Karşımdaki adamın gözleri gözlerime bakarken sessizce yutkundum fakat bir yandan da çaktırmıyordum altan ne tırsıyordum ama demi?
Herif mafya amına koyayım bilmem kaç leşi vardır.
Fakat benim gibi Harika biri ne yapmıştı herifin kafasında vazo kırmıştı.
Hani bana alkış Harika bir hareket demi?
Herif burada sıksa bir Tane ben mevla olurdum o da havali bir şekilde buradan çıkardı kimse de ne sikime vurdun şu çocuğu demezdi.
Evet baştan alıyorum en son ben bu herifin evinden kaçıyordum tatlı bir dedin in arabasına binmiştim beni Allah razı olsun evime takım bir yerde bırakmıştı bende eve gitmiş bir süre kendime helmets çalışmıştım aradan geçen bir hafta olmuştu ve ne evime sinan denen adam baskın yapmıştı ne de kimse sırmuştu.
Sonra bizim pezevenk patron aramış sahneye çıkacağım ile ilgili boş konuşup durmuş bende parayı götümden sıçmayacağım için mecburen gelmiştim ve tahmin edin mekan da sadece Kim vardı.
Sinan denen mafya kılıklı herif mekanı kapatmıştı salonda sadece ben ve Karşımdaki lüks koltuğunda bana bakan mafya bozuntusu vardı.
Tabi adamda bok gibi para var ama konumuz bu değil.
Elimi kaldırarak Sağa doğru dönerek reverans yaptığımda giydiğim siyah elbise mat bir ışıltısı vardı.
Çıplak ayaklarım ile sola döndüğümde kolumdaki uzun tülü sola sallayarak atletik bir gösterdi yaparak kendi etrafımda dönerken sahne de Dans ederek belimi markaya doğru büktüğümde müziğin bende uyandırdığı şekilde Dans ediyordum. AK babası da beni izliyordu.
Müzik bittiğinde salon karanlığa gömülü bedenim yere yığıldı bir süre öyle durdum sonra yavaşça ayağa kalktığımda sahneye doğru yaklaşan mafya bozuntusu sinanı gördüm.
Tam Karşımda durarak bana baktığında gözlerine korkusuzca baktım.
"Harika bir gösteriydi" dediğinde gözlerime bakan hareleti içimde tuhaf bir yankı uyandırdı.
"sağ ol" dedim kaba bir şekilde sonuçta herif sizi kaçırıp ya benimsin ya da Kara toprağın versiyonu bir tavır bulunmadı demi?
"elimden kaçmayı başardın yetenekli olduğun kadar zekisin de" dediğinde ona bakıyordum cevap vermedim.
Bir adım bana yaklaştığında nefesimi tutarak ona bakıyordum.
"zekan beni sana biraz daha çekiyor " dediğinde dudaklarım kıvrıldı.
"sende olmadığı içindir" dedim bunu hangi cesaret ile söyledim bende bilmiyordum. Gözleri Birden hiddetlenince aha dedim emir şimdi selanı okuyacak camı imamı fakat mekan da yankılanan gür kahkahası ona apışıp kalmama sebep oldu o nasıl güzel gülmekti be!
Kendine gel emir diye bir uyarı verdikten sonra bana gülümseyerek bakan adam kolumu tutuğunda kocaman dövmeli elli bileğime indi.
"Senin bu asi tavırların ve hazır cevabın da cabası. hayır sevgilim Emin ol benim zekamı görsen kendinden utanırsın" dediğinde içimden 'daha göremedik ama' diye geçirdim.
"fakat bu seni yeniden misafir etmeyeceğim gerçeğini değiştirmez" dediğinde ona inanmayarak baktım.
"ya benden ne istiyorsun be" dediğimde yeto diye bağıracaktım.
"seni" dediğinde ona Mal gibi baktım.
"mal mıyım Lan beni seni istiyorum diyorsun" dediğimde Dudakları kıvrıldı.
"estağfurullah öyle deme kendine" dediğinde ona anguta bakar gibi baktım. Benimle dalga mı geçiyordu.
"peşimi Bırak zorla güzelik olur mu be" dediğimde bir adım yaklaşarak yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
"zorla olmayacak ki bana aşık olacaksın ve ben o an seni kollarıma alacağım" dedi yanağımı öptükten sonra geri çekildiğinde dünya durdu zaman durdu.
Arlasını dönüp mekandan çıktığında Az önce öptüğü yanağıma elimi koydum.
Kalbim Birden hızlandığında "ne oluyor lan" dedim bu neydi amk.
*******************************
SIZI ÇOK FENA SAHNELER BEKLIYOR BU ARADA EMIR KARAKTERİNİ EĞLENCELI OLMASINI ISTEDIM NASIL BULDUNUZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZENNE-BXB
Teen FictionTAMAMLANDI "siz hiç kıvırtarak Dans eden bir erkek gördünüz mü"? " Ben emir karakurt Namı değer zenne emir, Kim diyor erkekler dansöz olmaz halt etmişler ben bir zenne olarak dansı bedenimde hissediyor onu içimde yaşatıyordum. Tabi her gece beni izl...