Medya Bora SoyluKafamı sesin geldiği yere yani kantinin girişine çevirdim.
Tahminen 24 yada 25 yaşlarında biriydi bağıran ve bu tarafa doğru geliyordu arkasından da Dilan hoca kimdi bu.
Tam önümüzde durduklarında yüzündeki şaşkınlık dolu ifadeyle bana bakıyordu. Daha sonra kendine gelerek "neler oluyor burda" dedi.
Alp o sıra da bana doğru dönerek "iyi misin sen" dedi.
Hiç şüphesiz bu kez şaşıran taraf bendim çünkü şuan endişeyle bana bakan ve bu soruyu soran Alp"le evde ki Alp arasında dağlar kadar fark vardı.
Kafamı salladım ve "evet iyiyim sadece elim acıdı biraz" dedim oda kafasını salladı Dilan hoca ve yanındaki hoca olduğunu düşündüğüm adama döndü ve "bu arkadaşlar kızlara yürüyüp rahatsız ediyordu kızlar birer yumruk attı daha sonra bi tur da biz vurduk" dedi rahat bir şekilde.
Nerden geliyordu bu rahatlık anlamadım. Hayır okul senin diye bu kadarda rahat olunmazki.
Adam Alp'e Arda'ya ve yanındaki çocuklara bakarak "siz hiç mi akıllanmazsınız ya biraz konuşalım biz sizle" dedi biz tam uzaklaşmak için arkamızı dönmüştük ki "sizde dahil" diyerek ekledi.
Daha sonra kantinde başka çocuklara "arkadaşları revire götürün" dedi Dilan hoca ya dönerek "hocam burası bende" dedi.
Dilan hoca başını sallayarak uzaklaştı.
Bize döndü başıyla ilerdeki masayı işaret ederek "hadi çocuklar" diyerek önden ilerlemeye başladı.
Leyla koluma girerek "kim acaba bu Alin" diyerek kulağıma fısıldadı.
Bende karşılık olarak "bilmiyorum Leylam" dedim ve ilerlemeye başladım.
Biz masaya gittiğimizde diğerleri çoktan oturmuşlar ve bizi bekliyorlardı birer sandalye çekerek bizde oturduk.
O adam bana dönerek "sen Alin olmalısın" dedi.
İç ses "kim bu seni nerden tanıyor kız" dedi "bilmiyorum iç ses"
Tedirgin bir ifadeyle "evet Alin benim ama siz beni nerden tanıyor sunuz" dedim.
Hafif güldü "doğru kendimi tanıtmayı unuttum Bora ben Bora Soylu" diyerek elini uzattı.
Uzattığı elini tuttum "memnun oldum ama siz kimsiniz tam olarak" dedim.
Alp bana döndü ve "kendisi 4. Abimiz olur matematik öğretmeni ve burda çalışıyor" dedi daha sonra diğer çocukları göstererek "onlar da kuzenlerimiz" dedi. Bu kez daha da şaşırmıştım biyolojik abim okulda öğretmen di ve kuzenlerimle aynı okuldaydım.
Göz ucuyla Leyla'ya baktığımda oda en az benim kadar şaşkın duruyordu.
Sonra diğerlerine döndüm çünkü hâlâ benim bir tepki vermemi bekliyorlardı.
Daha sonra kendime gelerek "açıkçası şaşırdım seninle akşam tanışıcağımızı düşünüyordum okulda öğretmen olmanı ve kuzenlerle bu kadar erken karşılaşacağımı tahmin etmemiştim ama tanıştığıma memnun oldum " diyerek uzun bir cümle kurdum.
Leyla'yı göstererek "Leyla en yakın arkadaşım olur kendisi" dedim ve gülümsedim.
Bora derin bir nefes aldı "ben de seninle bu şekilde tanışıcağımızı düşünmemiştim şimdi gelelim konumuza o çocuklara neden yumruk attınız tam olarak" dedi hepimize bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALİN (gerçek ailem)
Teen FictionHayatında ki gerçeklerle yüzleşen Alin' in hayatı bundan sonra nasıl devam edicek acaba? Yeni bir aile... Beş tane abi... Asker bir abla... Bir ikiz ve kardeş... Kuzenler... Önyargı... Peki sence Alin tüm bunlarla başa çıkabilecek mi? Gelin h...