༇
DREAMDNVR, Boy In Space - PSYCHOEDEN - Drugs
Lil Peep - Broken Smile⋰
"Gerçeklerin çürük kokusu, vurur senin yorgun ruhunu, öldürür çocukluğunu."
2.BÖLÜM: GİZLENENLERİN İZLERİ
Kendimi karmakarışık hissettiğim zamanlarda kurtarıcım su olurdu. Suyun altında vakit geçirip, tüm zihnimdekileri suyla beraber akıtmak benim için terapi gibi bir şeydi.
Eve geldiğimde de yaptığım şey tam olarak buydu. Kıyafetlerimi çıkardığım gibi duşa girmiş ve tenim buruşana kadar suyun altında vakit geçirmiştim.
Gördüğüm arabanın ona ait olduğunu bilmemek için aptal olmak gerekiyordu. Mekanın da sahibiydi, lavaboda dinlediğim kadarıyla da kendisini sır gibi saklayan bir adamdı ve benim karşıma çıkmıştı, onun öncesinde de üzerime suyu bocalamıştı ve ben bunun da tesadüf olduğunu düşünmüyordum.
Tesadüf değildi tabii ki de, adam senin ikinci adını biliyor, Elvin. Ne tesadüfü?
O kadar soru işaretleriyle dolmuştum ki, üzerimdeki bornozu çıkartmadan hızla mutfağa doğru adımladım ve masanın üzerinde duran sigara paketimden bir dal çıkartıp dudaklarıma yerleştirdim. Spor okumama rağmen sigarayı bu kadar çoğaltmış olmam saçmalıktı. Derin bir nefesi içime çekerken saatin çoktan gece ikiye geldiğini görmüştüm. Lina her ne kadar içkili olsa da yavaş bir şekilde arabayı sürerek beni evime bırakmış sonrasında Alen ile beraber kendi evine gitmişti. Alen'in yurt saati çoktan geçtiği için Lina'da kalacaktı.
Sigaranın külünü küllüğe silkerken ne yapacağımı düşünüyordum.
Bu işin peşini bırakmayacaktım, başlarda bilerek aptala yatıyor ve annemin gizlediği tüm olaylardan onun istediği gibi geride kalıyordum ama annem şimdi izbe duvarların arasında mahkûm olmuşken daha fazla yaşanılanlara sessiz kalamazdım. Soru işaretlerini gidermeliydim.
"Şeytanın inine giren her günahkârdan haberi olduğunu biliyor musun?"
"Şimdi şeytanın inine girmemesi gereken biri girdi ve şeytan bunun farkında. Kıyamet kopacak, Tanya. Buraya gelmemeliydin."
Zin'e gitmem başlı başlına bir hata mıydı? Kaşlarım çatıldı. Bir çıkmaza girmek beni şimdiden sinirlendirmişken bu işe nasıl devam edecektim ben? Kendime hakim olmalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NATYA
Action❝Önüm dumanlarla kaplı, arkam kor ateş. Söylesene, Hades? Kör kaldığım bu dünyada, hangimiz gerçek kim söyleyecek? Ya da dur... Ölümün imzalı kaderi ensemizdeyken, Hangimiz söyleyebilecek cesareti gösterebilecek? ❞ ⠀