Sabah annemin sesiyle uyandım ve yataktan kalkıp banyoya girdim rutin işlerimi halledip üstümü değiştirdim ve aşağıya indim.
Salonda kimse yoktu bende yönümü yemek odasına çevirdim annem le babam oturmuş beni bekliyordu.
Günaydın diyerek yerime oturdum onlarda günaydın diyerek karşılık verdiler ve babamın afiyet olsun demesiyle başladık. Bi süre sonra babamın telefonunun çalmasıyla annemin de beminde ilgi odağım telefon oldu çünkü babam telefona kaşlarını çatarak bakıyordu telefonu açtı kulağına götürdü ve Alo dedi.
Bi süre karşı tarafı dinledi ve zaten çatık olan kaşları dahada çatıldı peki tamam görüşmek üzere dedi ve telefonu kapattı.Annem: Murat neler oluyor dedi.
Babam: Hastaneden aradılar dedi ve bana baktı."Alin senin doğduğun gün o hastanede Alin adında bir bebek daha doğmuş ve bebeklerin karışmış olma ihtimali varmış dedi.Annemle aynı anda" Ne" diye bağırdık babam sakin olun bu bi ihtimal dedi
O sırada iç sesim konuşmaya başladı
"karışmış olabileceğin de bir gerçek" dedi rahat bırak beni iç ses dedimYaklaşık bir saat olmuştu ve biz şimdi "SOYLU" Hastanesinin önündeydik telefonda babam la konuşan kişi buraya gelmemizi söylemişti.
Annem yanımda babam önde yavaşça içeri adımımızı attık ve danışmaya doğru ilerledik. Babam durumu anlatıp nereye gideceğimizi sordu daha sonra öğrendiğimiz cevapla asansöre doğru ilerledik çok gergindim sanki annem bu gerginliğimi hissetmiş gibi elimi tuttu ve güven veriricesine sıktı ve "sakin ol bebeğim" dedi. Bu sırada asansör 4. kata ulaşmış ve durmuştu yavaşça yine önde babam olmak üzere asansör den indik ve ilerlemeye başladık babam bi kapının önünde durdu ve kapıyı çalarak açtı. Annem birden durup dikkatli bi şekilde karşıya bakamaya başladı baktığı yeri takip edince resmen şoka girdim.İç ses "bende bime" dedi ha ha haa çok komik çünkü karşımda bana çok benzeyen bir kadın vardı.
Doktor:Hoşgeldiniz Murat bey dedi. Babam kafa salladı ve oturduk. O sırada doktor tekrar söze girdi. "İsterseniz bi an önce kan alalım ve sonuçlara göre konuşalım" dedi babamlar kafalarını salladılar ve sırasıyla kan verdiler. Sıra bize gelince önce o kız kan verdi sonra da ben. Doktor "sonuçlar 2 saate çıkar" dedi ve elinde kan örnekleriyle odadan ayrıldı. Babam bize döndü ve "hadi çıkalım" dedi. Annem le aynı anda başımızı salladık ve birlikte odadan ayrılarak kantine indik. Aradan nerdeyse 2 saat geçmişti ve üçümüz de konuşmamıştık hiç aslında durum ortada gibiydi çünkü o kadına çok benziyor dum.
Aramızdaki sessizliği bölen babamın çalan telefonuydu açtı ve karşı tarafı dinleyerek telefonu kapattı. Bize döndü ve "sonuçlar çıkmış yukarıda bekliyorlar" dedi yine ayaklandık ve aynı odaya geldik doktor biz girince uzatmadan elindeki zarfı yırttı ve içindeki kağıdı açtı ve "Alınan kan örneklerine göre Sude Soylu ve Murat Aykar arasında 99.9 kan bağı bulunmaktadır ve Alin Aykar ve Ferit Soylu arasında 99.9 kan bağı bulunmaktadır" dedi.
Doktor:Bu durum için üzgünüm o hastane dava edilicek bizim önerimiz herkes kendi öz çocuğunu alsın dedi.
Sonra ufak bir tartışma başladı babamlar arasında. Pekiii sonuç ne mi....
Şuanda biyolojik ailemin arabasında ve onlarla gidiyorum neden mi çünkü reşit değilim ve beni mahkemeyle alabilirler zaten
İç ses"resmen dizi gibi hayat yaşıyorsun Alin" dedi
Haklısın iç ses dedim ve kafamı cama yasladım.
Araba yarım saat sonra bir villanın önünde durdu ama buna eklemek isterim bizim ev üç katlıydı ve bu ev 5 katlı olsa gerek 3 kişi için çok fazla değilmi bu ev.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALİN (gerçek ailem)
Teen FictionHayatında ki gerçeklerle yüzleşen Alin' in hayatı bundan sonra nasıl devam edicek acaba? Yeni bir aile... Beş tane abi... Asker bir abla... Bir ikiz ve kardeş... Kuzenler... Önyargı... Peki sence Alin tüm bunlarla başa çıkabilecek mi? Gelin h...