İçkimden bir yudum alırken bakışlarım loca da oturan sinan denen adamın üzerindeydi.
siyah takım elbise giymiş otuzların başında karizmatik yakışıklı bir adamdı. etrafında ayakta duran adamları sivil giyinmiş diğer ona yakın masalarda oturmuş patronlarını koruyorlardı.
fakat buradan bakılınca hiç korunacak bir tip gibi görünmüyordu etrafında yaydığı güç baskın ve ağırdı başka bir insan onun karşısında durmayı cüret göstermezdi belki fakat ben gösteriyordum.
bu adamın rahatsızlığı canımı sıkmaya başladı anlamadım gitti benden ne istiyordu onunla yatmamı mı istiyordu?
içkimden son yudumumu alarak yanımdan geçen garsonun tepsisine koyarak odama geçerek üstümü giyinmeye başladım.
bu sefer siyah bir elbise giymiştim. al taraftaki etek kısmındaki tüller daha mat fakat güzel görünüyordu.
biraz sinan denen pabucumun mafyası ile uğraşmak istiyordu canım bakalım ne yapacak?
masama geçip yüzüme peçemi geçirmeden gözlerime sürme çekip mavi gözlerimi ortaya çıkartarak siyah peçemi takarak odadan çıktım.
sahneye çıktığımda salondaki ışıklar yine kapnmıştı fakat bu sefer salon boştu. kaşlarım istemsizce çatıldığında locada beni izleyen mafya kılıklı herifin işi olduğunu anlamam uzun sürmemişti.
müzik yavaş yavaş çaldığında bende ellerimi iki yana açarak aşağı doğru sarkıtarak belimi kıvırarak göbek atıp yana doğru kaydığımda göbek atmaya elimdeki siyah tül keşanı sallamaya devam ettim.
şarkının ritmine doğru daha da hareket ederek dans ettiğimde yavaşça sinan karaslana yaklaştığımda her hareketimi gülümseyerek izliyordu.
masasına dans ederek yaklaşıp arkamı dönerek belimi kıvırıp arkadan eğildiğimde ellerim hareket etmeye devam ediyordu.
ceketinin cebinden çıkartığı dollarları tam takacaktı ki eline hafif bir şekilde çarparak paraların havada dağılmasını sağlarken etrafımda dans ederek yere düşen paraların üstüne basıyordum.
yaptığım hareketi dudaklarının kıvrılması ile izlerken başını yana yatırarak beni izlediğinde sahneye doğru dans ederek çıkarak daha da ritmimi yükselttim etrafımda dönen her hareket beni daha çok harekette geçiriyordu.
sonunda şarkı bittiğinde son bir kez dönerek eğilerek selam verdiğimde salonda sadece beni alkışlayan sinan karaaslanın alkış sesi vardı.
sahneden inerek odama girdiğimde bu sefer siyah güller vardı. Allahım çıldıracaktım bu ne arkadaş ya.
kapım açıldığında içeri giren adamın yüzüne baktığımda içeri girdiğinde "kapı çalmadan içeri giremediğini örtemediler mi size "dediğim karşımdaki yeşil gözlerin sahibine bakarak.
"ben kapı çalmam çünkü bütün kapılar benimdir "dediğinde gözlerime bakıyordu.
"benden ne istiyorsunuz görmüyor musunuz rahatsız oluyorum bir daha rahatsız edersiniz "dediğimde bana doğru yaklaştı.
"yoksa ?"dediğinde ona korkusuzca bakıyordum. çok güçlü bir enerjisi vardı bu adamın.
"sizi polise şikayet ederim "dediğimde dudakları yukarı kıvrıldı.
"bu pek umurumda değil sonuçta kanunları ben koyduğum için reddedildi"dediğinde ona şaşkınca bakıyordum.
"manyak mısınız ya rahat bırakın beni "dedim yanından gidecektim ki bileğimi tutu.
"bu da reddedildi"dediğinde bileğimi çekmeye çalıştım fakat hiç bir işe yaramıyordu ondan kurtulamıyordum.
kolunu belime sardığında sırım onun göğüsüne yaslandı. nefesi kulağımda iken "çünkü seni gördükten sonra artık bana aitsin emir "dediğinde boynumda hissetiğim acı ile ağzımı açacaktım ki dudaklarımın üstünü onun eli ile örtüldü.
bilincim yavaş yavaş karardığında onun bedenine yaslandığımda kocaman bir siktir çektim.
abi adam beni elini kolunu sallaya sallaya kaçırıyordu. kimse yok mu lan!
************************************************************************
SİNAN EMİRİ KAÇIRDI BEYLER KJKJKJK SİZCE NE OLACAK HE BAKALIM BAKALIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZENNE-BXB
Teen FictionTAMAMLANDI "siz hiç kıvırtarak Dans eden bir erkek gördünüz mü"? " Ben emir karakurt Namı değer zenne emir, Kim diyor erkekler dansöz olmaz halt etmişler ben bir zenne olarak dansı bedenimde hissediyor onu içimde yaşatıyordum. Tabi her gece beni izl...