatmasam..."
"Jimin yüzeysel de olsa anlatmanı istiyorum."
"Peki anlatıyorum.. Yoongi ile kutuyu sana getirdik. Sen benle konuşmak istedin. Yoongi gitti. Beni bahçeye çıkardın. Bir ateş yanıyordu. Sana yalvardım. Beni ateşe yaklaştırdın. Kutuyu ateşe attın. Sonra ben.. Ben seni dövdüm. Yoongi geldi ayırdı beni. Sen kutuyu benim attığımı söyledin. Sonra işte hastaneye yatmam gerektiğini söyledin. Yoongi yorulduğunu söyledi."
"Peki rüyaların ne durumda?"
"Artık her rüyada korkmuyorum. Bazılarında korkuyorum. Hyung artık kendim korktuğum yerde uyanıyorum. Bazen uyanamıyorum ama Yoongi sayesinde hemen uyanıyorum. Yani o hemen uyandığımı söylüyor."
Bana gülümseyerek bakıp defterine bir şeyler yazdı.
"Peki kutuya bakıyor musun?"
"Hayır hyung. Sadece annemin resimlerine bakıyorum. Biliyor musun önceden bakmasam annemi unutacakmışım gibi hissederdim ama hiç de öyle olmuyormuş."
"Bir süre daha bakma ben sana söylediğim zaman arada bakabilirsin. Ama bak arada!"
Kıkırdayıp onu onayladım.
"Jimin sadece rüyalarından uyanamadığın zaman Yoongi hyung seni uyandırdığında ya da bir atak, kriz falan geçirdikten sonra kullanacağın bir ilaç vericem. Artık diğer ilaçları kullanmana gerek yok."
Gözlerim dolu dolu ona baktım.
"Yani.. Bu iyileştiğim anlamına mı geliyor?"
"Evet. Çok az kaldı Jimin. Minnacık, ufacık."
Alt dudağımı dişliyerek camdan dışarı baktım. Ardından derin bir nefes aldım.
"Bugün seni zorlamıyacağım. Ufak bir sohbet edeceğiz."
Ona dönüp başımla onayladım.
"Sevgililer günün nasıl geçti?"
Yüzüm düşmüştü. Çünkü benim Min çok çalışan unutkan şapşal sevgilim Yoongi sevgililer gününü unutup nöbete kalmıştı. Bende hazırladığım sürprizle masada öylece gecenin bir yarısına kadar onu beklemiştim.
Yani salonda da yatıramıyorum ki trip atınca! Nasıl kıyayım ki ben ona..
"Kötü geçmiş anlaşılan"
"Yoongi unutup nöbete kalmış. Öylece masanın başında gecenin bir yarısına kadar bekledim! Öküz."
Hoseok hyung kıkırdayıp başını sağa sola salladı hafifçe.
"Son zamanlarda yapmak istediklerin var mı?"
"O kadar çok şey birikti ki hyung. Uzun bir liste olur sanırım."
"Aklında olanları anlatmak ister misin?"
"Tabiki!
1. Yoongi'ye trip atıp koltukta yatırmak
2. Yoongi'ye şaka yapmak ama eşek şakası
3. Yoongi için büyük bir alışveriş yapmak
4. Yoongi ile anı kutusu hazırlamak
5. Yoongi ile anı defteri hazırlamak
6. Yoongi ile şarkı yazmak
7. Yoongi ile sokakta deli gibi dans etmek
8. Yoon-""Jimin yeter ay ne aşkmış be. Kişisel hiçbir şeyin yok mu?"
"Haa var tabiki de"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Always With You
FanfictionKeşke diyorum.. Keşke o gün susmasaydım. Keşke o gün korkmasaydım. Keşke.. Keşke.. Ve yine keşke.. Benim hayatım hep keşkelerle mi dolu olacak? Başlangıç: 07.05.2023 Bitiş: 15.07.2023