Medya Alin
Rüyamda tamda hayalimdeki gibi Hogwarts cadılık ve büyücülük okulundaydım Harry potter ve arkadaşlarıyla büyü yapıyordum ama kolumu biri deşene kadar.
Yavaş yavaş gözlerimi açtım ve kolumu deşene kişiye baktım karşımda Arda veledi duruyor du uyandığımı görünce hemen çekti elini.
"Sonunda uyandın yarım saattir seni uyandırmaya çalışıyorum" dedi. "Kolumu deşmen için geçerli bir sebep mi bu ayrıca beni muhteşem rüyamdan uyandırdın" dedim
Şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu "emin ol kaç kere seslendim saymadım bile" dedi
Tamam kabul uykum biraz ağır olabilir. Arda ya döndüm ve "niye gelmiştin sen" dedim "akşam yemeğine bekliyoruz seni" dedi. O kadar uyumuş muyum ya hızla yataktan kalkmaya çalıştım çalıştım diyorum bakın çünkü üstüme örtülü pike ayağıma dolandı ve bana yeri yallatı adeta. Arda ya baktığımda bu halime gülüyordu benim ona baktığımı görünce eski haline büründü ve "çabuk ol" diyerek hızlı adımlarla odayı terketti.
Arda gidince yerden kalktım ve banyoya girerek elimi yüzümü yıkadım daha sonra üstümü değiştirip odadan çıktım ve asansöre binerek alt kata indim.
Ama salonda kimse yoktu iç ses "çünkü yemek odasındalar ALİN" dedi ama yemek odası neredeydi ki yavaşça salondan çıktım ve koridor boyunca yürümeye başladım ilerde 3 farklı kapı vardı ikisi kahverengi biri beyaz acaba hangisi.
"Sence hangisi iç ses" dedim
"Beyaz olanı dene ALİN" beyaz kapıya doğru ilerledim ve kapıyı yavaşça açtım.
"Aferin Feraye doğru seçim" dedim "Feraye kim beee"
"senin adın bundan sonra Feraye" içsescim. "daha düzgün bir isim bulamadın mı" "hayır bulamadım"Bu sırada masaya doğru ilerlemiştim hepsi beni bekliyordu. "Kusura bakmayın geç kaldım" dedim
TUĞSEM hanım "sorun değil canım bizde yeni oturmuştuk" dedi
O sırada Alp "tabi canım son onbeş dakikadır hanfendiyi bekliyoruz" dedi kısık bi sesle ama ben duymuştum "bişey mi dedin Alp" dedim.
"Diyorum ki biraz acele mi etsen acaba" dedi.
Ferit bey ve Tuğsem hanım aynı anda "ALP" dediler. Ohaa aynı anda nasıl konuştular.
Ferit bey daha sonra önüne dönerek "herkes geldiğine göre afiyet olsun" dedi. Diğerleri gibi bende yemeye başladım. "ALİN senin abiler nerdeler kız" dedi Feraye "bilmem belki işleri vardır" dedim. "Hepsinin aynı anda mı işi var Alin" dedi bu kez e haklı.
Tuğsem hanıma dönerek "Tuğsem hanım eğer sorun olmaz sa bir şey sorabilir miyim" dedim.
Tuğsem hanım bana döndü gülümsedi ve "tabi sorabilirsin canım" dedi bu sırada bütün dikkatler bizim üstümüzdeydi.
"Yanlış hatırlamıyorsam beş abin var demiştiniz onlar nerdeler acaba dedim"
"Onlar bazı nedenlerden dolayı başka bir evde yaşıyorlar canım ama bugün arayıp konuştum yarın buraya gelicek ler aslında sürpriz olucak tı ama söylemiş bulundum" dedi. Bunu duyan Alp ve Arda "yaşasın sonunda" dediler şüphesiz çok sevinmiş lerdi bense neden ayrı evde olduklarını düşünüyordum.
Yemekten sonra yine birlikte salona geçmiştik ve oturuyorduk TUĞSEM hanım yüzünden hiç silinmeyen gülümsemeyle "sana kendimizi doğru düzgün tanıtamadık istersen yeniden tanışalım" dedi gülümsedim ve kafa salladım onlar hakkında isimleri dışında hiç bir şey bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALİN (gerçek ailem)
Fiksi RemajaHayatında ki gerçeklerle yüzleşen Alin' in hayatı bundan sonra nasıl devam edicek acaba? Yeni bir aile... Beş tane abi... Asker bir abla... Bir ikiz ve kardeş... Kuzenler... Önyargı... Peki sence Alin tüm bunlarla başa çıkabilecek mi? Gelin h...