Bayram Özel

90 5 0
                                    


Bu bölümü neden şimdi paylaştığım bölüm sonu açıklamasında iyi okumalar






Yüzümdeki kocaman gülümseme ile mutfağın girişinde durmuş içerideki telaşlı hazırlığı izliyordum.

Bu sabah ailecek oldukça erken kalkmıştık.

Babamlar Bayram namazı için camiye giderken annemle ben kahvaltı hazırlığı için mutfağa inmiştik.

Ayşe teyze diğer yardımcılarımız Ahu ve Sude ile birlikte birçok şey hazırlamıştık şimdi ise masayı kuruyorduk.

Daha fazla kapıda durmayı bırakıp mutfağa girerek kalan tabaklarıda masaya taşımak için aldım.

Yemek odasına gelip aldığım tabaklarıda yerleştirip son kalan tabakları almak için tekrar mutfağa geçtim.

Ayşe teyze Ahu, Sude Annem ve ben birer tabak aldık ve bunları da yerleştirip salona geçerek babamları beklemeye başladık.

Beklediğimiz bu süre boyunca uzunca sohbet etmiştik.

Ve bu uzun bekleyişin sonuna geldiğimizi işaret eden zil sonunda çalmıştı.

"Ben bakarım" diyerek kalkıp kapıya gelmiştim.

Kapıyı açınca "çok uykum var ablaaa" diye üstüme atılan Arda'yı sıkıca tutarak düşmesini engellerken gülüyordum.

Arda'nın hemen arkasında olan babam içeri girerek Arda'yı üzerimden çekti.

"İçerideyiz biz çocuklar" derken Arda ile birlikte içeri geçti.

Daha sonra kocaman gülümseyen Alp içeri girip yanağıma kondurduğu öpücükten sonra "Arda namazda uyuya kalmış" deyince hepimiz kahkahalara boğulmuştuk.

Gülmemi durdurup kendime geldiğimde abimlerde içeri girmişti.

Beni kolunun altına çeken Toprak abim saçlarıma öpücük kondurup "Hadi hepiniz içeri" demişti.

Önden biz ilerlerken onlarda arkamızdan gelmişti.

Salona girdiğimizde "gel güzelim" diyen babam bana kollarını açmıştı.

Toprak abimin kollarından çıkıp babamın kollarına girip sarıldığımda oda beni sıkıca sarmıştı.

Geri çekilip gülümseyerek "İyi bayramlar babacım" dediğimde bana gülümseyip alnımı öptükten sonra "iyi bayramlar güzelim" derken beni bırakmıştı.

Hepimiz sarılıp bayramlaştıktan sonra yemek odasına geçerek kahvaltı yapmak için masaya oturduk.

Ayşe teyze Sude ve Ahu'nun da bize katıldığı kahvaltı sofrasında kısa bi göz gezdirdiğimde herkesin yüzünde kocaman gülümseme vardı.

Gözlerim yanımda masaya başını koyup uyuya kalan Arda'yı bulduğunda ise kahkahama engel olamamıştım.

Benim gülmemle herkes Arda'ya bakmış onlarda gülmeye başlamıştı.

Bizim gülmemizle irkilerek uyanan Arda dengesini kuramayıp yere düştüğünde Alp Pamir abim Bora abim ve ben daha çok gülerken Pamir abimde gülmekten yere yatmıştı.

Düşmenin etkisiyle uykusu açılan Arda ise bize sinirli bakışlarını atarken yerden kalkıp tekrar oturmuştu yerine.

Bora abimde kendini yere atan Pamir abimi kolundan tutup kaldırarak yerine oturmasını sağladı.

Oldukça keyifli geçen kahvaltının ardından el birliği ile masayı toplamış bulaşıkları yerleştirdik.

Daha sonra bu sabah için bizim ısrarımızla burda kalan Ayşe teyze Sude ve Ahu'yla vedalaştık.

ALİN (gerçek ailem) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin