12 SAAT ÖNCE.
Sinan adamı levent ile birlikte evden çıkarken "abi ben o zaman ankaraya gidiyorum "dediğinde sinan başını sallayarak "tamam koçum konuştuğumuz gibi "dediğinde levent "o iş bende "dedi. leventten ayrılarak emirin yanına gitmek için arabaya bindi.
bugün evleniyordu. emiri artık hayatında istiyordu ona deliler gibi aşıktı. onu canından çok seviyordu.
normalde sinan kendinden başka kimseyi sevmeyen bencil herifin tekidir fakat o gece ilk kez emiri sahnede gördüğünde onunla kesişen gözleri aklına bir mıh gibi kazınmıştı.
içine öyle bir işlenmişti ki gen çocuk, onu hayatının merkezine almıştı.
emir cesur, yetenekli komik sempatik sevgi dolu bir gençti.
arabayı emirin evine doğru sürerken telefonuna gelen mesaja baktı.
GÖNDEREN: LEVENT
ABİ DEPODA SORUN ÇIKMIŞ BAKABİLİR MİSİN ?
içinden küfür ederek yolunu değiştirerek depoya sürdüğünde bir saat sonra şehirden uzak depoya geldiğinde arabadan inerek deponun içine girdi.
"yine ne halt karıştırdınız lan "diye bağırdığında bir cevap yoktu. kaşlarını çatarak deponun içine ilerlediğinde birden ensesinde bir acı hissetti.
bilinci kayarken bedeni yeri boyladı.
gözlerini açtığında elinde bir silah vardı. ensesini diğer eli ile ovalarken ayağa kalktı ve gördüğü manzara ile affaladı.
önünde iki adam kanlar içinde yatıyordu.
elindeki silah, bu bir tuzaktı.
dudaklarından kaçan küfür ile etrafa bakarken uzaktan duyduğu siren sesleri ile vakit kaybetmeden depodan çıkarak arabaya bindiğinde emirin evine doğru sürdü fakat peşinden polis arabası da vardı.
daha hızlı sürerek emirin evinin önüne geldi. arabadan indiğinde kapı açıldı emir ona şaşkın bir şekilde bakarken polisler çoktan yanına gelmiş onun bileklerine kelepçeyi takmışlardı.
Sanki bir kabusun içindeydim. hayat bana verdiği mutluluğu neden bu kadar çok görüyordu.
tam mutlu oldum kör talihimi yendim diyorum sonra kendimi kör talihimin içinde buluyordum.
insanların ne düşündüklerini umursamıyorum kim ne demiş bana ne ben sadece nedenler ile ilgileniyorum.
neden mesela mutlu olmamıza beni sevdiğine kavuşmamıza az kalmışken neden bunu mahvettin sinan neden.
derin bir nefes alarak oturduğum sandalyede rahatsız bir şekilde kıpırdandım. görüş odasında birazdan gelecek olan sinanı bekliyordum.
kendimi karanlık bir sahnede durmuş gibi hissediyordum. gözlerimi kapattığımda kapının açılma sesini duydum ama gözlerimi açmadım.
"emir "diyen sesini duyunca yutkundum kalbim ağrıdı. belki de en büyük zorluk buydu.
"neden "diye fısıldadığımda koca bir sessizlik. gözlerimi açtığımda bana bakan gözlerine baktım.
tebessüm ettim. yutkundum "neden bunu yaptın sinan "dediğinde dudaklarını araladı fakat sonra hiç bir şey demeden kapattığında gözlerimi ondan ayırmıyordum.
"belki olanları değiştiremem beni affetmeni de isteyemem ama "dediğinde ona bakıyordum yavaşça ayağa kalktım.
"bitti "dediğimde bana anlamayarak baktı. "ne "dediğinde onun gözlerine kırgınlıkla baktım. ona hem kızgın ama en çok yüreğim kırgındı.
"bu ilişki bitti sinan sen bizi bitirdin sen bizi geri dönülmez bir şekilde bittirdin"dedim
Aramızda geçenleri
Unutmak mümkün değil
Nasıl da söndürdün, ah
Sevgimizi, ahBu son yeminim olsun
Bir daha böyle sevmem
Artık ağlamam, çünkü
Hak etmedin, ah
Hak etmedin
arkamı dönüp odadan çıkmadan onun haykırışını duydum.
"EMİİİRRR" odadan çıktığımda gözlerimden yaşlar geliyordu.
Aramızda uçurumlar
Yeniden seven o bakışlar
Anlasana, içimdeki
Duvarı yıkamazlarAramızda uçurumlar
Yeniden seven o bakışlar
Anlasana, içimdeki
Duvarı yıkamazlar
beni hiç mi sevmedin sinan "diye fısıldadığımda gözlerimdeki yaşları sildim. cezaevinden çıkarak derin bir nefes alıp arkama baktığımda haykırışı kulaklarımda çınlıyordu.
bittmişti. artık onu ne görmek istiyordum ne de sesini duymak istiyordum. yoldan geçen bir taksi çevirip taksiye bindim.
camdan dışarı izlerken gözümden bir damla yaş düştüğünde onu ve geçmişi geriye bıraktım. o yoktu artık olmayacaktı.
Aramızda geçenleri
Unutmak mümkün değil
Nasıl da söndürdün, ah
Sevgimizi, ahBu son yeminim olsun
Bir daha böyle sevmem
Artık ağlamam, çünkü
Hak etmedin, ah
Hak etmedinAramızda uçurumlar
Yeniden seven o bakışlar
Anlasana, içimdeki
Duvarı yıkamazlarAramızda uçurumlar
Yeniden seven o bakışlar
Anlasana, içimdeki
Duvarı yıkamazlarAramızda uçurumlar
Yeniden seven o bakışlar
Anlasana, içimdeki
Duvarı yıkamazlarAramızda uçurumlar
Yeniden seven o bakışlar
Anlasana, içimdeki
Duvarı yıkamazlar
*******************************************************************
DİĞER BÖLÜM ÇOK FENA YA MERAK ETMEYİN DAHA FİNAL YAPMIYORUZ ZENNEYE EPEY YOL ALACAĞIZ BAKALIM NELER OLACAK. YORUM BEKLİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZENNE-BXB
Teen FictionTAMAMLANDI "siz hiç kıvırtarak Dans eden bir erkek gördünüz mü"? " Ben emir karakurt Namı değer zenne emir, Kim diyor erkekler dansöz olmaz halt etmişler ben bir zenne olarak dansı bedenimde hissediyor onu içimde yaşatıyordum. Tabi her gece beni izl...